Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij mijn behandelaar in de kliniek wist ik altijd wel, dat als hij te laat was, dat er een spoedgeval op de gesloten afdeling was. Dan meldde hij dat ook gewoon netjes, wel via via, maar je kan moeilijk bij een spoedgeval weggaan.
Maar mijn psych van thuis, die kwam gewoon een keer gewoon met een kopje soep aan loop, met de tekst: Sorry, dat ik te laat ben. Tjah ![]()
|
...omdat ze absoluut niet kunnen plannen.
Dat meen ik serieus, ben 'kindje van...' dus vandaar dat ik dat weer. Verder denk ik dat het er mee te maken heeft dat je als pschiater zomaar een spoedopname kunt hebben, dus eigenlijk wat Eend al zegt... ![]() Offtopic: supergoed verhaal, Eend, van jou op Letteren!! ![]()
|
Ik snap niet precies waar het overgaat maar....
In mijn ervaaringen hebben psychologen/psychiaters het altijd 'o zo druk' dat is heel irritant ze nemen regelmatig te weinig tijd voor een patient, bovendien komt er 'natuurlijk' even wat tussen door, ja sorry een spoed geval. ![]() ![]() Ohjah, en dan nog al die wacht lijsten voordat je hulp krijgt.. ohja je kan wel eerder hulp krijgen maar dan moet je al ernstig eraan toe zijn, dus tja misschien is een tip je extra te snijden en dan daarmee aan te komen, meestal word je dan eerder geholpen, helaas zo gaat het weleens. Er moeten meer mensen komen in dat vak ofzo.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Das net zoiets als de regel bij het Riagg;
Na 17.00 uur geen crisis meer... Dan behandelen ze je gewoon niet meer... ![]() Tenminste, die ik ken niet.. En waarom psych-en altijd te laat zijn... Te druk met zichzelf en met anderen, behalve met jou. Maar degene na jou heeft vaak hetzelfde, mocht dat een troost zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hihi, hoezo projectie. Dat mens moet zelluf in terapi, dia andere ook btw, sme story
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan altijd alles op verschillende manieren opvatten ![]() Het te laat zijn in tastbare vorm (kinky ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof niet dat er veel psych's zijn die hun werk doen vanuit idealisme. Sterker nog... een sessie duurt meestal meerdere weken soms jaren. Ik geloof best dat voor sommige dingen meer tijd nodig is maar als er geld in het spel is vertrouw ik het niet zo erg hoor. Ik ben niet paranoia. Ik zoek alleen OVERAL wat achter... ![]()
|
Gnaw.. mijne is ook altijd te laat en vervelender nog: ze vergeet allerlei dingen.. afsprakenkaarten, een verzette afspraak (zodat ik een uur zit te wachten).. dat soort dingen.. maar meestal heeft ze wel een goede reden.. rare dingen op crisis en dat soort gedoe..
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat? trophus | 23 | 30-10-2011 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
groepstherapie XsharonX | 13 | 26-04-2005 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |