Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 17:38
bloody widow
bloody widow is offline
ik ben mandy, en ik ben 14 jaar oud.
en af en toe gaat het goed met me, maar TE vaak heb ik zo'n hekel aan mezelf, ik snee mezelf heel erg, maar dat doek nou niet meer.

ik heb nou een vriend, en die wil weten wat er aan de hand is.
toen ik het hem vertelde, zei hij dat ik maar met een spycholoog moest praten, maar ik wil MIJN verhaal niet kwijt, aan een VREEMD iemand.

het is gewoon, ik vind mezelf onwijs lelijk.. ik ken niks goed doen bij mezelf, en het gaat kut op school.

ik wil dit gewoon niet, en ik wil een gewoon leven zonder zelfhaat lijden, maar dat lijkt er niet in te zitten.

kan iemand mij misschien helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2003, 18:01
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Hmm ik zou toch maar gaan praten met een psycholoog...
Zo erg is t niet, tenminste niet als je gewoon iemand hebt waarbij je je op je gemak voelt enzo.
Misschien is er eerst wel een soort drempel waar je je overheen moet zetten, misschien werkt een psycholoog ook wel helemaal niet bij jou... dan moet je denk ik met mensen om je heen gaan praten, met je vriend bijvoorbeeld.
Maar toch lijkt het me wel goed als je hulp zoekt
Tis echt niet zo erg, en -bij mij iedergeval- heeft t heel erg geholpen
Oud 01-02-2003, 18:52
Dashja
Dashja is offline
Je kan altijd proberen met een psycholoog te gaan praten. Als het niet werkt oke. Maar dan heb je het iig geprobeerd.

Ik heb heel wat psychiaters, psychologen, maatschappelijk werkers etc versleten,
maar echt er zijn goede! Als je zelf ook maar wil en er voor
open staat.

Sterkte!

Oud 02-02-2003, 11:07
bloody widow
bloody widow is offline
ik ga het iig probere, en als het niet help, praat ik met iemand die precies hetzelfde heb, of gehad heeft.

kus mandy
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 12:22
Dashja
Dashja is offline
Citaat:
bloody widow schreef:
ik ga het iig probere, en als het niet help, praat ik met iemand die precies hetzelfde heb, of gehad heeft.

kus mandy
Knap dat je het iig gaat proberen!
Het is niet makkelijk, dat weet ik. Ik hoop echt dat het goed
voor je uitpakt!
Sterkte!!

Dashja
Oud 10-02-2003, 20:45
bloody widow
bloody widow is offline
af en toe heb ik nog me snijbuie, maar nu gaat het wel goed..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 09:45
Dashja
Dashja is offline
Hi meis,

Fijn dat het nu even goed gaat!
Heb je toevallig al contact opgenomen met bijv. Jeugdzorg?
Ze kunnen echt veel voor je betekenen...
Probeer er maar voor open te staan!
Sterkte! En hou vol! (het niet snijden)

Knuf,
Dashja

Oud 12-02-2003, 09:42
Leintje
Leintje is offline
Probeer anders te praten met iemand die je wel kent en die je vertrouwt... misschien dat dat oplucht...??
Oud 12-02-2003, 14:02
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Heey mandy,

IK weet wat je doormaakt , want ik herken mezelf in jou!
maar zie alsjeblieft in dat je een probleem heb en er niet langer mee door kan gaan.
Zelf verminking is namelijk niet zo maar iets.
Dat is heel erg!

dus alsjeblieft praat er zo veel mogelijk over!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:14
Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Secret_girl3 schreef:
Zelf verminking is namelijk niet zo maar iets.
Dat is heel erg!

dus alsjeblieft praat er zo veel mogelijk over!
Zelfverminking (automutilatie)
is een overlevingstechniek, maar werkt alleen op de
korte termijn...
Zoek alsjeblieft iets voor op de langere termijn!
En dan iets wat constructief is...
En idd, zoals secret girl al schreef;
Praat er zoveel mogelijk over!
Sterkte!

Dashja
Oud 12-02-2003, 14:47
Verwijderd
Heey Mandy, Ik herken heel veel in je verhaal.. alleen heb ik geen vriend .. Maar ja.. Ik wou eerst ook helemaal niet praten. Maar op advies van m'n beste vriend.. en m'n ouders.. ben ik toch maar naar de huisarts gegaan.. doorverwezen naar een psych. Gisteren eerste gesprek gehad, ging er ook heen met het gevoel: Als ik 10 woorden zeg vind ik dat al veel...
Maar het ging echt ontzettend goed, ze stelde me erg op m'n gemak en daardoor praatte ik vrij makkelijk.
Ik hoop dat je ook die stap durft te zetten(want ik geef echt toe, het is wel even doorbijten.. maar je krijgt er zóveel voor terug!) en ik wens je heel veel sterkte! *knuf*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:41
bloody widow
bloody widow is offline
ik heb nou ook geen vriend meer, want hij heb het vrijdag avond uitgemaakt..
me ouders zijn mensen met wie ik niet kan praten, maar ik praat met me broer.
ik ga naar me huisarts, maar ik zie me zelf ( als minpunt) daar al aankomen.
en dan door gestuurd worden.
ik ben vaker bij de spych. geweest, bij verschillende, maar na 2 keer zeiden ze al: het komt door je leeftijd.
dus daar heb ik nog niks aan

maar in ieder geval bedankt dat jullie zo meeleven, in de hoop dat ik zover kom, dat ik met iemand ga praten, en echt goed, zodat ik weer van het leven kan genieten, in plaats van mezelf blijven haten en snijden.....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 20:06
olympia
olympia is offline
hey Mandy
ik weet hoe je je voelt, ik haat mezelf ook en ik snij me de laatste tijd steeds vaker. Ik hoop dat het je lukt om weer van het leven te genieten.
Veel sterkte
kus

Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 13:41
bloody widow
bloody widow is offline
waarom haat jij jezelf?
Het is fijn om erover te praten met iemand die hetzelfde doet.

dus. als je er over wil praten, ben ik hier...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 23:15
Verwijderd
Citaat:
bloody widow schreef:
ik heb nou ook geen vriend meer, want hij heb het vrijdag avond uitgemaakt..
me ouders zijn mensen met wie ik niet kan praten, maar ik praat met me broer.
ik ga naar me huisarts, maar ik zie me zelf ( als minpunt) daar al aankomen.
en dan door gestuurd worden.
ik ben vaker bij de spych. geweest, bij verschillende, maar na 2 keer zeiden ze al: het komt door je leeftijd.

maar in ieder geval bedankt dat jullie zo meeleven, in de hoop dat ik zover kom, dat ik met iemand ga praten, en echt goed, zodat ik weer van het leven kan genieten, in plaats van mezelf blijven haten en snijden.....
Hmm dat is idd erg verkeerd van die psych's om dat zo te zeggen. De mijne zei juist: "Heel veel mensen zeggen altijd dat het verdrietige gevoel bij meisjes van jouw leeftijd komt door het feit dat je in de puberteit zit, maar dat is onzin. Het is zo makkelijk om 'de puberteit' de 'schuld' te geven van jouw gevoel. Als er iemand van 45 bij me komt met hetzelfde verhaal zou het zeker zijn dat 'ie in de overgang zit?! Het is gewoon dat JIJ je nu ROT voelt en dáár moeten we wat aan doen!" Vond ik wel lief van haar, ze zei eigenlijk precies wat ik dacht. Ik denk dat jij ook zo iemand nodig hebt, zou heel goed zijn voor je. Ik hoop ook echt dat je weer snel van het leven kunt gaan genieten...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 09:43
bloody widow
bloody widow is offline
juah mja, tog zeggen ze het weetje..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:36
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
bloody widow schreef:
juah mja, tog zeggen ze het weetje..
hebben ze het toch verkeerd
Oud 25-02-2003, 11:41
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Ik ken je niet maar dit klopt wel:
je bent niet lelijk, je bent niet slecht en je bent niet dom.
Kop op he
Oud 25-02-2003, 14:09
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
bloody widow schreef:
Wij zijn toch ook vreemde 'iemanden'?
Oud 25-02-2003, 14:29
Verwijderd
ja maar zo issut veel makkelijker praten als irl
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:31
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Wij zijn toch ook vreemde 'iemanden'?
Ja, wij zijn ook vreemde mensen.. Maar je zegt dat je wel wil praten met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of hetzelfde voelen (sommige uit dit topic?). Op zich is het dan niet echt meer een hele grote stap naar (nog een keer) professionele hulp. Die mensen daar begrijpen je ook, weten hoe je je voelt, maar als 'extra' kunnen zij je ook nog eens eruit helpen en dat heb jij nodig.

Naar welke hulpinstanties ben je nu al geweest..? Particuliere psychologen? Want instanties als het GGZ of het RIAGG zijn meestal wel goed geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 08:48
bloody widow
bloody widow is offline
de laatste tijd gaat het wel beter, ik slaap beter, me puistjes gaan weg, en ik word niet meer uitgescholden!

ik praat met vrienden, en dan met jullie, en dan merk ik, dat als je er over praat, dat het dan beter met je gaat...
eerst kon ik er niet over praten, omdat ik niet kon huilen, als er vrienden bij me waren, maar nu ken ik het beter!

Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:57
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Tja, inderdaad het beste om met een psycholoog te praten. Het is echter ook altijd goed om er met je vrienden over te praten. Het kwijt te kunnen bij mensen die je vertrouwt. Het is altijd beter je hart te luchten dan jezelf te verwonden, dus voel je de drang om te gaan snijden, probeer dan eerst een vriend te bellen.
En als je niet kunt huilen waar je vrienden bij zijn kun je er nog steeds met ze over praten. Als je wilt huilen moet je dat doen, maar anders vooral niet. Je moet het nooit dramatischer maken dan het is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
je bent 14, maar onder je nick staat dat je 17 bent..
euhh.. ?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:31
bloody widow
bloody widow is offline
oh ja?
nou errug vaag dan, mja, ik ben 14..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 12:30
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
bloody widow schreef op 13-02-2003 @ 20:41:
Wow das wel heel fout
Alsof iedere puber zich constant rot voelt, snijdt enzo...
Wat verschrikkelijk fout om te zeggen. Meestal zijn het mensen die er gewoon niet zoveel van snappen die dat vinden, maar een psycholoog...
Maar ik kan je verzekeren dat ze dit niet allemaal zeggen, dus ga gewoon naar een andere!!
Sterkte!!
Oud 17-03-2003, 18:22
ananas15
ananas15 is offline
Ik kras ook in mezelf, net zolang tot het bloed en ik praat er ook met iemand over, maar het probleem is, ik weet niet precies waaróm ik het nou doe. Er zijn wel een aantal problemen die de oorzaak kunnen zijn, maar welke? Ze zeggen dat ik er misschien vanaf kom als ik ergens anders in ga krassen, maar dan wordt het alleen maar erger, dan krijg ik zelf weer die drang om in mijn armen te krassen... ze zoeken echt vanallerlei oplossingen, als ik er niet meer zou zijn... opluchting voor die mensen, maar ik weet het, zo mag ik niet denken... niemand weet dat ik liever dood ben...
Oud 18-03-2003, 16:03
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Lieve Mandy,

Ik heb hetzelfde meegemaakt als jou!
Alleen bij mij begon het op mijn 13de...
Ik vond mezelf ook op een gegeven moment lelijk en dik en niemand mocht van mij houden!!!!
Maar sinds ik myn verhaal kwijt kan , is het allemaal beter .
Ik ben nu 16 en ik heb nog steeds van die momenten!!!
Maar ik gebruik sinds 2 weken weer nieuwe medicijnen en heb sinds 3 maanden een hele lieve vriend en die steunt me heel erg...
Dus ik raad je aan om erover te gaan pratne met je huisarts ....
of met je vrienden en als je het kan ( en goed kan praten met je ouders..

heel veel suxses

liefs , secretgirl3 en laat het me weten
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:46
dinja
dinja is offline
Hoi mandy,

als je je verhaal niet aan een vreemd iemand kwijt wil, moet je het zeker niet op internet zetten!nee, sorry, das flauw, want met internet heb je geen oogcontact. Ik ben Dinja, 15 jaar, en zag je stukje staan. als je niet naar een psycholoog wilt, moet je dat vooral niet doen, want als je er al een antipathie tegen hebt voordat je begint, werkt dat totaal niet. overigens, ik denk dat je tegen je vriend moet zeggen dat hij je niet meteen door moet wijzen naar een psycholoog, maar ook ander advies kan geven, of zorgen dat jij een beter gevoel over jezelf krijgt, want ik denk dat dat zeer zou helpen. ben je toevallig gepest vroeger, of kan je niets goed doen bij je ouders, zijn ze soms gescheiden??heb je veel vrienden verloren, dat ze zijn gaan roddelen ofzo en je hebben laten vallen??dat zouden allemaal redenen kunnen zijn.....ik zou het fijn vinden als je me mailde, ik geloof dat je mn mailadres zo kan vinden want ik heb t niet verborgen op deze site, want dan, als je dat wilt, kan ik proberen te helpen....ik hoop dat je me mailt!!

groetjes,
dinja
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 17:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dinja schreef op 18-03-2003 @ 17:46:
Hoi mandy,

als je je verhaal niet aan een vreemd iemand kwijt wil, moet je het zeker niet op internet zetten!nee, sorry, das flauw, want met internet heb je geen oogcontact.
(offtopic) als je zelf al ziet dat het flauw is, waarom zet je het dan neer? maarrehh, wel goed advies verder...
Oud 18-03-2003, 19:29
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
dinja schreef op 18-03-2003 @ 17:46:
Hoi mandy,

als je je verhaal niet aan een vreemd iemand kwijt wil, moet je het zeker niet op internet zetten!nee, sorry, das flauw, want met internet heb je geen oogcontact. Ik ben Dinja, 15 jaar, en zag je stukje staan. als je niet naar een psycholoog wilt, moet je dat vooral niet doen, want als je er al een antipathie tegen hebt voordat je begint, werkt dat totaal niet. overigens, ik denk dat je tegen je vriend moet zeggen dat hij je niet meteen door moet wijzen naar een psycholoog, maar ook ander advies kan geven, of zorgen dat jij een beter gevoel over jezelf krijgt, want ik denk dat dat zeer zou helpen. ben je toevallig gepest vroeger, of kan je niets goed doen bij je ouders, zijn ze soms gescheiden??heb je veel vrienden verloren, dat ze zijn gaan roddelen ofzo en je hebben laten vallen??dat zouden allemaal redenen kunnen zijn.....ik zou het fijn vinden als je me mailde, ik geloof dat je mn mailadres zo kan vinden want ik heb t niet verborgen op deze site, want dan, als je dat wilt, kan ik proberen te helpen....ik hoop dat je me mailt!!

groetjes,
dinja
Nu probeer je zelf de psycholoog te spelen Beetje hypocriet vind je niet. Ik denk dat je beste toch proffesionele hulp kan gaan zoeken ipv 6 mensen mailen die straks allemaal weer wat anders beweren waardoor je alleen maar in de war raakt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:50
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Heej Mandy!
Ten eerste wil ik even tegen je zeggen dat ik het goed vind dat je niet meer snijdt. Dat is al een grote stap in de goede richting. Ik denk dat je wel hulp van een psych moet zoeken, want als je al zo ver bent gekomen dat je jezelf hebt gesneden, is er wel iets mis. Is er misschien een vertrouwenspersoon op je school waar je mee kunt praten? Zij kunnen je namelijk doorverwijzen naar bijvoorbeeld Bureau Jeugdzorg. Als er geen vertrouwenspersoon is op je school, of je wilt niet met diegene praten, zou je ook bij het JIP of bij je huisarts langs kunnen gaan. Ik weet niet of er een JIP (Jongeren InformatiePunt) bij je in de buurt zit, maar van daaruit kunnen ze je ook helpen. Veel succes in ieder geval en je kunt me altijd PM'en!
Oud 23-03-2003, 08:24
bloody widow
bloody widow is offline
dankjewel, dankjewel, dankjewel.
heel lief dat jullie allemaal zo tegen me praten, en ik zal zkr goede hulp gaan zoeken, want het snijden is weer begonne..

ja ik ben inderdaad heel erg gepest, en word het nou nog.. ze zeggen dan:
uhl, kijk die puiste
jij ben zoo lelijk
snijden is jezelf, dat doe je alleen voor de aandacht

dat is wat ze zeggen
ik ben me ex verlore en een goeie vriend van mij is vorige week neergestoken, en nou ook dood.

ik kan heel blij zijn, maar dan kijk ik in de spiegel en denk k: waarom leef ik eigenllijk nog? niemand wil zo'n lelijkert enzo..

k zal iedereen e-mailen die dat heb gevraagd, en ik hoop dat jullie ook msn hebben...
willen jullie misschien ff je mail dorgeven als ik je msn-mail mag?

nog bedankt...

(kusje) kleine mendiej
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 10:40
Eend
Eend is offline
Citaat:
bloody widow schreef op 01-02-2003 @ 18:38:
ik ben mandy, en ik ben 14 jaar oud.
en af en toe gaat het goed met me, maar TE vaak heb ik zo'n hekel aan mezelf, ik snee mezelf heel erg, maar dat doek nou niet meer.

ik heb nou een vriend, en die wil weten wat er aan de hand is.
toen ik het hem vertelde, zei hij dat ik maar met een spycholoog moest praten, maar ik wil MIJN verhaal niet kwijt, aan een VREEMD iemand.

het is gewoon, ik vind mezelf onwijs lelijk.. ik ken niks goed doen bij mezelf, en het gaat kut op school.

ik wil dit gewoon niet, en ik wil een gewoon leven zonder zelfhaat lijden, maar dat lijkt er niet in te zitten.

Eej meis,

Hij kan denk ik wel gelijk hebben, want zowieso, snijden doe je niet voor niks. Het is een teken van suicide. Het is wel goed dat je het niet meer doet eey! Houden zo!

Maar je hoeft niet persee je verhaal aan een vreemd persoon vertellen. Als je nou gewoon eerst even een paar gesprekken kennismaakt met die psycholoog, dan zul je vanzelf zien, dat ze eigenlijk helemaal niet zo vreemd zijn
Misschien kan je vriend je steunen door bij het gesprek te zitten en je te ondersteunen bij wat je zegt?

Liefs

Eendje
Oud 23-03-2003, 10:41
Eend
Eend is offline
Citaat:
bloody widow schreef op 23-03-2003 @ 09:24:
dankjewel, dankjewel, dankjewel.
heel lief dat jullie allemaal zo tegen me praten, en ik zal zkr goede hulp gaan zoeken, want het snijden is weer begonne..

owz... Jammer meis...probeer weer te kijken hoe je er eerst mee gestopt bent en probeer dat gewoon weer uit.

Liefs

Eendje
Oud 23-03-2003, 11:47
saartjeh
saartjeh is offline
Heej meis.
Als je niet met pschy wil praten kan ik me dat best voorstellen. Maar je bent egt niet lelijk (niemand iz dat btw) bovendien heb je een vrien gehad, dus dat houd wel in dat er mensen zijn die om je geven en dat je nie lelijk of stom bent. Kop op mandy. Probeer anders met je broer dr meer over te praten, of denk dr anders maar es over na om toch met n Psych te praten, mayb als je n goede hebt, kan het wel werken.
Nou laat ff hiero weten hoe t met je gaat.

Liefs en suc6 van baby smurfje
Oud 24-03-2003, 15:31
bloody widow
bloody widow is offline
hey hey

ik ben weer uitgescholden vandaag, en ik ging gewoon met een kut gevoel slape gister avond, werd met een kut gevoel wakker, en ging met een kut gevoel naar school...

ik voel me gewoon minder dan andere mensen, en dan ook nog veeel lelijker en dikker enzo..
me arm staat weer helemaal vol met krassen enzo, en ik word er eg gek van.. k heb het gevoel dak heeel hard moet gille!!!!!!!

dus het gaat niet zo goed met me..

*kusje*

mandy
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:48
saartjeh
saartjeh is offline
Hey meissie,
wat vervelend voor je. Egt heel klote voor je. Maar je moet mar zo denken: zij weten niet wat ze je aandoen, als ze dat zouden weten zouden ze egt wel anders doen. Ze moesten t zelf es meemaken. en of je nou dik bent of nie, je bent egt niet lelijk!! Kop op hé!! Ik ken heel veel 'dikke' mensen die zelfs mooier zijn dan 'gewone' of "normale" mensen! Oh enneh, met gillen iz nix mis. Zolang je nie in mijn oor gilt
Nou sc6 dr mee meis.
Oh en je mag mij idd ook wel toevoegen, kweenie of ie verborgen iz, zo wel dan ist: babysmurfsara@hotmail.com

Liefs van Sara.
Oud 24-03-2003, 17:30
sui
sui is offline
hey,
ik weet echt hoe je je voelt of voelde
ik snijd soms ook maar niet als ik verdriet heb
dan kan ik makkelijk wenen maar als ik woedend ben of zo moet ik me afreageren en dan zet ik mn muziek keihard en ga ik gewoon mn hele arm openkrassen tot ik gekalmeerd ben
lijkt allemaal nogal psycho dacht ik tot ik op internet wat gedichtjes opzocht over snijden en zo
kheb er van jou ook gevonden onder jouw naam (black widow)
kdenk dat ze van jou zijn want ze gaan hier ook over.
ksnap ook dat je niet wilt praten met een psycholoog of zo
persoonlijk zou k wel graag stoppen omdat ik de littekens beu ben... vandaag had ik een tshirtje aan omdat t lekker warm was buiten maar toen ik mijn buurmeisje zag kijken naar mijn armen trok ik snel weer mn trui aan
kvind het niet erg dat ik snij alleen de littekens en de reactie van andere mensen vind ik er beu aan.
waar ik echt een hekel aan heb is dan van die betweters die gaan zeggen dat je ziekelijk bent of zo... alsof zij hun problemen wel zoo goed verwerken. liever zelf ermee omgaan dan ze op iemand kwetsbaarder uit te werken.
ik hoop voor jou dat je niet verder gaat dan snijden of krassen, dat je geen zelfmoord pleegt of zo ...
sterkte en weet gewoon dat er enorm veel mensen met tzelfde probleem zijn!!! dikke kus -sui(cidal)-
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:32
sui
sui is offline
oh keb nog een tip voor je : ik kan veel verwerken door gewoon helemaal op te gaan in muziek. zoek een soort van muziek waarin je helemaal kan opgaan en luister daar echt naar en probeer alleen maar aan de muziek te denken. als je je rot voelt is koRn bvb zalig!!! als je zin hebt kun je nog staan meeschreeuwen ook en dan ben je toch eventjes van je zorgen verlost.
grote knuffel van suitje
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:44
Verwijderd
ik zou antwoorden op de vraag: wat moet ik doen met mezelf?
ik zou proberen mezelf te accepteren.
ik weet dat het makkelijk gezegd is en dat t niet zo simpel is, maar het is wel iets wat je zult moeten leren.
ik heb dat ook moeten doen. maar mijn vriend is heel erg positief, ik ben gaan afvallen (ben 13 kilo kwijt, wat me echt in de weg zat en nu voel ik me een stuk zelfverzekerder etc), ben blijven paardrijden en word steeds beter en mensen die je complimentjes geven is ook heel belangrijk. heel veel succes. het zal moeilijk zijn, maar je moet ffies doorzette en dan kom je er wel.
kus,
ilona
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 07:20
bloody widow
bloody widow is offline
k wil ook afvalle, maar ikben nu 50 kilo.. dus als ik 13 kilo af ga valle....

blugh,, ik heb er eg geen zin meer in, in dat hele KUT leve van mij, ik word helemaal gestoord van mezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I HATE MYSELF AND I WANT TO DIE~!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
bloody widow schreef op 28-03-2003 @ 08:20:
k wil ook afvalle, maar ikben nu 50 kilo.. dus als ik 13 kilo af ga valle....

blugh,, ik heb er eg geen zin meer in, in dat hele KUT leve van mij, ik word helemaal gestoord van mezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I HATE MYSELF AND I WANT TO DIE~!!
50 kilo is helemaal niet zwaar hoor!!! jeej... als je dat al dik vind. Nee maar even serieus, 50 kilo is wel goed als je ongeveer tussen de 1.55 en 1.60 meter zit.
hee, maar ik stuur je zo ff een privebericht...
Oud 31-03-2003, 04:03
michael1
michael1 is offline
Low selfesteem.
je laat je dingen aanpraten door een paar mafkezen.
kan je het verhaal van het lelijke eendje?....die werd een mooie zwaan.!
so wake up and kick some ass.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:51
bloody widow
bloody widow is offline
haha, ja inderdaad, maare. het gaat ietsjes beter al met me mensjes.. wel cool, maja.. nouw hopen dat het zo blijft..

blugh.. school is stom!
maar ja.. nog 2 weken en dan hebben we mei vakantie, met douwtrappen enzo, dus ik heb zin in de vakantie!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:58
nicole1987
nicole1987 is offline
ik plaats hier nu een bericht wat over me zelf gaat.. ik krijg steeds de nijging om in me te snijden ik heb het een keer gedaan.. dit komt omdat ik nu al vanaf september rondloop met klachten als flauwvallen en het gewoon echt niet meer zie zitten.. ik vind het erg moeilijk om over te praten maar weet zelf ook wel dat het zo niet verder gaat. heb heel erg veel huilbuien en op school vragen ze dan wat er is maar dan zeg ik gewoon niks terug.. weet iemand waar ik terecht kan om hulp te krijgen? (sorry als ik een nieuw forum aan had moeten maken maar het was zo ongeveer het zelfde onderwerp)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:19
bloody widow
bloody widow is offline
als je erg veel snijdrang heb, moet je vrienden bellen, of naar dit forum gaan om het van je af te schrijven zeg maar...

je ken altijd met mij praten, omdat ik het ook heb, en dan praat het wat makkelijker vind ik dan hoor.

ik zal me adres ff geven: tutu_borgir@hotmail.com

voeg me maar toe, als je met me wil praten ok?

succes meis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten