Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kopier die tekst maar niet cuz anders lezen mensen het die nog niet willen weten wat er gaat gebeuren..
||
Citaat:
Nou, eigenlijk zouden ze hem niet moeten vrezen nee. Damian heeft toentertijd vredig afscheid genomen en de relatie van Holden en Lily geaccepteerd. Ware het niet dat hij nu wel slechte zaken komt verrichten naar mijn goed weten (getuige ook het pistool in zijn achterzak gister) Pilar Domingo (gespeeld door Rosa(line?) Sanchez als ik me niet vergis) heette eigenlijk Maria Malzone en was Umberto's zus. Zij was de enige die zijn ware identiteit kende en Umberto had een zwak voor haar. Toen hij Pilar vertelde dat ze haar mond moest houden, heeft Lily uiteindelijk gehoord dat hij Umberto was! Pilar is daarna naar Spanje gegaan en Mike is haar uit liefde achterna gegaan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heej weet jij dan ook nog wat er nou ook alweer met die moeder van damien gebeurde, ik erger me eraan dat ik dat niet meer weet.. viel die nou van het dak ofzo??
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iets met een e in ieder geval, ik weet wel nog dat ze gek was, en dat ze heel engig om het leven kwam. owja ze wilde lily vermoorden, en toen had ze iets ergens opgesmeerd.. waarom weet ik dat niet meer.. vervelend
||
![]() |
Citaat:
Ik weet het eigenlijk wel zeker ![]() Nadat hij geopereerd was, lag hij in het ziekenhuis, en toen heeft die moeder iets met 'm uitgehaald, waardoor hij stierf. En ze gaf John de schuld van zijn dood. |
![]() |
|
|