Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En tja,je word niet zomaar van de een op de andere dag weer gelukkig als je depri bent. Mensen vragen er niet om om depri te worden. En om nou meteen prozak te gebruiken,lijkt me ook niet echt goed |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Celesta schreef:
'Meestal worden mensen depri om bepaalde redenen. En tja,je word niet zomaar van de een op de andere dag weer gelukkig als je depri bent. Mensen vragen er niet om om depri te worden. En om nou meteen prozak te gebruiken,lijkt me ook niet echt goed [/QUOT zeker niet goed nee om gelijk prozak te nemen,maar vind het goed dan dat jongeren met een mes boven hun polsen staan of wat dan ook of aan zelfbesnijding doen?dat vind ik erg...het is zeker niet gezond nee,maar misschien ben ik er wel voor omdat ik gezien heb,dat m'n moeder kapot ging aan verdriet en door prozak rustiger werd,en langzaam alles kon verwerken...snap je waarom ik dat voorstel? XX |
![]() |
|
ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar als iemand hier in de put zit, en er een topic over schrijft, dan worden die altijd met steun en oppepping beantwoord.
en er zijn hier nu eenmaal mensen die hun verhaal kwijt willen, dus ga dan niet meteen zeggen dat zij maar prozac moeten slikken, alsof dat alles zou oplossen. weet jij er toevallig zoveel van?
||
[quote]emporio schreef:
Citaat:
Want ik schrik er bijv.ook van hoeveel mensen zich tegenwoordig snijden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoi, Ik had ook geen reden om depri te worden (met nog paniekaanvallen en daaran verbonden rare reacties van mijn lichaam.) De psychiater zei na intakes etc., dat er wel een teveel of tekort van een bepaald stofje in mijn hersens zal zijn wat dit allemaal veroorzaakte. Ik neem nu Seroxat en Orap waarvan ik weet dat ik het moet blijven nemen. Maar heb ik er graag voorover, zo goed (echter niet euforisch of verslaafd) als ik me nu voel. Groetjes Morse
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Je schrijft dat je zelf ook ellendige dingen hebt meegemaakt. Hoe heb je je daar over heen kunnen zetten en hoe lang heeft het geduurd voordat je daartoe in staat was?
|
![]() |
Ja dat is een goeie vraag waar ik voor mezelf wel een antwoord op heb alleen ik denk niet dat jullie daar veel aan hebben.
Het belangrijkste is denk ik dat je jezelf niet te zielig moet gaan vinden. Geloof me praat over je probleem met je vrienden. Dit geld vooral voor de mensen hiero die zichzelf snijden...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap mezelf niet Iza | 23 | 24-01-2008 17:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
On religion... owlbeer | 26 | 04-04-2007 19:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutietheorie see it | 500 | 29-03-2005 23:17 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Lifestyle |
dit snap ik even niet.. Verwijderd | 43 | 05-05-2004 15:06 | |
De Kantine |
Dit snap ik nou niet... *maai* | 5 | 24-08-2002 22:55 |