Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
NIET DOEN!
je hebt supermooi haar van jezelf, als je het per see toch wilt, neem dan nep dread zodat je kunt zien hoe het staat. Echte dreads zijn vrij definitief en krijg je er niet zo snel uit. Ik vind je op die foto echt superknap, dus ik zou het niet doen, echt niet.
|
Verwijderd
|
waarom laten mensen anderen beslissingen voor hen nemen???
kan je niet zelf eens lef hebben ofzow... een stap zetten.. knoop doorhakken.. persoonlijk denk ik dat dreads je niet staan omdat je een "ik ben een lieve doos"-hoofd heb (onschuldig onschuldig) maar je moet het gewoon fucking zelf weten... als mensen ut nie luek vinden kijken ze tog nie en nepdreads zijn geen dreads, behalve als ze op een dreadhead zitten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou.. van die lompe wijven die gewoon hun eigen hara hebben en daar dan iets plastics verragdds ingooien en zeggen dat ze dreads hebben zijn geen dreadheads... iemand die wel dreads heeft en daar nepdreads in heeft heeft wél dreads jahaaaaaaa hmmm. me uitleg kan beter maar waar het om gaat is dat ik me erger aan lompe hoeren met invlechtnepsjit ofzow |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
t kan best samen gaan, ik heb nix gezegd over alto of whatever.. aleen dat je te lieve oogjes heb voor dreads... lijkt me geen combinatie fuck voel je niet zo beledigd meis... ik mag tog me mening geven, after all.. JIJ vroeg om publieke opinie.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat vinnik gewoon zo... teken dur maar es dreadjes bij... staat nie vinnik.. mening is mening... ze heeft ook zo hoog voorhoofd... is pony niet een beter plan? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow jah... door alle commotie geheel vergeten ![]() dreads.. doen!! als je die pieken en ie knotjes al zo ziet... zal ut met dreads zeker wel staan... dreads hebben iets geks en mafs en blijs... en dat straal jij imo ook uit *grin* (jah ik ben ook publiekelijk) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en wat jou betreft, op de foto die je laat zien lijken dreads me niet meteen iets waarmee ik je zie lopen, maar n foto is idd n momentopname, heb je misschien nog n andere stijl van fotos van je hoofd, misschien dat iedereen daar dan weer n hele andere mening bij krijgt k vind de foto die je laat zien wat te 'neutraal' om te kunnen zien of het bij je zou passen [edit] Yzma, die muilkorf, das nog s n id, moet n nieuwe rage worde!! ik ga ze invoere, waar koop je zon dinge[/edit] |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
neej man.. alleen altoos mogen dreads hebben... als je dreads neemt moet je meteen naar het waterlooplein gaan en een nieuwe garderobe aanscahffen anders loop je gewoon plat voor lul... sorrie... maarre.. t is nou eenamaal zo hokjes zijn er om gevuld te worden |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik back in 89 de eerste was met 250 vlechtjes met kralen. De eerste witte dan. Had ik in afrika laten doen omdat iedereen het daar doet.
Het deed erge pijn Er zijn heel veel haren definitief met wortel en al uitgetrokken en nooit meer teruggekomen. En dan had ik goddank erg dik haar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 14 Caroo | 500 | 22-03-2005 18:35 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Op wat voor types val jij? Inner -en uiterlijk. Friendly Friend | 99 | 17-11-2002 13:01 | |
Lifestyle |
hoe duur zijn dreads? -en andere zaken omtrend dreads- Verwijderd | 450 | 16-11-2002 20:20 | |
Lifestyle |
actiefototopic italianboy | 451 | 02-11-2002 11:55 | |
Lifestyle |
Dreads...? *tciddacisum* | 132 | 14-10-2002 17:44 |