Advertentie | |
|
![]() |
|
nou kijk mijn ma en mijn pa zijn gescheiden.
mijn vader nu al 2 keer. en ik bedoelde met die iemand mijn broer tjah het klinkt raar maar ik ben verliefd op hem. en dat komt omdat hij mijn echte broer niet is hij is de zoon van de vriend van mijn moeder snap je en hij weet het en hij is 20 ik heb ook verteld dat ik het heel moeilijk vin om hem te zien enzo en dat weet hij.en met die scooter ik vind die dingen egt helemaal te gek ik kan gewoon ie wachten todat ik 16 ben dus zo zit dat.
|
Laat ik eens proberen of het lukt om weer te geven waar je precies mee zit. Om te beginnen is het zo dat je ouders gescheiden zijn. Je schreef dat het al begon toen je 5 was, dus ik neem aan dat je ouders toen gescheiden zijn. Je schreef ook dat je vader 2 keer gescheiden is, dus dat betekent dat hij na de eerste scheiding hertrouwd is geweest, en dat je toen dus een stiefmoeder kreeg. Komt daar misschien ook het gevoel van als het ware geadopteerd zijn vandaan, omdat er in feite iemand de plaats van je eigen moeder innam?
Ik begrijp ook dat je verliefd bent op je stiefbroer, maar blijkbaar weet je je daar geen raad mee, vandaar dat je het moeilijk vindt om hem te zien. Hoe kijkt hij daar zelf eigenlijk tegen aan? Die dromen over de scooter duiden op een bepaald verlangen om zelf ook een eigen scooter te hebben. Wat bedoel je overigens met "en dan gaat het mis"? Droom je dan dat je met die scooter een ongeluk krijgt of dat er iets anders mee gebeurt, of heeft het met iets anders dan die scooter te maken?
|
ha het kllopt wel zo'n beetje wat je zegt en met mijn broer ik had het tegen hem gezecht dat ik verliefd op hem was,ern toen zei hij van ik vin je een leuke mooie meid alleen het is gewoon dat je mijn susje ben maar hij wil wel met me zoenen enzo.en met die scooter ik verlang er echt naar maar het is gewoon zo als ik er dan over droom,dan gebeurd en niks met die scooter alleen dan ben ik bv boos en dan rij ik met de scooter weg en dan doet me scooter het weer niet.snap je.en met die stief moeder ik had daar heel veel problemen mee en nu heb ik weer een andere stiefmoeder maar die vind ik veeel en veel aardiger alleen die heeft weer allemaal problemen en dan zit ik daar oowk weer mee, bes wel klote allemaal. maar dat heb ik al sinds mijn 5de jaar voor me gehouden maar het moest er tog een keer uit.
is het nu duidelijker??? haha ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #10 Lorelei | 500 | 19-05-2010 09:40 | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht voor PWS: Geadopteerden! MFAM | 1 | 27-01-2007 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Spermadonatie of Adoptie? Verwijderd | 56 | 29-08-2005 10:08 | |