Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 15:57
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Heej...

Vandaag zag ik dat Damian terug is in ATWT. Kan iemand me vertellen wie hij precies was (wat hij gedaan heeft, karakter, relaties etc...)? Ik weet dat hij de biologische vader van Luke/Luciano is en dat hij en Lily een relatie hadden.

Groetjes
Oud 11-02-2003, 17:04
10.45
10.45 is offline
ja wie is dat
Oud 11-02-2003, 17:05
Shibby
Shibby is offline
ja dat is ook alles wat ik van hm weet. Was hij niet omgekomen trouwens in een vliegtuigongeluk? of was hij gewoon niet meer gevonden toen?
Oud 11-02-2003, 17:32
Blubje
Blubje is offline
hij is gewoon weer een van de ronsels van Lily, ze heeft een kind van hem Luke dus...naja en ik dacht dus dattie dood was, maar blijkbaar niet dus
Oud 11-02-2003, 17:35
Verwijderd
iemand trouwens ENIG Idee wie diego heeft vermoord???
Ik kijk t sinds 2 maanden na de moord dus niet meer (klote series was toch wel erg verslavend) maar volgens mij is die moordenaar nooit bekend geworden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 17:39
wissie
wissie is offline
Damian is de ex man van Lily. Luke is zijn zoon, en dus niet van Holden. Hij had een gestoorde moeder, en een oom. Volgens mij had 'ie verder geen familie in de serie. Zijn moeder had zijn oom vermoord

Tsja, volgens mij zat hij ergens in een klooster ofzo

Maar wanneer is hij dan terug gekomen? Kijk ik één keertje niet...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 17:42
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
wissie schreef:

Maar wanneer is hij dan terug gekomen? Kijk ik één keertje niet...
nou vandaag dus
Oud 11-02-2003, 17:47
wissie
wissie is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
nou vandaag dus
Ja, ik weet dat ik dom ben

Ik bedoel meer het wie wat waar en waarom
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 22:36
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Citaat:
wissie schreef:
Ja, ik weet dat ik dom ben

Ik bedoel meer het wie wat waar en waarom
www.atwt.nl > diversen > afleveringen > spoilers...

Ik kopier die tekst maar niet cuz anders lezen mensen het die nog niet willen weten wat er gaat gebeuren..
Oud 12-02-2003, 08:50
Evito
Evito is offline
Damian Grimaldi zat enkele jaren geleden, ik meen van 1993 tot 1996 in de serie, en daarna nog een maand of wat, en is getrouwd geweest met Lily; hij was haar derde man. Met haar kreeg hij Luke Grimaldi/Snyder/Walsh. Rond 95/96 heeft Damian zaken gedaan oid met Umberto Malzone, die het vliegtuig waar Damian inzat sabotteerde. Damian werd dood gewaand en Umberto kwam naar Oakdale als Diego Santana (mijn favoriete karakter). Lily ontmaskerde hem op hun trouwdag (hij had haar enigszins versierd) en schoot op hem, maar later bleek dat Kirk Anderson de moordenaar van Diego was. David heeft later geregeld dat Kirk niet naar de gevangenis hoefde daarvoor. Damian is later teruggekomen, nadat hij in een klooster is opgeknapt van het geheugenverlies dat hij door de vliegtuigcrash had opgelopen. Na een tijdje laat hij Holden en Lily met rust en gaat hij (geloof ik) het klooster in...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:46
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Citaat:
Evito schreef:
Damian Grimaldi zat enkele jaren geleden, ik meen van 1993 tot 1996 in de serie, en daarna nog een maand of wat, en is getrouwd geweest met Lily; hij was haar derde man. Met haar kreeg hij Luke Grimaldi/Snyder/Walsh. Rond 95/96 heeft Damian zaken gedaan oid met Umberto Malzone, die het vliegtuig waar Damian inzat sabotteerde. Damian werd dood gewaand en Umberto kwam naar Oakdale als Diego Santana (mijn favoriete karakter). Lily ontmaskerde hem op hun trouwdag (hij had haar enigszins versierd) en schoot op hem, maar later bleek dat Kirk Anderson de moordenaar van Diego was. David heeft later geregeld dat Kirk niet naar de gevangenis hoefde daarvoor. Damian is later teruggekomen, nadat hij in een klooster is opgeknapt van het geheugenverlies dat hij door de vliegtuigcrash had opgelopen. Na een tijdje laat hij Holden en Lily met rust en gaat hij (geloof ik) het klooster in...
Jeetje dat je dat allemaal weet..! Een jongen nog wel (no offence).
Dus Lily, Luke & Holden zouden Damian dus eigenlijk niet moeten vrezen..

Umberto Malzone/Diego Santana vond ik leuk vroeger
Volgens mij was er een verband tussen hem en Pilar Domingo (waar mijn nick van afgeleid is), mr ik ben vergeten wat.
Oud 12-02-2003, 12:53
Evito
Evito is offline
Citaat:
xxDomingoxx schreef:
Jeetje dat je dat allemaal weet..! Een jongen nog wel (no offence).
Dus Lily, Luke & Holden zouden Damian dus eigenlijk niet moeten vrezen..

Umberto Malzone/Diego Santana vond ik leuk vroeger
Volgens mij was er een verband tussen hem en Pilar Domingo (waar mijn nick van afgeleid is), mr ik ben vergeten wat.
Ja, ik ben een grote ATWT-fan!

Nou, eigenlijk zouden ze hem niet moeten vrezen nee. Damian heeft toentertijd vredig afscheid genomen en de relatie van Holden en Lily geaccepteerd. Ware het niet dat hij nu wel slechte zaken komt verrichten naar mijn goed weten (getuige ook het pistool in zijn achterzak gister)

Pilar Domingo (gespeeld door Rosa(line?) Sanchez als ik me niet vergis) heette eigenlijk Maria Malzone en was Umberto's zus. Zij was de enige die zijn ware identiteit kende en Umberto had een zwak voor haar. Toen hij Pilar vertelde dat ze haar mond moest houden, heeft Lily uiteindelijk gehoord dat hij Umberto was!
Pilar is daarna naar Spanje gegaan en Mike is haar uit liefde achterna gegaan!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:16
annemiekk
annemiekk is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ja, ik ben een grote ATWT-fan!

Nou, eigenlijk zouden ze hem niet moeten vrezen nee. Damian heeft toentertijd vredig afscheid genomen en de relatie van Holden en Lily geaccepteerd. Ware het niet dat hij nu wel slechte zaken komt verrichten naar mijn goed weten (getuige ook het pistool in zijn achterzak gister)

Pilar Domingo (gespeeld door Rosa(line?) Sanchez als ik me niet vergis) heette eigenlijk Maria Malzone en was Umberto's zus. Zij was de enige die zijn ware identiteit kende en Umberto had een zwak voor haar. Toen hij Pilar vertelde dat ze haar mond moest houden, heeft Lily uiteindelijk gehoord dat hij Umberto was!
Pilar is daarna naar Spanje gegaan en Mike is haar uit liefde achterna gegaan!

heej weet jij dan ook nog wat er nou ook alweer met die moeder van damien gebeurde, ik erger me eraan dat ik dat niet meer weet.. viel die nou van het dak ofzo??
Oud 12-02-2003, 13:22
Evito
Evito is offline
Citaat:
annemiekk schreef:
heej weet jij dan ook nog wat er nou ook alweer met die moeder van damien gebeurde, ik erger me eraan dat ik dat niet meer weet.. viel die nou van het dak ofzo??
Toen keek ik nog niet, maar als het goed is, is ze inderdaad van het dakgevallen. Hoe heette ze toch, Edna Grimaldi ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:33
Gothic
Gothic is offline
Wat zijn Lisa en Damian eigenlijk van elkaar? Dat snapte ik nooit... tante-neef ofzo?

Ik begon met kijken ongeveer toen die Umberto kwam enz
Oud 12-02-2003, 14:53
Evito
Evito is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Wat zijn Lisa en Damian eigenlijk van elkaar? Dat snapte ik nooit... tante-neef ofzo?

Ik begon met kijken ongeveer toen die Umberto kwam enz
Lisa Grimaldi is getrouwd geweest met Eduardo Grimaldi, de oom van Damian Grimaldi. Lisa is zelf geen familie van Damian. Eduardo is gestorven toen John faalde tijdens een operatie.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:51
Iduna
Iduna is offline
Schande dat je/jullie t niet wist/en! Zelf ik, die overigens maar af en toe even kijkt, wist dat. Ok ok, niet iedereen keek vroeger ook weleens..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:47
annemiekk
annemiekk is offline
Citaat:
Evito schreef:
Toen keek ik nog niet, maar als het goed is, is ze inderdaad van het dakgevallen. Hoe heette ze toch, Edna Grimaldi ofzo?

iets met een e in ieder geval, ik weet wel nog dat ze gek was, en dat ze heel engig om het leven kwam. owja ze wilde lily vermoorden, en toen had ze iets ergens opgesmeerd.. waarom weet ik dat niet meer.. vervelend
Oud 12-02-2003, 19:52
wissie
wissie is offline
Citaat:
Evito schreef:
Eduardo is gestorven toen John faalde tijdens een operatie.
Nee, volgens mij heeft de moeder van Damian hem vermoord!

Ik weet het eigenlijk wel zeker

Nadat hij geopereerd was, lag hij in het ziekenhuis, en toen heeft die moeder iets met 'm uitgehaald, waardoor hij stierf.

En ze gaf John de schuld van zijn dood.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:16
battlestar
battlestar is offline
wat mensen allemaal weten..

ik vond het al heel wat dat ik wist dat het damian was
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:49
MissGreeny
MissGreeny is offline
Me ook atwt fan!

Spoilerrrrrrrrr(voor zo ver ik me nog kan herinneren)
Damian gaat Rose, Lily, en Emily ontvoeren want hij wilt Luciano houden
Oud 16-02-2003, 12:13
LHCleo
LHCleo is offline
waarom in hemelsnaam Emily?? dat mens komt in elk verhaallijn wel een keer voor, terwijl ze d'r eigenlijk niets mee te maken heeft!
Reageren

Regels voor berichten