Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 18:11
*tciddacisum*
*tciddacisum* is offline
ff een question voor iedereen die dreads heeft.
Heb je die LATEN zetten??
Door vrienden laten doen of zelf gedaan???
Zo ja....hoe???

Gewoon ff nieuwschierigheid.
Oud 07-04-2002, 19:53
dreadje
dreadje is offline
Ik heb ze bij de Kinki kapper in Delft laten zetten, heel goed gedaan vind ik zelf en ik heb ze nu al bijna een jaar...Hopelijk ga ik binnenkort bij een vriendin dreads zetten want ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik dat kan!! Jeeh!! *vreugdedans*
Oud 07-04-2002, 20:23
maar
maar is offline
Ik ben niet zo thuis in dreads, maar een klasgenootje van me had het zelf gedaan: gewoon een paar maanden je haar niet wassen en niet kammen, en dan plukken haar tussen twee handen rollen?
Zij heeft overigens nu een kaalgeschoren hoofd omdat die dreads er anders niet uit zouden gaan??
Oud 07-04-2002, 20:39
aeris318
aeris318 is offline
Vrienden. Was op zich best goed, ware het niet dat ik er gewoon niet tevreden over was. Ik wil meer 'perfecte' dreads. Nu is mijn hoofdje kaal, als het weer lang is, ga ik, tegen mijn principes in, naar de kapper om daar weer dredjes te laten zetten.
En ze leefden nog lang en gelukkig...

Oh je wou weten hoe
Nou eerst haren verdelen in vierkantjes, daar stiekjes omheen. Men neme een staartje, een kam en raggen maar! Dan wax erin smeren en tijdje (=lang) niet wassen, na een weekje of 3 stiekjes eruit en niet te veel wax meer, dan vervilten ze slecht.
Ik kan je nog wel een heleboel meer vertellen maar ik heb nu geen zin om dat allemaal op te schrijven. Mail maar als je meer wil weten.
aeris318@hotmail.com
Oud 08-04-2002, 08:58
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
maar schreef:
Ik ben niet zo thuis in dreads, maar een klasgenootje van me had het zelf gedaan: gewoon een paar maanden je haar niet wassen en niet kammen, en dan plukken haar tussen twee handen rollen?
Zij heeft overigens nu een kaalgeschoren hoofd omdat die dreads er anders niet uit zouden gaan??
paar jaar geleden was ik op vakantie en daar was een jongetjesbelg (i love jongetjesbelgen ) die ook dreads wou, maar die mocht ie pas als ie van vakantie terug kwam. dus nou had ie gewoon een half jaar zijn haar niet gekamd. hij had het wel gewoon gewassen, hij had van zichzelf al redelijke krullen dus doordat hij het niet uitkamde ging het heel erg klitten. ik vond het er zo al koel uitzien
Oud 12-04-2002, 23:00
angel_undercover
angel_undercover is offline
ik heb nog even een vraagje over dreads, Als je dreads van je eigen haar laat zetten, zit je er dan meteen aan vast (mocht het niet staan ofzow) Ik heb gehoord dat je de eerste maand de dreads er nog uitkunnen en je dan wel beschadigde, maar zonder dreads en steil haar weer terug hebt... Is dit waar??
Oud 13-04-2002, 10:11
KazzZ
KazzZ is offline
ik had nepdreads laten zetten door zon surinaams omaatje... errug spijt van! koste veel en moest het er na amper een week dr alweer uithalen omdat het alles behalve lekker zat.
Oud 13-04-2002, 12:52
shanli
shanli is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
ik had nepdreads laten zetten door zon surinaams omaatje... errug spijt van! koste veel en moest het er na amper een week dr alweer uithalen omdat het alles behalve lekker zat.
'k dacht dat je er blij mee waart(denkt terug aan foto)
Oud 15-04-2002, 16:16
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
Duh dat het niet lekker zit, het trekt onwijs aan je hoofdhuid enzo, uitslag. Kut voor je
Oud 15-04-2002, 16:59
S
S is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
Das klote voor je .
Oud 15-04-2002, 17:01
PiNoW
PiNoW is offline
kheb oowk dreads, ze zijn gezet door een vriendin van mijw en wel redelijk goed gelukt
ik heb ze nu 4 of 5 maanden

ik heb laatst oowk dreads gezet bij een vriend van mij, maar die had er eigelijk te kort haar voor maart stond wel koel
Oud 15-04-2002, 17:04
Stevill
Stevill is offline
'k heb ze samen met mijn (ex)vriendin gezet en aan het begin dik jeuken enz veel draaien enz maar nou valt het wel mee alleen die klere korte losse haartjes blijven irritant.

ik heb er nou trouwens ook rood nephaar doorheen gedaan vind het wel leuk
Oud 16-04-2002, 19:53
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Ik heb ze bij de Kinki kapper in Delft laten zetten, heel goed gedaan vind ik zelf en ik heb ze nu al bijna een jaar...Hopelijk ga ik binnenkort bij een vriendin dreads zetten want ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik dat kan!! Jeeh!! *vreugdedans*

Ik zou zeggen leef je uit .. (ikke wee ik ben nie Die vriendin) maar oefening baart kunst
Oud 16-04-2002, 20:35
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Mijn vriendin heeft dreads... hele mooie! bij de kapper laten zetten!
Oud 16-04-2002, 21:31
Newt on Ice
Newt on Ice is offline
heb ze bij de hair police laten zetten.
Oud 17-04-2002, 12:37
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
'k had ze in zwolle laten zetten
Oud 17-04-2002, 14:18
sanguis
sanguis is offline
mij wil ook graag dreads, maar weet niet waar ik dat moet gaan doen.. heb namelijk geen geld.. (jaja zeur zeur)
maar vraagje hoe lang je haar moet zijn als je natuurlijke dreads wilt??
Oud 17-04-2002, 16:41
SkaDread
SkaDread is offline
Mijn vriendje heeft ze gezet..maar het jeukt in het begin wel, omdat je het dan nog niet mag wassen..maarjah..daarna heb je mooie dreads
Oud 17-04-2002, 16:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Mijn vriendin heeft dreads... hele mooie! bij de kapper laten zetten!
VRIENDIN?

Omg!,wie dan?..ik ken niemand met dreadz?!
Oud 17-04-2002, 16:58
Roxy
Roxy is offline
Ik zit nou al heeel lang te twijfelen over dreads omdat ik dr misschien snel genoeg van heb en nie zo graag met kort haar loop... Maar ik heb eindelijk besloten het te gaan doen! na de zomervakantie want ik werk de hele zomer tussen de paarden enzow dus dat lijkt me wel zo fris als ik mn haar kan wassen.... En in de zomer lijkt het me enorm jeuken...
Oud 17-04-2002, 18:01
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
en btw. (effe reclame) ik zet nu ook dreads bij anderen
Ik wil best wel graag dreads, maar moet nog overtuigd worden, vraag me af of het me wel staat.
Oud 17-04-2002, 18:22
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Hoe lang mag je trouwens je haar niet wassen??
Oud 17-04-2002, 18:48
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
Hoe lang mag je trouwens je haar niet wassen??
hoe langer hoe beter, bij mij zeiden ze toen 3 maanden enn ik heb 3 maanden -1 dag volgehouden Toen waren ze wel goed vervilt enzo

en neej, dat stinkt niet
Oud 17-04-2002, 20:39
kneisje
kneisje is offline
Niet aan te raden
Heb ze laten zetten bij de kapper. Die heeft er veeeeeeeeeels te veel permanentprut ingedaan om ze te laten kroezen enzo, dus toen is t allemaal dood gegaan. t Brak allemaal af en ze werden echt steeds korter. Ik heb ze zaterdag af laten knippen, dus nu kort haar. SPIJT!!!
Oud 17-04-2002, 20:50
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Ik wil ook dreds, maar t probleem is dat niemand ze gratiz wil zetten en ik ben het voorbeeld van een armoedzaaier... egt nooit geld
Oud 17-04-2002, 21:15
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
popcorn schreef:
Niet aan te raden
Heb ze laten zetten bij de kapper. Die heeft er veeeeeeeeeels te veel permanentprut ingedaan om ze te laten kroezen enzo, dus toen is t allemaal dood gegaan. t Brak allemaal af en ze werden echt steeds korter. Ik heb ze zaterdag af laten knippen, dus nu kort haar. SPIJT!!!
ai dit klinkt weer niet echt encouraging voor mij
Oud 17-04-2002, 21:23
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef:
Ik wil ook dreds, maar t probleem is dat niemand ze gratiz wil zetten en ik ben het voorbeeld van een armoedzaaier... egt nooit geld
Volgens mij vraagt Olga dr toch echt niet veel voor
Oud 17-04-2002, 21:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef:
Jij hebt zulkkkkkkkk goed dreadhaar!!!
Oud 17-04-2002, 21:36
Jerommeke
Jerommeke is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef:
zet een sponsoractie op touw!
Oud 17-04-2002, 21:51
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
popcorn schreef:
Niet aan te raden
wow. niet echt goed ofzo neej...

Ik doe 1 flesje permanentvleoistof erin, en daar gaat het niet dood van. Toen ik dreads kreeg, kreeg ik er 5 flesjes in en zelfs dat was goed. Wel vaag, hoor niet echt ofzo
Oud 18-04-2002, 07:00
*tciddacisum*
*tciddacisum* is offline
Nou zou ik binnenkort es ff kijken of ik mooie dreadjes kan fabriceren met alle tips van jullie....TNX!!!!
Oud 18-04-2002, 08:50
Black Sugar
Black Sugar is offline
Hoeveel langer moet je haar eigenlijk zijn dan dat je je dreads wil hebben? Dus als je dreads van 30 cm. wil hoe lang moet je haar dan ongeveer zijn?
En dan het geld bij elkaar zien te krijgen en dan nog iemand vinden die ze voor me wil zetten.
Oud 18-04-2002, 09:50
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

VRIENDIN?

Omg!,wie dan?..ik ken niemand met dreadz?!
myra, vriendin van het meisje dat je bijna doodwenste toen je naast bart zat!
Oud 18-04-2002, 10:19
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:

iets van 30/35 cm. Het wordt nl. niet veel korter, tenzij je ze te snel wast.
Je toupeert wel, maar je dreads lopen naar onder toe dan smal toe, dus de puntjes zijn zo ongeveer even lang als dat je haar al was, snappie?

Enneh ik wil ze wel zetten hoor
Mijn haar is nu tot net boven mijn schouders dus ik moet nog even wachten, wil ze iets langer.
Maar wat vraag je er eigenlijk voor?
Oud 18-04-2002, 10:20
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:

iets van 30/35 cm. Het wordt nl. niet veel korter, tenzij je ze te snel wast.
Je toupeert wel, maar je dreads lopen naar onder toe dan smal toe, dus de puntjes zijn zo ongeveer even lang als dat je haar al was, snappie?

Enneh ik wil ze wel zetten hoor
Mijn zus heeft ook dreads gezet bij zichzelf.. zonder permanentvloeistof en vet enzo.. maar ze zijn wel de helft van d'r eigen haar geworden.. maar ze heeft ook erg dun haar, misschien is dat het
Oud 18-04-2002, 11:23
eztah
eztah is offline
Als mij haar wat langer is wil ik er 3 dreadjes in gaan zetten
Maar dat doe ik alleen als mn kam echt moeilijk omhoog gaat, en dus laat hangen.
Oud 18-04-2002, 12:52
Blubje
Blubje is offline
als je erg dun haar hebt, kun je dan ook dreads nemen?? want t lijkt mij dat je dan bijna geen dreads hebt toch?? en t blijft natuurlijk altijd superduur, mja ik ga gwoon iemand zoeken die t bij me wil doen kga me beste vriendin wel overhalen ofsoow haha want ze wlde dat een keertje proberen
enneh oh ja kun je dreads ook verven?!
Oud 18-04-2002, 13:33
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:

enneh oh ja kun je dreads ook verven?!
Ja maar niet met henna
Oud 18-04-2002, 16:20
Reemz
Reemz is offline
Ik had ze bij Hair police laten zetten in a'dam.......

Maar ze waren nie zoals ik ze gewild had , dus knipte ik ze af en ga ik ze weer zetten over half jaar ofzo, weet nie waar, maar ik ga in de tussentijd effe een heel goed adres zoeken!!! ...ik wil deze keer dikke dreads

Meisjes met dreads zijn btw mooi!! (t lijkt wel een verslaving ofzo)

DREAD THE WORLD!
Oud 18-04-2002, 16:32
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ffkes een vraagje, heeft iemand suggesties hoe je stompe punten bij de dretjes kan make?
Oud 18-04-2002, 17:28
AtHell
AtHell is offline
*wil ook dreds maar heeft maar 3 cm haar ofzo *

wat naar voor mijn haar he ?
Oud 18-04-2002, 18:51
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
ffkes een vraagje, heeft iemand suggesties hoe je stompe punten bij de dretjes kan make?

ja moet je zeg maar de puntje van je dread naar binnen proppen en dan een elastiekje erom en dan na 3 weken heb je stompjes
Oud 18-04-2002, 18:52
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Reemz schreef:

Maar ze waren nie zoals ik ze gewild had , dus knipte ik ze af en ga ik ze weer zetten over half jaar ofzo, weet nie waar, maar ik ga in de tussentijd effe een heel goed adres zoeken!!! ...ik wil deze keer dikke dreads

DREAD THE WORLD!
bij mij laten zetten natuurlijk jeej...

(je weet meebie wel wie ik ben... olga)
Oud 19-04-2002, 14:06
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
schuin afknippen en blijven indraaien die hap na een paar weken zijn ze stomp

of je kunt een strakke dread een klein beetje afknippen ook schuin natuurlijk maar niet te.
Oud 19-04-2002, 14:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Reemz schreef:

DREAD THE WORLD!
WHAAAAAAAAAHAHAHA reem je sig.

"kijk dat dan aan een draadje hangen"
*gaat dood van het lachen*
Oud 01-05-2002, 13:42
Donziewoman
Donziewoman is offline
owkey ikkhu dus dit lezen en argh..
ik krijg daak dus draids hoe we het gaan doen zien we wel..
we hebben wax haarlak kammen borstels....
heb ik nog meer nodig of niet..
help mij want ik wil ze vandaag nog hehehehehehe....
en mensen wa zeuren jullie want ik heb haar dat je met heeeeeel veel wax en haarlak nog overeind kan zetten....
en zown meidjhu dak ken heeft ze korter dan mij (ietsje maar ) en die heeft owk dreads..
dus das onzin van da lange haar.....
mij lijkt kort haar ook wel gaaf.....
ik zal wel us ff un foto dumpen alst klaar is...
maar uhmm...
Moek nog van da permanentgedoe halen..
zo ja hebben ze da bij de ETOS (foei reclamen)........

dzzls......
Oud 01-05-2002, 13:51
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Donziewoman schreef:
en mensen wa zeuren jullie want ik heb haar dat je met heeeeeel veel wax en haarlak nog overeind kan zetten....
en zown meidjhu dak ken heeft ze korter dan mij (ietsje maar ) en die heeft owk dreads..
maar uhmm...

dzzls......
eej daar, je moet er geen wax ingooien, das nou juist niet goed voor de dreads. Zie verhaaltje hierboven
enne
zou je t niet laten doen door iemand die er verstand van heeft? strax loop je met een rattekoppie en dan hebbie er spijt van
maargoed, wie ben ik he
Oud 01-05-2002, 14:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Donziewoman schreef:
maar uhmm...

dzzls......
1)Geen wax...als je lelijke vieze vette bah dreadz wil moet je wax gebruiken
2)wel permanentvloeistof dat houd je dreadz bij elkaar,en je hebt rollers nodig.

-Haar touperen,draaien,op rollers doen en permanenvloeistof..half uur laten intrekken,of iets langer niet té lang want dan breekt je hele haar af.
Oud 01-05-2002, 14:28
Black Reina
Black Reina is offline
zelf gedaan, kheb van dat hele vage wax, tis net kauwgom en t ruikt naar bananecoktail, fudge ofzow heet t , gewoon toupere, doormekaar draaien, om hoog wrijven met je vingers, elastiekje onderin en dan een maand later elastiekje dr uithalen (in die tussentijd dus wel steeds je dreads draaien enzow) en dan zitte ze goed, k was ze wel gewoon
Oud 05-05-2002, 12:41
Verwijderd
gister in de vrankrijk eenmeisje gezien met SUPER DUNNE dreads echt zooooooo dum diameter van 4 mm ofzo!! en ongerveer tot dr middel zooooo mooi maar wat een moeite lijkt me dan damn...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten