![]() |
|
![]() uhm zo dus... we waren flauw. Ik dacht dat ze die foto dus niet zou maken he... nou ja. Over de inhoud van de broek... geen haar wel cellulitis ![]()
|
![]() |
Beetje dikke kont.. maar niet tè wel mooi rond enzo en niet echt strak... maar daar komt verandering in! ikke ga skaten!! ik denk dat een dikke kont niet persee lelijk hoeft te zijn ik vind em zelf ook niet terrible en ik krijg ook welles te horen vanne "lekkaahh kontjuhhhh"
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb een heupwijdte van ongeveer 90 cm bij een taile van ongeveer 60 cm, dus dat zou perfect moeten zijn
![]() ![]() |
![]() |
|
Een afgrijselijke, blubberende, met putten bezaaide vormloze kont is wat ik heb...tja laat ik nou maar eerlijk zijn he
![]() Mijn kont is echt verre van rond, het heeft wel het beginsel van ronde billen maar daarna gaat het linea recta naar beneden. ik vind mijn billen echt ontiegelijk lelijk, maar gelukkig zit ik er altijd op dus weinig mensen die het opvalt...hoop ik ![]()
||
Citaat:
![]() Helaas moet ik mezelf ook zo omschrijven ![]()
|
Ik beschrijf liever mn kaak
Ik heb een gestoomlijnde kaak, gevuld met 32 tanden en kiezen. Ik heb een harde kaak, in de keverkaak klasse zeker wel een 9.7 Ik ben erg trots op mijn kaak ik maak er dan ook de hele dag fotos van en trek me er ook vaak op af, want de gedachte dat ik op me kaak aftrek windt me op en dan moet ik me er zelf wel op aftrekken begrijp je? Nee? Kaak! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongen met te dikke kont Peterichters | 27 | 20-08-2013 21:43 | |
Seksualiteit |
Vader die steeds aan je kont zit?? gurl_larissa | 11 | 31-03-2009 15:26 | |
Psychologie |
Een schop onder de kont & geef jezelf een schouderklopje-topic Dreamerfly | 120 | 21-04-2004 19:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
dikke kont wordt 'in' ?? Survivor | 52 | 13-02-2002 11:13 | |
Seksualiteit |
kont knijpen snowboardgirl | 2 | 04-02-2002 13:18 |