Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zal wel op korte termijn gebeuren ja. En ik denk dat ik het ook wel aan mijn ouders vertel, ik hou niet van dat stiekeme gedoe, daar ga ik me alleen maar slechter door voelen (nóg slechter
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voor mijn hulp ben ik naar de huisarts gegaan. Had eerst allemaal dingen gebelt (riagg) en dara werd ik steed sheen en weer gestuurt, dus dat hielp voor geen meter.
Bij de huisarts heb ik toen verteld dat ik me depressief voelde en daarom graag hulp wou. Hij heeft muh doorgestuurt naar mun kinderarts (want daar heb ik meer contact mee) en die heeft muh naar een psycholoog gestuurt, waar ik nu bij zit. Mijn ouders wisten het ook al. Wees maar niet bang of je wel of niet serieus genomen word. Ga er gewoon voor, je verdient goeie hulp ![]() succes Blackdolfin |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb het mijn moeder verteld, en die heeft jeugdzorg gebeld en zo is de hele zaak op gang gekomen. Je krijgt een intake gesprek en daar vragen ze globaal naar je problemen en gaan ze kijken naar een geschikte therapievorm. Maar ik denk dat je er zelf ook terecht kan, als je het je ouders niet wil vertellen. Het telefoonnummer kun je in het telefoonboek vinden en dan kun je het dichtsbijzijnde bureau opzoeken.
veel sterkte , mystery
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Theo van Gogh doodgeschoten deel II Chimera | 500 | 02-11-2004 15:57 | |