Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja ik vind teksten niet een van de boeiendste dingen die er zijn. Ik lees ze wel een keer, maar verder...
Grunts vind ik echter wel cool. *wanhopige poging de topic te redden*
|
![]() |
|
![]() |
zweeds is niet echt te verstaan maar wel
![]() -> Finntroll, Thyrfing, Månegarm, Therion, Ildjarn (of is dat noors ![]() maar niet alleen de wat heftigere muziek, want ook het Deens van Kari Bremnes (is hele rustige muziek) vind ik ![]() nummers in Germaanse talen vind ik vaak goed om te luisteren, omdat ik germaanse talen mooi vind klinken nummers in andere talen, zoals: Ensiferum - Näitä Polkuja Tallaan (fins) Hladno Pivo (kroatisch geloof ik) en 'kheb ook een of ander japans rocknummer zijn vaak eerder grappig dan goed om te horen vind ik ------------ vrijdag 4 oktober Noors en Zweeds luisteren -> Finntroll, Borknagar, Windir & Suidakra ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 11:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Germaans doet mij meestal aan Duitsland denken... een kleine spraakverwarring dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en anders staan ze wel op de site van die band. en als je dan goed L-U-I-S-T-E-R-T kan je de teksten in het nummer 'plaatsen'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet zo bijdehand doen he.. ik had het over een optreden, niet over stuff die ik hoor op mp3 ofzo. en nee, ik ga geen grindcore cd kopen. ben je gek ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kan ook wel lief gaan zingen over "manipulatie in amerika"(?) , maar dat komt ook niet boos over ![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn bescheiden mening hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
snap je het dan niet, ik snap heus wel dat je die teksten in cd boekjes of op internet kan vinden en dan meelezen of meebrullen weet ik veel wat jullie doen.. maar ik heb gewoon een hekel aan onverstaanbaar gebrul. ik heb een aantal keer grindcore bandjes en alles wat er op lijkt live gezien en ik vind het gewoon niet leuk, en als ik dus iets niet leuk vind, dan vind ik iets ook niet leuk! (misschien is het verstandig de laatste zin een paar keer in je gedachten te herhalen) ik ben niet één of andere domme doos die genres af loopt te kraken zonder er verstand van te hebben, in tegenstelling tot wat jij denkt. zucht. ok. |
![]() |
|
![]() |
BleK Metuahol! Wwrrraooroooorotoowootowotootworoorowrowwww.!!##$$!@# blerghbah vooral het true en underground gezeik is onverstaanvaar
![]()
||
Citaat:
![]() Desert Rose is idd een prachtig nummer en ik luister veel Indiase muziek die ik dus niet versta maar wat wel ontzettend mooi klinkt. Offtopic: ik móest deze thread ff uppen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Matrix - The Beginning - Zelfgemaakte Kortfilm bblommaert | 12 | 17-09-2004 18:14 | |
Seksualiteit |
Vibrator? Ariëlle | 49 | 17-10-2002 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Front Anti-Zeehond Soullar | 21 | 16-01-2002 13:08 |