Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vrienden. Was op zich best goed, ware het niet dat ik er gewoon niet tevreden over was. Ik wil meer 'perfecte' dreads. Nu is mijn hoofdje kaal, als het weer lang is, ga ik, tegen mijn principes in, naar de kapper om daar weer dredjes te laten zetten.
En ze leefden nog lang en gelukkig... ![]() Oh je wou weten hoe ![]() Nou eerst haren verdelen in vierkantjes, daar stiekjes omheen. Men neme een staartje, een kam en raggen maar! Dan wax erin smeren en tijdje (=lang) niet wassen, na een weekje of 3 stiekjes eruit en niet te veel wax meer, dan vervilten ze slecht. Ik kan je nog wel een heleboel meer vertellen maar ik heb nu geen zin om dat allemaal op te schrijven. Mail maar als je meer wil weten. aeris318@hotmail.com
|
ik heb nog even een vraagje over dreads, Als je dreads van je eigen haar laat zetten, zit je er dan meteen aan vast (mocht het niet staan ofzow) Ik heb gehoord dat je de eerste maand de dreads er nog uitkunnen en je dan wel beschadigde, maar zonder dreads en steil haar weer terug hebt... Is dit waar??
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
'k heb ze samen met mijn (ex)vriendin gezet en aan het begin dik jeuken enz veel draaien enz maar nou valt het wel mee alleen die klere korte losse haartjes blijven irritant.
ik heb er nou trouwens ook rood nephaar doorheen gedaan vind het wel leuk
||
![]() |
Citaat:
Ik zou zeggen leef je uit ![]() ![]()
|
![]() |
mij wil ook graag dreads, maar weet niet waar ik dat moet gaan doen.. heb namelijk geen geld.. (jaja zeur zeur)
maar vraagje hoe lang je haar moet zijn als je natuurlijke dreads wilt??
|
Ik zit nou al heeel lang te twijfelen over dreads omdat ik dr misschien snel genoeg van heb en nie zo graag met kort haar loop... Maar ik heb eindelijk besloten het te gaan doen! na de zomervakantie want ik werk de hele zomer tussen de paarden enzow dus dat lijkt me wel zo fris als ik mn haar kan wassen.... En in de zomer lijkt het me enorm jeuken...
||
Citaat:
![]() ![]() en neej, dat stinkt niet ![]()
|
Niet aan te raden
Heb ze laten zetten bij de kapper. Die heeft er veeeeeeeeeels te veel permanentprut ingedaan om ze te laten kroezen enzo, dus toen is t allemaal dood gegaan. t Brak allemaal af en ze werden echt steeds korter. Ik heb ze zaterdag af laten knippen, dus nu kort haar. SPIJT!!! |
![]() |
|
Ik wil ook dreds, maar t probleem is dat niemand ze gratiz wil zetten
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik doe 1 flesje permanentvleoistof erin, en daar gaat het niet dood van. Toen ik dreads kreeg, kreeg ik er 5 flesjes in en zelfs dat was goed. Wel vaag, hoor niet echt ofzo
||
Citaat:
![]() Maar wat vraag je er eigenlijk voor? |
![]() |
||
Citaat:
|
als je erg dun haar hebt, kun je dan ook dreads nemen?? want t lijkt mij dat je dan bijna geen dreads hebt
![]() ![]() ![]() enneh oh ja kun je dreads ook verven?!
|
![]() |
Ik had ze bij Hair police laten zetten in a'dam.......
Maar ze waren nie zoals ik ze gewild had , dus knipte ik ze af en ga ik ze weer zetten over half jaar ofzo, weet nie waar, maar ik ga in de tussentijd effe een heel goed adres zoeken!!! ...ik wil deze keer dikke dreads Meisjes met dreads zijn btw ![]() ![]() DREAD THE WORLD!
||
Citaat:
ja moet je zeg maar de puntje van je dread naar binnen proppen en dan een elastiekje erom en dan na 3 weken heb je stompjes
||
Citaat:
![]() (je weet meebie wel wie ik ben... olga)
||
Citaat:
of je kunt een strakke dread een klein beetje afknippen ook schuin natuurlijk maar niet te.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() "kijk dat dan aan een draadje hangen" ![]() ![]() ![]() ![]() *gaat dood van het lachen* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
owkey ikkhu dus dit lezen en argh..
ik krijg daak dus draids hoe we het gaan doen zien we wel.. we hebben wax haarlak kammen borstels.... heb ik nog meer nodig of niet.. help mij want ik wil ze vandaag nog hehehehehehe.... en mensen wa zeuren jullie want ik heb haar dat je met heeeeeel veel wax en haarlak nog overeind kan zetten.... en zown meidjhu dak ken heeft ze korter dan mij (ietsje maar ) en die heeft owk dreads.. dus das onzin van da lange haar..... mij lijkt kort haar ook wel gaaf..... ik zal wel us ff un foto dumpen alst klaar is... maar uhmm... Moek nog van da permanentgedoe halen.. zo ja hebben ze da bij de ETOS (foei reclamen)........ dzzls...... |
![]() |
||
Citaat:
enne zou je t niet laten doen door iemand die er verstand van heeft? strax loop je met een rattekoppie en dan hebbie er spijt van maargoed, wie ben ik he ![]()
||
![]() |
Citaat:
2)wel permanentvloeistof dat houd je dreadz bij elkaar,en je hebt rollers nodig. -Haar touperen,draaien,op rollers doen en permanenvloeistof..half uur laten intrekken,of iets langer niet té lang want dan breekt je hele haar af. |
![]() |
|
zelf gedaan, kheb van dat hele vage wax, tis net kauwgom en t ruikt naar bananecoktail, fudge ofzow heet t , gewoon toupere, doormekaar draaien, om hoog wrijven met je vingers, elastiekje onderin en dan een maand later elastiekje dr uithalen (in die tussentijd dus wel steeds je dreads draaien enzow) en dan zitte ze goed, k was ze wel gewoon
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kralen synthetische dreads blacklotus | 7 | 20-10-2005 16:36 | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #9 Verwijderd | 494 | 13-07-2004 23:28 | |
Lifestyle |
hoe duur zijn dreads? -en andere zaken omtrend dreads- Verwijderd | 450 | 16-11-2002 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dreads! After4Ever ruled | 4 | 27-03-2002 20:11 |