Advertentie | |
|
![]() |
|
Je was er voor de buikpijn zei je?
Als je er nou eens heengaat omdat je denk dat je te weinig eet? ![]() Hier is ook nog veel informatie te vinden over eetstoornissen. Veel sterkte ermee! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als ik dat tegen haar zeg, moet ik vast veelmeer gaan eten en dat is niet echt mijn bedoeling, dat durf ik niet zo goed... Dan moet ik uit mn 'veilige wereldje' en ik weet niet of ik dat wel wil. Heel erg bedankt voor de link, ben gelijk even gaan kijken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kijk maar eens op www.sabn.nl , daar heb je ook zelftests (in
de gele balk). Het zijn geen diagnoses, maar kunnen je wel een indicatie geven... Verder denk ik dat op het moment je (te) veel bezig bent met (niet) eten, compenseren (in de vorm van bewegen bijv), het verbergen, je gewicht/lichaamsomvang enz enz, je iig hard op weg bent naar een eetstoornis; dat zijn wel kenmerkende dingen nl. Kan je met je ouders praten? Of evt naar een andere huisarts gaan oid, of misschien via de vertrouwenspersoon oid? (weet ff niet hoe oud je bent...) Laat je iig niet weerhouden door je huisarts om hulp te zoeken; eetstoornissen kun je beter voorkomen dan genezen (of zo snel mogelijk aanpakken.)!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou maar snel hulp zoeken als ik jou was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel duidelijk 16,82 BMI, is zeer weinig. je zou wel kunnen zeggen dat het hier om een eetstoornis gaat, aangezien dit extreem laag is. De huisarts kan denk ik het makkelijkst zeggen, maar als jij 24h per dag bezig bent met het denken (denken alleen al) wat je allemaal niet en wel moet eten en alles wilt compenseren door te gaan sporten, heb je wel degelijk last van een eetstoornis... Zelf heb ik dagen gehad, dan stond ik 7 x per dag op een weegschaal.. dit is nu voorbij, ..... nu is't om de dag ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wanneer kan je je ''vrijwillig'' laten opnemen? love-THE-world | 12 | 02-01-2007 12:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic # 12! ekki | 249 | 19-06-2003 11:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #7! Snufje | 237 | 19-01-2003 19:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis. MarMaar | 7 | 03-02-2002 19:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eetstoornis MarMaar | 1 | 31-01-2002 07:56 | |
ARTistiek |
een wandeling met mezelf. (niet zo spectaculair als de titel laat geloven) Verwijderd | 1 | 21-06-2001 17:59 |