Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 16:53
sanshine
sanshine is offline
Mijn relatie is nu al enige tijd uit en het liep niet altijd even goed tussen ons, maar toch hadden we altijd veel plezier. Sinds dat het uit is heb ik alleen nog maar ruzie met mijn exvriend gehad en ik wil juist graag weer normaal met hem kunnen praten, als vrienden, maar op de een of andere manier kan dat gewoon niet. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 16:56
Esmée
Esmée is offline
Mijn ex en ik hebben nu ook ruzie, omdat ik het niet eens ben met dingen die hij doet en hij vindt dat ik me er niet meer mee mag bemoeien omdat het nou eenmaal uit is Ik vind het ook heel vervelend dat we niet gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen, en niet gewoon vrienden kunnen zijn, maar soms is het gewoon niet anders. Je kunt hem misschien beter een tijdje laten en dan trekt het misschien wel bij.
Oud 19-02-2003, 16:57
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Een middagje glimlachen (van zijn kant om jou 'blij' te maken) tegenover een nachtje sex? (om hem 'blij' te maken)
Voor wat hoort wat. Toch?
Oud 19-02-2003, 17:55
xearo
xearo is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Een middagje glimlachen (van zijn kant om jou 'blij' te maken) tegenover een nachtje sex? (om hem 'blij' te maken)
Voor wat hoort wat. Toch?

lol
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:47
Buffy
Buffy is offline
ik heb nog wel eens ruzie met mijn ex, maar dat is altijd weer gauw bijgelegd. we hebben in totaal 2 jaar een relatie gehad, en we kennen elkaar door en door. toen het net uit was (een jaar geleden) hadden we 3 weken lang verschrikkelijke ruzie en ik ging er op het laatst bijna aan onderdoor, ik vond het echt verschrikkelijk. ik heb dat op de een of andere manier aan hem duidelijk kunnen maken en sindsdien hebben we alleen nog wat kleine ruzietjes. het is intussen weer een x aangeweest, maar we zijn weer uitelkaar gegaan omdat we meer soulmates waren dan vriendje-vriendinnetje. momenteel zitten wij beide k*t in ons vel en we hebben veel steun aan elkaar. maar ruzie met hem wil ik echt nooit meer.
Oud 19-02-2003, 21:00
Kinshi
Kinshi is offline
Hoi! Misschien kan je hem duidelijk maken dat je graag gewoon vrienden wil blijven? Of een leuk kaartje sturen dat je het echt serieus meent. Meer zou ik niet weten... suc6!
Oud 19-02-2003, 22:07
Unexplained
Unexplained is offline
Het is je ex...why bother...

Vriendschap na een relatie werkt in 99% van de gevallen niet.
"Before you attempt to beat the odds, be sure you could survive the odds beating you."

Laat hem een paar maandjes met rust, en neem dan nog een keer contact op, als je dan nog wel contact wil.
Oud 19-02-2003, 22:46
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
met mijn eerste ex wou ik geen vrienden meer zijn

met mijn tweede ex hebben we het geprobeerd maar is uiteindelijk vet erge ruzie geweest van een paar maanden dat gaat nu al weer een beetje

derde ex: begin ik nu ruzie te krijgen.

je zou toch nooit weer een relatie beginnen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 02:43
liekedepieke
liekedepieke is offline
Heej,

toen het na anderhalf jaar uitging met mijn vriend hebben we voor een half jaar gigantisch veel ruzie gehad... aangezien ik tegenwoordig in Singapore woon was dat meestal waar de ruzie over ging, hij vond dat het mijn schuld was dat onze relatie kapot was omdat ik naar het buitenland was verhuisd... hij kreeg binnen een week ofzo al een nieuwe vriendin ondanks de beloften die hij had gemaakt dat niet te doen.... dat was dus onderwerp 2 van onze ruzies... nu ik sinds 3 weken (ondertussen meer dan een half jaar later van onze break up) ook een vriend heb, is de spanning tussen ons weg, we hoeven ons niet meer te bewijzen... ondanks het pijnlijke moment om hem te vertellen dat ik nu ook weer een leven heb, gaan we nu ineens van het ene op het andere moment weer heel erg goed met elkaar om. het duurde voor ons dus een half jaar om weer normaal met elkaar om te gaan, maar ik denk dat dat ook nodig was om alle frustraties van die relatie er langzaam uit te laten lopen....
Ook al heb je nu nog ruzie met hem, het zal echt wel overgaan... sooner or later...

Liefs Lieke
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 10:26
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
wie heeft 't uitgemaakt als ik vragen mag?
Oud 20-02-2003, 14:53
NeNe-lOvEs
NeNe-lOvEs is offline
ik heb hetzelfde gezien bij een vriendin van me en dr ex... ze zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan ofzow maar door loze beloftes van zijn kant en juist weer te veel ingaan op zijn beloftes van haar kant, kunnen ze elkaar niet meer luchte of zien... terwijl ze het allebei liever anders gehad hadde.
en ze hebben die vriendshap nu wel zooo verpest dat het gewoon nooit meer goed komt tussen hun.. sad but true..
maar idd, laat m maar lekker ff doen waar hij zin in heeft en ondertusse moe jij doen waar je zin in heb.. en trekt ie nie meer bij.. dan weet jij genoeg... DOOR DE POEP LATE ZAKKE DIE HANDEL!!!
Oud 20-02-2003, 14:58
Optima
Optima is offline
de schepen achter je verbranden
Oud 20-02-2003, 20:18
sanshine
sanshine is offline
dank je wel voor jullie reacties, dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon een tijdje afstand nemen en misschien trekt het dan vanzelf bij, ik hoop het echt, want ik zit er echt mee... het zal misschien wel moeilijk worden maar goed... het is het proberen waard.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 20:22
sanshine
sanshine is offline
ow trouwens ik heb het zelf uitgemaakt, omdat het echt niet meer ging tussen oms, maar ik vind hem eigenlijk nog steeds wel heel leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten