Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is echt moeilijk *zucht* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In ieder geval, zij deden bepaalde dingen die mij mee naar beneden haalden. We gingen samen jatten, vernielden dingen, vielen anderen op school lastig, enzovoorts... Ik had het bestwel naar mijn zin toen, maar tegelijkertijd deed ik niets meer aan school. Ook werd ik, net zoals zij, nogal ongeliefd bij de rest van de leerlingen... Hoewel ik dat jaar grondig verziekte, was het genoeg om over te gaan naar de HAVO, terwijl zij afvielen naar de MAVO (2 van hun, de derde ging van school). Het gevolg was dat van mijn nieuwe klas eigenlijk niemand mij mocht en daar ik zowiezo niet zo sociaal aangelegd ben, werd het ook niet veel meer. Na ja, dat was 1 van de vele factoren waarom ik mij steeds meer afzonderde na verloop van tijd. Hoe je het ook wend of keert, meestal heeft het meelopen met populairdere mensen alleen maar negatieve gevolgen, zeker als je anderen neerhaalt. Ik werd toen ook gezien als de 'meeloper', een parasiet die alleen maar shit uithaalde. Het was dan ook bijna ongeloofwaardig dat ik als een ander persoon op school terugkwam in de 3e (na de zomer bij mijn pa te hebben gewerkt), maar goed. Ik dwaal alweer af ![]() |
![]() |
|
Je had er ten eerste iets van moeten zeggen toen ze je vriendin uitscholden, en ten tweede denk ik dat je beter af bent zonder hun. Nu lijkt het heel cool en zo om met ze op te trekken, maar na verloop van tijd verander je zelf ook, en die grieten stellen over 10 jaar toch niks meer voor (trust me, zulke lui worden later heel sneu)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Identiteitscrisis? pvvliet | 4 | 03-12-2013 17:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ehsan Jami brengt film niet uit ten gevolge van bedreigingen uit Iran Joostje | 150 | 07-04-2008 08:50 | |
Lifestyle |
Texas Trailer Trashhhh Verwijderd | 52 | 04-05-2004 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Dokter, ik ben een worstje. Verwijderd | 14 | 16-06-2003 18:38 | |
waarom uit eerbetoon stemmen op LPF??! just~me | 147 | 14-05-2002 11:59 | |
nog mensen die SP stemmen? italianboy | 68 | 08-04-2002 15:24 |