Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey Marc,
Ga er morgen gewoon met een open mind naar toe, en vertel wat je dwars zit...desnoods print je een stukje uit wat je op 't forum hebt gepost en laat je 't aan de dokter lezen. In iedergeval heel veel sterkte! Paul
||
![]() |
Citaat:
Waar ik tegen op zie: 1) Ik zal moeten vertellen waar het over gaat *duh* 2) De mogelijkheid dat ik toch gelijk heb :/ Dus, *of* ik ben morgen opgelucht en voel me beter, *of* ik voel me slecht... en dat laatste is dus niet echt iets waar ik naar verlang... |
![]() |
|
![]() |
Je zult je waarschijnlijk niet rot voelen. Als jij je drukt maakt om bubltjes kan de dokter die zorgen vast wegnemen. En het is ook fijn als een professioneel en objectief iemand naar jouw problemen luisterd.
En ik ben het wel met het idee van Doc eens, neem een stukje tekst mee als je niet zo'n prater bent. [Dit bericht is aangepast door Liz (22-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik zit nog met mijn misselijkheid steeds en nog iets anders wat al langer speelt, maar wat ik nog nooit aan een arts verteld heb. Dus ja, het wordt tijd dat ik die onzekerheid wegneem en tegelijk maar hopen dat het niets is ![]() Dat waarvoor ik er oorspronkelijk heen ga, mijn been dus, boeit me nog niet eens zo veel; 't is namelijk niet de eerste keer dat daar alles verrot getrapt is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het psychische van deze topic is de angst voor een lichamelijke kwaal. Als de dokter niets vindt, kun je spreken van Hypochondrie (waar ik onder andere ook last van heb)... Dat waar ik bang voor ben, omschrijf ik hier niet ![]() En ik weet dat ik een probleemgeval ben ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
mij lijkt dat antidepressiva... evanescence | 54 | 26-07-2005 19:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 |