Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 17:19
reloaded
reloaded is offline
ik en mn vriendin zijn toe om met elkaar naar bed te gaan, alleen zij heeft wel eens zonder condoom met iemand naar bed gegaan, ik heb het altijd veilig gedaan, zij is aan de pil enz. en we willen het zonder condoom doen is dit niet gevaarlijk? bv kan ik geen ziektes krijgen ofzo en als ik later bijvoorbeeld met iemand anders vrij zonder condoom kan ik dan niet ziek worden ofzo
Oud 16-02-2003, 17:23
AnneCath
AnneCath is offline
ligt er natuurlijk aan wat die jongens hadden waar je vriendin mee naar bed is geweest. Doe verstandig en laat jullie all twee eerst testen en dan pas zonder condoom vrijen, je kunt geen risico nemen op dit gebied!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
reloaded schreef:
ik en mn vriendin zijn toe om met elkaar naar bed te gaan, alleen zij heeft wel eens zonder condoom met iemand naar bed gegaan, ik heb het altijd veilig gedaan, zij is aan de pil enz. en we willen het zonder condoom doen is dit niet gevaarlijk? bv kan ik geen ziektes krijgen ofzo en als ik later bijvoorbeeld met iemand anders vrij zonder condoom kan ik dan niet ziek worden ofzo
doe t niet zonder condoom voor je zeker weet dat jullie allebei geen soa's hebben (dus ff laten testen)
ook al is ze aan de pil, dan kunnen jullie nog een soa krijgen als je zonder condoom vrijt...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:26
reloaded
reloaded is offline
de jongens waarmee ze heeft gevreeen hadden niks, en ik heb ook niks
Oud 16-02-2003, 17:39
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
reloaded schreef:
de jongens waarmee ze heeft gevreeen hadden niks, en ik heb ook niks
Dat kan je niet zeker genoeg weten. Neem geen risico, en laat je testen. Hetzelfde geldt voor je vriendin
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:43
reloaded
reloaded is offline
ik heb echt niks, weet ik heel zeker.
zij heeft 1x zonder condoom gevreeen met iemand die niks had,ook zeker weten
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:43
Timmert
Timmert is offline
Als je dat echt zo zeker weet dan had je dit hele topic niet hoeven openen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:45
reloaded
reloaded is offline
dus ik kan zonder condoom
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:47
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
reloaded schreef:
dus ik kan zonder condoom
Als je dit topic post, en dat doe je, betekent dat dat je twijfelt over de 'soa-integriteit' van je vriendin en haar ex-en. Dat is geen schande, maar wel een reden om je te laten testen en dan pas zonder condoom te seksen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 19:13
Verwijderd
Precies, laat je gewoon testen, dan neem je eventuele onzekerheden tenminste weg. En het lijkt me dat dat ook een stuk fijner is tijdens het vrijen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 19:29
Evil creature
Evil creature is offline
Iniedergeval laten testen!!

Doe het met condoom, er zijn veel verschillende SOA's meer dan je denkt. En ze kan nog zwanger raken ook en ik denk niet of je al vader wil worden. (Pil is ook niet 100% betrouwbaar, als ze die 1 keer vergeet in te nemen helpt 't niets meer)
Oud 16-02-2003, 19:30
NG
NG is offline
Wellicht overbodig, maar laat je gewoon testen, wordt je een stuk zekerder van als je gaat neuken.

Kun je voortaan een topictitel verzinnen die op de inhoud van je verhaal slaat? Dit is _nogal_ irritant.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 22:22
chiaracatharina
chiaracatharina is offline
ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over dat testen...dat je niet naar je huisarts wil, okee...
maar dan sla je de gouden gids open, zoekt het nummer van een GGD in jouw buurt en laat je gratis testen (HIV-test kost meestal wel geld)
weet je het tenminste zeker...er zijn nml zo veel soa die je nieteens merkt...vooral als meisje zijnde....

Regels voor berichten