Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vaak misselijk dat ik gewoon niks door mijn strot krijg. En soms heb ik dan iets gegeten en dan krijg ik zo last van mijn maag, dat ik het wel laat om iets te eten.
Maar je moest eens weten hoe graag ik weer iets lekkers zou willen kunnen eten zonder problemen. Ik vind jouw wedstrijd een beetje dom. Het lijkt me echt niet gezond. Want je moet wel voldoende energie hebben om de dag door te komen en om je te kunnen concentreren op school. Klinkt misschien een beetje kinderachtig wat ik zeg. Maar niet meedoen met die wedstrijd, tenzij je op de aandacht kikt... |
![]() |
|
![]() |
Eettstornis kan een arts vaststellen. Wees niet bang, ga praten met een arts. Bijv. je huisarts. Daar kun je dan je hart bij luchten en die zal je ook kunnen doorversturen.
|
dit is helemaal niet gezond. en die wedstrijd met je vriendin al helemaal niet. stop daar nu meteen mee.
ik raad ook idd aan om met een arts, een maatschappelijk werkster op een psycholoog te gaan praten. En het lijkt me ook verstandig om je vriendin meteen mee te nemen, voor steun en ook omdat zij misschien hetzelfde "probleem" heeft als jij. sterkte ![]()
|
Verwijderd
|
een eetstoornis is een verloren wedstrijd... natuurlijk zijn er positieve zaken NA een eetstoornis... Je komt er gewoon erg sterk uit... ALS je eruit komt...
Geef het inderdaad alsjeblieft nu op, nu heb je nog een keuze, straks misschien niet meer... Heel erg veel sterkte, maanmeisje |
![]() |
|
![]() |
nou,de aandacht, daar kick ik zeker niet op, ik word er agressief van als iemand iets over m'n eten zegt.
En die wedstrijd is maar tussen 1 vriendin van mij en mij, ze heeft het aan een aantal vrienden gezegd, wat ik echt niet tof vond! In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties, maar ik weet nog niet wat ik ga/moet doen........ THANXXXX -XXX- |
![]() |
|
![]() |
Ik moet zo wie zo afvallen van mezelf, weet iemand niet een dieet, zodat ik het op zo'n manier kan proberen?Ik wil er vanaf maar weet niet hoe, het geeft zo'n goed gevoel als alles er weer uit komt...Wat is het normale gewicht voor 1.70m?(ik weeg nu *schaam schaam* 52!Kost me veel moeite dat te openbaren!
Liefs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een eetstoornis is een serieus en ernstig probleem, maar met de juiste begeleiding kan je weer 'beter' worden. Laat je helpen, zorg dat je der niet te ver in doorgaat..(en je bent al een eindje op weg om te ver te gaan..) Die wedstrijd is sowieso NIET goed.. |
![]() |
|
![]() |
52 kg voor 1m70?
da's te weinig iemand van 1m68 hoort 60 kg te wegen ofzo, dus iemand van 1m70 nog meer. nu hangt dat ook van je lichaamsbouw af, maar 52 is zeker te weinig! als je het zeker moet weten zou ik langs een huisarts gaan ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar, als je zo doorgaat wordt je WEL te dun. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En btw, k vind t wel behóorlijk stom van je dat je nog ff lekker gaat zeggen van 'ik ben 172 en 51 da's nog net goed'...wil je dr eetstoornis stimuleren ofzo!!!!!!!! |
![]() |
|
![]() |
lieverd, zoals je er nu over praat lijkt het niet zo'n probleem maar dat wordt het echt wel als je niet hulp gaat zoeken( moet ik nodig zegge, na ja) echt waar zoiets begint voor de grap of uit nieuwsgierigheid maar je verkloot serieus je hele leven ermee. ik ken een meisje ( 1.70 m, 17 jaar) die 29 kg weegt en die ligt echt de hele tijd in het ziekenhuis, of op de bank omdat ze niet eens meer de kracht heeft een half uur recht op te zitten. en die deed het eerst ook als 'proef': zou ik een dag zonder eten kunnen? als ze zo doorgaat is ze binnen een jaar dood. echt, zo'n leven wil je niet dus ga er alsjeblieft met iemand over praten!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
mischien heb je gelijk dat 't verkeerd is maar je moet een beetje reeel blijven als je snapt wat ik bedoel... |
![]() |
|
Probeer alsjeblieft weer normaal te gaan eten. Ik wil niet een wijs iemand uit gaan hangen nu, ik spreek helaas uit ervaring. Zit er zelf nu al een jaar mee, maar ik heb geen ondergewicht, dus niemand merkt het. Stop alsjeblieft, je weegt te weinig, ook al zie je het zelf niet. Stop met die wedstrijd, ook als is dat nog zo moeilijk. Stop met lijnen, er is meer in het leven dan een lichaam. Probeer jezelf te accepteren en zoek hulp. Want je kunt het niet alleen! Dat kan ik ook niet (ik zeg niet dat we hetzelfde zijn). Ik heb het al een jaar alleen geprobeerd en steeds viel ik terug. Als dat geen bewijs is dat hulp toch echt nodig is... ik ga nu die stap zetten en nu jij nog!
Heel veel sterkte! Je mag altijd mailen als je iets kwijt wil ofzo, want waarschijnlijk snap ik jouw gevoelens. Liefs,Anne
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en de vriendin met wie je de wedstrijd deed, zegt nu ook dat je verkeerd bezig ben? ehm, als dit klopt: volgens mij moet ik je dan vooral niet helpen je eruit te lullen. Je vriendinnen zien dat het slecht met je gaat, en als je je eruit lult, dan helpen ze je ook niet (of je dat nou wilt, of niet) vertel ze waar je mee zit. dat 'zeiken' is goed bedoelt! als dit niet klopt, dan hoor ik 't wel |
![]() |
|
Wat Marianne al zei: dat zeiken is goed bedoeld van je vriendinnen. Ze maken zich zorgen over je, anders zouden ze geen opmerkingen maken. Ze hebben iets door, iets dat jij misschien nog niet door hebt, namelijk dat het niet goed gaat met je eetpatroon. Alsjeblieft, probeer er iets aan te doen nu het nog kan! Ik wil niet wijs klinken, ik wil je alleen helpen. Probeer naar je vriendinnen te luisteren, ze doen het namelijk omdat ze om je geven!
Sterkte!
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Heb ik een eetstoornis? Verwijderd | 4 | 09-08-2014 20:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb ik een eetstoornis of niet? xeenmeisjex | 11 | 14-06-2011 15:28 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Erfenis van een eetstoornis Verwijderd | 48 | 25-11-2005 18:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetstoornis?? Hamelaar | 13 | 31-01-2005 12:17 | |
Psychologie |
wanneer heb je een eetstoornis? dark princess | 14 | 03-11-2004 16:13 |