Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus duits2 doet ook stof van duits1
||
Citaat:
bovendien doe je bij duits 1 op het vwo bijna niks. bij ons althans niet, want het enige wat wij in een jaar moeten doen is 15 a4tjes lezen.
||
Citaat:
|
Duits2 op VWO houdt in: schrijven, luisteren en praten
Duits 1 op VWO: lezen (oftewel hele jaar niks doen.. de eindtoets telt toch niet mee..) Maar wat het op de havo inhoudt.. geen idee Maar eh Duits is een oppermachtig vak, dus ik zou het zeker kiezen! ![]()
|
Ik heb ook duits 2 en zit nu in 5havo. In 4havo doe je eigenlijk alleen maar duits 1 en met duits 2 ga je verder in 5 havo. Bij mij op school heb ik dit jaar gehad en krijg ik nog:
- tentamen grammatica (2x gehad) - tentamen idioom (2x gehad) - tentamen brief schrijven - tentamen mondeling over 10 dialogen (gesprekken) en 1 tekst - examen teksten en vragen het lijkt niet veel, maar idioom en grammatica waren heeeeeeel veeeeeeeeel en die brief telde 4x mee dus die moest je goed maken en volgende week heb ik mijn mondeling die 6x meetelt. Het is dus niet zo dat als je iets verkloot wat 6x telt dat je het dan makkelijk op kan halen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
E&M en N&G F-F | 64 | 02-05-2006 15:34 | |
Eindexamens 2003 |
C&M profiel boerreh | 4 | 17-05-2003 10:19 | |