Advertentie | |
|
![]() |
|
Ook ik ga m doen. een paar opmerkingen alleen; ze garanderen helemaal niet dat je slaagt! T verleden echter heeft uitgewezen dat de leerlingen die meedoen gemiddeld 1 hele punt omhoog gaan qua cijfer. Het kost je idd wel 250 euro, maar probeer voor dat geld eens 36 uur bijles te vinden? Lukt je niet... met de hedendaagse (goeie) bijles ben je meer kwijt.
Ik hoop er iig dus wel mee te slapen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, dat doe ik niet. Op school oefenen we bij verschillende vakken al regelmatig met examens, en dat zal de komende tijd alleen maar meer worden, denk ik. Verder zijn de docenten altijd bereid om bijles te geven, want ik merk bij ons op school wel dat de docenten echt heel erg met ons meeleven en er alles aan willen doen om ons te helpen voor de examens en om ons te laten slagen....
|
![]() |
|
![]() |
nee ik ga t niet doen. Op school beginnen we nu echt met examentraining. Alle stof is behandeld, we krijgen nu alleen maar examens om te oefenen dus.... Het moet wel lukken denk ik, maak nu samenvattingen en ik heb ook een paar examenbundels van school en zelf ook een paar bijgekocht dus....
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoeveel weken heb je om te leren voor de examens? ADO070 | 15 | 11-09-2012 20:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
vwo economie examentraining Leiden 2012! Ervaring? doorzetter_27 | 12 | 05-03-2012 15:46 | |
Algemene schoolzaken |
Is het voor mij nu al te laat? Thanatios | 15 | 02-02-2008 11:40 | |
VWO |
Frans 2 Frankrijk | 234 | 16-06-2005 11:38 | |
Eindexamens 2004 |
Goede voorbereiding? heavinly | 30 | 02-04-2004 14:50 | |
Seksualiteit |
hoe vinger je botergeil | 42 | 10-09-2003 17:09 |