Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2003, 10:37
skatjuh88
skatjuh88 is offline
tjah daar zit ik echt mee ik voel me net of ik geadopteerd ben
ik heb een hele kl*te jeugd gehad okay ik bedoel ik ben 14 maar het begon al toen ik 5 was allemaal ruzie en met sgool enzo allemaal shit en nu is het nog allemaal dubel shitter geworden want ik voel me niet thuis ik heb ook steeds dromen enzo okay die slaan dan egt nergens op ik droom heel vaak dat ik op een scooter rij en dat vind ik egt geweldig en dan gaat het mis enzo is het een toekomst droom want volgend jaar wor ik pas 16 ik probeer alles van me af te zetten en plezier te hebben maar als ik dan een bepaald iemand zie dan voel ik me weer klote enzo
heb jij dit ook of meegemaakt ik praat graag met die mensen

alvast REUZE...
Oud 23-03-2003, 10:39
jij
jij is offline
leestekens, leestekens ...

je bent nogal vaag.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 10:41
skatjuh88
skatjuh88 is offline
jah sorry kben nogal jah vaag weet je ja la maar zitten dan als je het nie snap
Oud 23-03-2003, 10:42
Eend
Eend is offline
Citaat:
skatjuh88 schreef op 23-03-2003 @ 11:41:
jah sorry kben nogal jah vaag weet je ja la maar zitten dan als je het nie snap
nee nee nee!!! Probeer het eens wat duidelijker uit te leggen Gewoon doen!
Oud 23-03-2003, 11:14
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Het zou inderdaad fijner zijn als je probeerde om de punt op je toetsenbord te vinden

maar waarom heb je het idee dat je geadopteerd bent?
Mensen die geadopteerd zijn kunnen best een leuke jeugd hebben gehad (ligt er ook een beetje aan op welke leeftijd ze geadopteerd zijn) en ze kunnen zich ook best thuis voelen. Het is niet zo dat alle geadopteerden zich niet thuisvoelen en op zoek gaan naar hun biologische ouders.

En wat die scooter betreft, denk je er overdag vaak aan dat je later een scooter hebt? En denk je er wel eens over na dat je misschien een ongeluk krijgt? (al is het maar heeel even dat je erover nadenkt)
Dingen waar je overdag aan denkt maar nog niet helemaal verwerkt, komen vaak terug in dromen. Probeer eens te kijken of je dingen uit je droom terug kunt vinden in dingen waar je de dag(en) ervoor aan hebt gedacht. Niet kijken naar de gebeurtenissen, maar naar de dingen. Meerdere verschillende dingen kunnen namelijk tot een gebeurtenis in je droom leiden, waar je zelf niet aan hebt gedacht. (bv je ziet een scooter van iemand, en je hoort op tv over een ongeluk. Dit kan in je droom een scooterongeluk worden)

Citaat:
ik probeer alles van me af te zetten en plezier te hebben maar als ik dan een bepaald iemand zie dan voel ik me weer klote enzo
iets duidelijker graag
Op wie doel je? Familie? Vrienden? En waarom voel je je weer klote als je diegene ziet?

nouja ik weet niet of ik je goed heb begrepen. De zinnen lopen een beetje in elkaar over allemaal dus het kan best dat ik je helemaal verkeerd heb begrepen. Maar misschien heb je er iets aan.
Oud 23-03-2003, 11:44
skatjuh88
skatjuh88 is offline
nou kijk mijn ma en mijn pa zijn gescheiden.
mijn vader nu al 2 keer.
en ik bedoelde met die iemand mijn broer tjah het klinkt raar maar ik ben verliefd op hem. en dat komt omdat hij mijn echte broer niet is hij is de zoon van de vriend van mijn moeder snap je
en hij weet het en hij is 20 ik heb ook verteld dat ik het heel moeilijk vin om hem te zien enzo en dat weet hij.en met die scooter ik vind die dingen egt helemaal te gek ik kan gewoon ie wachten todat ik 16 ben dus zo zit dat.
Oud 23-03-2003, 13:01
mathfreak
mathfreak is offline
Laat ik eens proberen of het lukt om weer te geven waar je precies mee zit. Om te beginnen is het zo dat je ouders gescheiden zijn. Je schreef dat het al begon toen je 5 was, dus ik neem aan dat je ouders toen gescheiden zijn. Je schreef ook dat je vader 2 keer gescheiden is, dus dat betekent dat hij na de eerste scheiding hertrouwd is geweest, en dat je toen dus een stiefmoeder kreeg. Komt daar misschien ook het gevoel van als het ware geadopteerd zijn vandaan, omdat er in feite iemand de plaats van je eigen moeder innam?
Ik begrijp ook dat je verliefd bent op je stiefbroer, maar blijkbaar weet je je daar geen raad mee, vandaar dat je het moeilijk vindt om hem te zien. Hoe kijkt hij daar zelf eigenlijk tegen aan?
Die dromen over de scooter duiden op een bepaald verlangen om zelf ook een eigen scooter te hebben. Wat bedoel je overigens met "en dan gaat het mis"? Droom je dan dat je met die scooter een ongeluk krijgt of dat er iets anders mee gebeurt, of heeft het met iets anders dan die scooter te maken?
Oud 24-03-2003, 05:54
skatjuh88
skatjuh88 is offline
ha het kllopt wel zo'n beetje wat je zegt en met mijn broer ik had het tegen hem gezecht dat ik verliefd op hem was,ern toen zei hij van ik vin je een leuke mooie meid alleen het is gewoon dat je mijn susje ben maar hij wil wel met me zoenen enzo.en met die scooter ik verlang er echt naar maar het is gewoon zo als ik er dan over droom,dan gebeurd en niks met die scooter alleen dan ben ik bv boos en dan rij ik met de scooter weg en dan doet me scooter het weer niet.snap je.en met die stief moeder ik had daar heel veel problemen mee en nu heb ik weer een andere stiefmoeder maar die vind ik veeel en veel aardiger alleen die heeft weer allemaal problemen en dan zit ik daar oowk weer mee, bes wel klote allemaal. maar dat heb ik al sinds mijn 5de jaar voor me gehouden maar het moest er tog een keer uit.

is het nu duidelijker??? haha
Oud 25-03-2003, 12:32
** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
Wa heeft dit allez eigelijk met adoptie te maken?????
alz ik vrage mag.....

kuzzie
Lieve
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 06:05
skatjuh88
skatjuh88 is offline
nou uhm jah als ik me klote voel dan denk dit is mijn familie niet jullie hebben me gewoon op straat gevonden ofzo snap je maar das bes k*t....
Reageren

Regels voor berichten