Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ik ga t wel proberen... en dan kan ik altijd nog zien... al krijg ik toch nog wel de rillingen als ik er aan denk.... ![]() nahjah... dr is onderhand zoveel aan de gang bij mij... verbaast me niet eens meer... ik leer dr wel mee leven zoals altijd.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus ik kan er gwoon mee stoppen wanneer ik zelf wil? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zelf een praatgroep geleid (voor autisten), en eerste insteek is altijd dat je niet moet komen, of dat je persé veel over jezelf moet vertellen.
Sommige durven niks te zeggen (zeker in het begin niet), maar later gaan ze meestal wel praten, en dat is erg leuk om te zien, hoe iemand zich toch op zijn gemak gaat voelen in de groep, omdat er over veel herkenbare punten word gepraat. Als gespreksleider moet je natuurlijk het hele gesprek in zo'n geval wel op dreef houden, maar ik neem aan dat er in jouw praatgroep ook iemand zit die er bij zit, om in te vallen als het gesprek niet echt verder wil. Wat ik zag, is dat vele zich op hun gemak gingen voelen en ronduit wilde praten over zichzelf, en de andere luisterden dan aandachtig, dat is ook het doel, omdat er mensen zitten met hetzelfde "probleem", en zo ervaringen uit kunnen wisselen. Dus ik zou zeggen (net zoals iedereen hier), probeer het gewoon, als het niet bevalt, houd je er gewoon mee op, maar ik denk dat in de meeste gevallen zoiets zeker kan werken.
Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 15:53. |
![]() |
|
Ik zou gewoon gaan, je hebt 12 maart eerst een gesprek, ik zou dat even aanhoren, je zult wat meer informatie krijgen (als je dat al niet gehad hebt), en dan kun je altijd nog zien, als je het niet zo ziet zitten, kun je dat gewoon tegen haar zeggen hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus ja ik zie wel.... iig eerst kennis maken met die vrouw die ja dat gesprek leidt ofzo |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzekerheid Scratch | 3 | 21-11-2012 17:25 | |
Psychologie |
praatgroep bij eetstoornissen...werkt t?? Carlie | 14 | 13-01-2004 15:46 | |
Lifestyle |
Vaak of weinig op internet!!!??? meisjekim | 92 | 12-03-2003 11:04 | |
Software & Hardware |
Wie heeft er een scooter en welk merk ?? The Sentinal | 79 | 15-10-2002 09:15 | |
Psychologie |
Praatgroep? black crow king | 4 | 23-07-2002 16:24 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |