Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 15:31
Diovai
Diovai is offline
Wat zou jij doen als je voor het eerste met je grote liefde het bed zou gaan delen en het geslachtsdeel van hem/haar stonk nogal of zag er nogal schimmelig uit? Zou je hem/haar vragen zich eerst te wassen, zou je neutraal zeggen dat je het prettig vindt eerst te douchen en hem/haar wassen , zou je gillend weglopen, of zou je het de eerste keer slikken en er naderhand wat van zeggen, om de passie en erotiek niet te verpesten?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:35
Verwijderd
Gewoon diegene mee nemen naar de douche... en dan diegene wassen en in de douche verder gaan. Daarna pas een gesprekje dat ik wat meer hygiëne zeer op prijs zou stellen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:37
liesemies
liesemies is offline
ik zou dan gewoon die naar de douche lokken ons allebij uitkleden en die persoon wassen op een sensuele manier en dan sex hebben
maar als het de volgende keer nog zo is dan zeg ik wel dat ik vind dat hij/zij wel is meer een douche mag nemen of hij/zij kan vertrekken
Oud 15-03-2003, 15:43
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Samen in bad gaan (leuker dan douche).
En als het al lang je vriendje/vriendinnetje is: gewoon zeggen van 'ah jij moest je nog wassen zeker, ik wacht wel ff'
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:45
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 15-03-2003 @ 16:43:
Samen in bad gaan (leuker dan douche).
En als het al lang je vriendje/vriendinnetje is: gewoon zeggen van 'ah jij moest je nog wassen zeker, ik wacht wel ff'
Oeh, haha, hoe sarcastisch.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:53
Verwijderd
hm mijn vriend vind me ook nog stinke soms als ik een uurtje geleden ofzo gedouchd heb.. en verder nix in dat uur gedaan heb ofzo he.. dus aan wasse heb je dan ook nie veel
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:55
poesiefox
poesiefox is offline
Als je ligt te vozen in het duin heb je een probleem. Anders ga je gezellig samen badderen. Gewoon vragen: zullen we eerst even gezellig samen gaan douchen, de laatste keer was alweer drie weken geleden en ik stink echt als een beer. Dan schiet zij in de lach en is de spanning van het moment weg.

Nou zal je ze de kost moeten geven die zeggen ik hoef niet, ik ben gisteren nog geweest, maar dat is een ander verhaal...
Oud 15-03-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 15-03-2003 @ 16:55:
Als je ligt te vozen in het duin
waar ?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 16:58:
waar ?
van die zandheuveltjes met helmgras erop die naast het strand staan (aan de niet-zee kant)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:03
Verwijderd
oh wij in zeeland noemen dat gewoon : de duinen.. niet het duin maargoed iemand tips dus om die stank weg te houden ?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:09
poesiefox
poesiefox is offline
Van die baby billendoekjes. Ook nog verkrijgbaar in meeneemverpakking. Of een fles water in je strandtas. (nee, niet de cola)
Oud 15-03-2003, 16:11
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-03-2003 @ 17:09:
Van die baby billendoekjes. Ook nog verkrijgbaar in meeneemverpakking. Of een fles water in je strandtas. (nee, niet de cola)
Ik denk dat StefanLovertje in het algemeen bedoelt, omdat haar vriendje zegt dat ze nog een beetje ruikt vlak na een douche.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:14
Verwijderd
ja in het algemeen bedoeld maar het is dus zo als ie met ze vinger in me gaat zeg maar en hij haalt die er weer uit dan soms om de een of andere reden ruikt hij er aan of ik en dan stinkt het en dat vind ik niet leuk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:14
Diovai
Diovai is offline
Stiekem lijkt stank/smeerlapperij me best wel geil, ik kick daar wel op. Maar ja, als je je neus dan opendoet, ga je vast wel over je nek als het moment daar is. Lijkt me best wel lief, als iemand een beetje ruikt. Betekent dat ze niet een overzorgvuldige diva is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:15
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 17:14:
ja in het algemeen bedoeld
Hoe was jij je dan? Met alleen water?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:15
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 17:11:
Ik denk dat StefanLovertje in het algemeen bedoelt, omdat haar vriendje zegt dat ze nog een beetje ruikt vlak na een douche.
Nou, die word bedankt, zo'n vriend. Eh, schaamhaar kort wieken, daar blijven luchtjes in hangen, ook na het wassen.

En geen zeep gebruiken, dat irriteert en verstoort de zuurgraad. Die wil de vagina weer op peil hebben, dus die gaat als een gekkie vocht produceren.

En gewone katoenen onderbroeken die niet strak zitten.
Oud 15-03-2003, 16:17
Verwijderd
ik was me met water en ben kaal daar beneden dus daar komt 't niet van
nouja 'k hoop dat iemand me nog kan helpen..want 'k vind dit ook niet zo leuk omdat ik dan niet wil dat hij me beft.. en hij wilt 't dan op dat moment ook nie.. dusja

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:23
poesiefox
poesiefox is offline
Volgende keer ga jij aan uitgebreid aan zijn leuter liggen snuffelen, en dan hou je op met sabbelen. Getsie, ik ruik je voorvocht, zeg je dan. Zal -ie dan even op zijn neus kijken.

As het schoon is, dus gewassen, dan IS het niet vies. Zaad en voorvocht en vaginaal vocht heeft een luchtje. Geen stankje.
Oud 15-03-2003, 16:44
Verwijderd
ja maar het is nie dat hij lullig tegen me doet daarover hoor want hij 's heel lief.. maar hij vind 't gewoon niet lekker ruiken.. ikzelf soms ook niet, terwijl ik hem niet eens zo goed ruik.. dusja.. niet goed voor me zelfvertrouwe zeg maar
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 17:14:
Stiekem lijkt stank/smeerlapperij me best wel geil, ik kick daar wel op. Maar ja, als je je neus dan opendoet, ga je vast wel over je nek als het moment daar is. Lijkt me best wel lief, als iemand een beetje ruikt. Betekent dat ze niet een overzorgvuldige diva is.
Er is niks mis met natuurlijke lichaamsgeuren of -sappen, maar er zijn grenzen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou gewoon zeggen: "Stink jij zo of ben ik dat??"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:56
Melf
Melf is offline
ik zou er laten douche ja da zouk doen

EN ALS HET ER SCHIMMELIG UIT ZIET REN IK WEG...

kijk stank is te verhelpen maar schimmel
Oud 16-03-2003, 13:59
Angie_
Angie_ is offline
ik zou zeggen
JA GVD HIE RBEGIN IK NIET AAN IK BEN TOCH OOWK SCHOON OF NIET DAN KIJK DAN !!!

BAH WAT EEN SMERIG(E) VENTJE/ MEID BEN JIJ
GATVERDAMMEEEEE

maar dan moet het ook wel heel erg stinken
of idd schimmelig zijn
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:19
Melf
Melf is offline
Citaat:
Engolie schreef op 16-03-2003 @ 14:59:
ik zou zeggen
JA GVD HIE RBEGIN IK NIET AAN IK BEN TOCH OOWK SCHOON OF NIET DAN KIJK DAN !!!

BAH WAT EEN SMERIG(E) VENTJE/ MEID BEN JIJ
GATVERDAMMEEEEE

maar dan moet het ook wel heel erg stinken
of idd schimmelig zijn

LoL
Oud 17-03-2003, 11:48
-Meisje-
-Meisje- is offline
StefanLovertje, tuurlijk ruikt het daar beneden, en het kan miss sterk ruiken, maar als je je regelmatig wast met water, zonder zeep, en dan nog een fris scheert ook, dan is het volgens mij echt ni abnormaal hoor Tenzij je een infectie ofzo zou hebben, dan kan de geur wel eens 'stinken', maar dat zou je dan ook merken.... Een geurtje daar is opwindend, en je moet maar denken "hoe sterker het ruikt, hoe geiler je staat", en da's toch een leuk complimentje voor je vriend?

(en als het echt TE erg is, best is naar de dokter gaan, maar t kan evengoe zijn dat jouw vriend een beetje flauw is )
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 11:59
Verwijderd
Als het echt te erg is - wat ik me nauwelijks voor kan stellen omdat meisjes meestal verzorgder zijn dan jongens - mag ze in bad en dan was ik haar wel

Met een grote spons enzo *gna gna* Lijkt me wel cool
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef op 17-03-2003 @ 12:48:
StefanLovertje, tuurlijk ruikt het daar beneden, en het kan miss sterk ruiken, maar als je je regelmatig wast met water, zonder zeep, en dan nog een fris scheert ook, dan is het volgens mij echt ni abnormaal hoor Tenzij je een infectie ofzo zou hebben, dan kan de geur wel eens 'stinken', maar dat zou je dan ook merken.... Een geurtje daar is opwindend, en je moet maar denken "hoe sterker het ruikt, hoe geiler je staat", en da's toch een leuk complimentje voor je vriend?

(en als het echt TE erg is, best is naar de dokter gaan, maar t kan evengoe zijn dat jouw vriend een beetje flauw is )
ja inderdaad.. en het kan zoals ook al ergens hierboven gezegd is, dat de zuurgraad van je vagina verstoord is.. daar is vanalles aan te doen. Gewoon ff naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:19
zoetje
zoetje is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 17:17:
ik was me met water en ben kaal daar beneden dus daar komt 't niet van
nouja 'k hoop dat iemand me nog kan helpen..want 'k vind dit ook niet zo leuk omdat ik dan niet wil dat hij me beft.. en hij wilt 't dan op dat moment ook nie.. dusja

Ik had dit vroeger ook, maar dit ging dan wel gepaard en nogal een grote hoeveelheid afscheiding!
De oplossing bij mij is gewoon een speciale zeep gebruiken
nl. Lactacyd femina het werkt echt en het is zeer goed spul!
De geur wordt daardoor niet zo erg en je vriend zal niet meer vinden dat je stinkt!
Oud 26-03-2003, 16:39
Verwijderd
Mja, als hij stinkt zeg ik dat gewoon; 'Als je meer wil, moet je je eerst eventjes wassen...' zoiets, beetje speels zeggen, dan rent hij weg en rent even later gewassen weer terug als een jonge dolle hond... Maar wanneer het er schimmelig uit ziet, dan zal ik zeggen; 'Het lijkt wel schimmel, misschien moet je eens naar de dokter.. Je begrijpt wel dat we geen seks gaan hebben nu he?' En als hij het niet begrijpt, pech

Lijkt me niet zo'n probleem toch? Als je seks met iemand gaat hebben, kan je zoiets toch zeker ook gewoon zeggen?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:45
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 17:14:
ja in het algemeen bedoeld maar het is dus zo als ie met ze vinger in me gaat zeg maar en hij haalt die er weer uit dan soms om de een of andere reden ruikt hij er aan of ik en dan stinkt het en dat vind ik niet leuk
uhm.. ja je ruik altijd ergens naar natuurlijk. je kunt niet geurloos zijn.. ook al was je,je nog zo goed tijdens sex etc. komt er toch lichaamsvocht vrij en hoe dat ruikt verschilt natuurlijk wel ene beetje.. en smaken verschillen ook
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef op 26-03-2003 @ 17:45:
uhm.. ja je ruik altijd ergens naar natuurlijk. je kunt niet geurloos zijn.. ook al was je,je nog zo goed tijdens sex etc. komt er toch lichaamsvocht vrij en hoe dat ruikt verschilt natuurlijk wel ene beetje.. en smaken verschillen ook
'k geloof dat het aan de tijd ligt ofzo.. want afgelopen weekend heb ik niets gehoord over stank.. terwijl hij 't vaak genoeg kon ruike

dusja.. ligt er misschien ook aan of je pas ongesteld ben geweest of moet worden.. zoiets
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:37
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 26-03-2003 @ 19:31:

dusja.. ligt er misschien ook aan of je pas ongesteld ben geweest of moet worden.. zoiets
ja dat kan het idd ook wel beinvloeden geloof iek
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 09:36
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-03-2003 @ 17:09:
(nee, niet de cola)
ook al uit eigen ervaring?

Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 10:05.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten