Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(is er trouwens veel verschil tussen een gewone en een superbit-dvd, qua beeld- en geluidskwaliteit dan?)
||
Citaat:
Maar ik heb zelf nog nooit een superbit dvd gehoord.. LOTR 2 heeft ook wel goed geluid, net als bv saving privat ryan.. dat stukje op het strand is wel mooi ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Heb je 'n beetje een fatsoenlijke 5.1-, 6.1- of 7.1-opstelling? Dan raad ik je de volgende titels aan:
Ik ben ook erg benieuwd naar X-Men 1.5. Ik heb 'm besteld, maar hij komt maandag pas uit. Het DTS spoor schijnt erg indrukwekkend te zijn. En hou Die Another Day in de gaten! Er komt op 2 mei een 2-disc versie uit met DTS-ES! |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb je net gekocht? #3 DanielC | 500 | 27-02-2007 17:51 | |
Software & Hardware |
Welke DVD Brander + Grafische kaart? (PC Upgrade) Muzzle | 14 | 11-09-2006 08:22 | |
Software & Hardware |
videobestanden van videocamera omzetten lucy48 | 17 | 07-09-2006 08:57 | |
Muziek |
Wat vind jij het beste Live album of de beste Live DVD? Verwijderd | 56 | 23-05-2006 16:48 | |
Software & Hardware |
[DVD] Soorten DVD's? Verwijderd | 3 | 07-04-2004 09:31 | |
Software & Hardware |
[PC Bouwen] Welk merk onderdelen zijn nu 't best? Advies graag! Orion16 | 37 | 18-08-2002 15:47 |