Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway, on topic... is geen liefde denk ik... maar ik ken die knul niet dus misschien is hij wel in mijn ogen zo vaag dat dit zijn manier is om dit te tonen. Misschien loog hij over het niet gemist hebben van jou... but then again denk ik weer dat iemand juist niet vaak genoeg kan zeggen dat die van je houd... op dit moment zou ik zeggen, kappen met deze relatie, ik vertrouw het niet helemaal... maar dit is een conclusie, gemaakt op basis van de nihiliteit aan informatie die hier wordt verschaft. Bedenk altijd, dat dit meningen zijn, gebaseerd op wat je hier inbrengt... de keuze is nog altijd aan jou. Jij, degene met alle informatie.
|||
Citaat:
En voor de rest: hoe oud ben je in godsnaam?? Het lijkt wel alsof die jongen het laatste strohalmpje is voor je ofzo... ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Dumpen die hap, die voelt niets voor je (als wat je schreef klopt ... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Kleine Meisje I C U | 5 | 20-11-2004 13:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Verdriet Ieke | 0 | 02-02-2004 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |