Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 08:58
Verwijderd
Over de smaak appel/citroen:

Mijn reactie op de vraag 'waar smaakt het naar?': 'Naar verdunde appelsap.'
Eerste reactie van mijn vriend: "Hoe durven ze dit te verkopen?! Het is gewoon aanmaaklimonade ofzo.'

Wat vinden jullie van Dubbel Cooler? (ook de andere smaken)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 09:00
HiepMiep
HiepMiep is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-03-2003 @ 09:58:
Over de smaak appel/citroen:

Mijn reactie op de vraag 'waar smaakt het naar?': 'Naar verdunde appelsap.'
Eerste reactie van mijn vriend: "Hoe durven ze dit te verkopen?! Het is gewoon aanmaaklimonade ofzo.'

Wat vinden jullie van Dubbel Cooler?

GEWOON OOK ECHT ZWAAAR RANZIG
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 09:42
Evito
Evito is offline
Wat?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 12:17
Ketjing
Ketjing is offline
Echt zeer fatsig dat Dubbel Cooler, geef mij maar Dubbel Frissss
Oud 30-03-2003, 14:45
Stepsje
Stepsje is offline
Vooral erg waterig.
Het is eigenlijk gewoon spa blauw, maar dan met een ietsiepietsie beetje smaak.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:40
Quiana
Quiana is offline
Goedkope limonade met teveel water erin.
En dat geldt voor alle smaken.
Oud 30-03-2003, 15:44
Miracle
Miracle is offline
Wha, dit was eerst 'mijn drankje'. Omdat er geen suiker in zit.
Ik vind het echt niet meer te drinken. maar als je het vergelijkt met ander prut waar geen suiker in zit, valt het zeker mee.

Nu mag ik wel weer suiker, en drink ik het nooit meer.
Oud 30-03-2003, 19:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die met meloen is wel lekker vind ik, smaakt een beetje naar gras ofzow. Best lekker hoor!
Oud 30-03-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 30-03-2003 @ 16:44:
maar als je het vergelijkt met ander prut waar geen suiker in zit, valt het zeker mee.
Het valt mee als je het vergelijkt met andere prut waar geen suiker in zit...??? Dubbel Friss Light is lekkerder, sinasappelsap en appelsap zijn lekkerder, van die suikervrije multivitamine sappen zijn lekkerder, alle Light frisdranken zijn lekkerder. En wat het allerlekkerst is (tot nog toe): Roosvicee Multivite Light (bosvruchten, perzik is wat minder, ze hebben alleen allebei een beetje een vreemde bij- en nasmaak, das wel jammer). Vind ik iig. Ik mag ook geen suiker (eigenlijk ook geen zoetstoffen, maar goed), maar dit koop ik toch echt niet meer...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:00
skatefamke
skatefamke is offline
ik vind het soms wel erg lekker, op een warme zomerdag als de dubbel cooler zeeeeeeer gekoeld is!
Oud 31-03-2003, 10:07
pimomes1987
pimomes1987 is offline
T is goor. Net als DubbelFriss Bweeeeeeeuaaaaark!
Oud 31-03-2003, 10:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-03-2003 @ 21:36:
Het valt mee als je het vergelijkt met andere prut waar geen suiker in zit...??? Dubbel Friss Light is lekkerder, sinasappelsap en appelsap zijn lekkerder, van die suikervrije multivitamine sappen zijn lekkerder, alle Light frisdranken zijn lekkerder. En wat het allerlekkerst is (tot nog toe): Roosvicee Multivite Light (bosvruchten, perzik is wat minder, ze hebben alleen allebei een beetje een vreemde bij- en nasmaak, das wel jammer). Vind ik iig. Ik mag ook geen suiker (eigenlijk ook geen zoetstoffen, maar goed), maar dit koop ik toch echt niet meer...
In light zitten vaak zoetstoffen en er zijn mensen (zoals jij (en ik).. foei ) die er niet tegen kunnen en mensen die het ronduit gooooor vinden (zoals ik)..

Dus als je het dán gaat vergelijken is het wel lekkerder..

Maar er zit toch ook koolzuur in? Zoiets staat me bij... Ik vind het niet lekker iig!
Oud 31-03-2003, 11:12
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef op 31-03-2003 @ 11:07:
T is goor
Oud 31-03-2003, 12:54
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
pimomes1987 schreef op 31-03-2003 @ 11:07:
T is goor. Net als DubbelFriss Bweeeeeeeuaaaaark!
My words ... allee heel soms, als het erg warm is buiten en dat vreemde vloeistof ECHT ijskoud is, is het wel te drinken. Maar IJSkoud is bijna alles te drinken, dus ...
Oud 31-03-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 31-03-2003 @ 11:40:
In light zitten vaak zoetstoffen en er zijn mensen (zoals jij (en ik).. foei ) die er niet tegen kunnen en mensen die het ronduit gooooor vinden (zoals ik)..

Dus als je het dán gaat vergelijken is het wel lekkerder..

Maar er zit toch ook koolzuur in? Zoiets staat me bij... Ik vind het niet lekker iig!
In Dubbel Cooler zitten voor zo ver ik weet ook zoetstoffen.
Er zit geen koolzuur in...in die ik heb iig niet.

[edit]ff gekeken, ja, aspartaam en sacharine zitten er in.[/edit]
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:14
Verwijderd
Sinasappelsap, appelsap, druivensap, enz. daarintegen zijn wel suiker- en zoetstofvrij. En bovendien een stuk lekkerder. Maar goed, daar kan ik ook niet tegen, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:15
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2003 @ 14:12:
In Dubbel Cooler zitten voor zo ver ik weet ook zoetstoffen.
Er zit geen koolzuur in...in die ik heb iig niet.

[edit]ff gekeken, ja, aspartaam en sacharine zitten er in.[/edit]
Ow.. nou ja... Had het idee dat het er niet in zat.. Maar ja... Stom gedacht natuurlijk
Oud 31-03-2003, 13:40
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-03-2003 @ 21:36:
Tis alweer 2 jaar geleden, en toen bestond dubbelfriss light nog niet. Ik mocht toen ook geen citrusvruchten (dus geen sinasappelsap) appels ben ik min of meer allergies voor (dus geen appelsap, ik dronk het wel soms verdunt met water, maar dat is ook niet alles). Ik dronk dus een speciale dubbel cooler, waar maar een heel klein beetje appel inzat (k weet nie meer welke dat was)
Light frisdranken dronk ik ook wel, maar ik vind dat niet iets om maar aan de lopende band te drinken. Oh en multivitamine dronk ik toen ook wel... alleen niet zoveel.
Hoelang bestaat dat Roosvicee Light spul al? die heb ik namelijk nog nooit gezien, dus misschien dat het pas later is uitgebracht.
Bij de albert Heyn verkochten/verkopen ze ook best lekkere siroop. Met framboos smaak geloof ik. Die was ook best goed te drinken
Oud 31-03-2003, 15:12
3rd Rock
3rd Rock is offline
ik vin dubbelcooler dubbelvies
Oud 31-03-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 31-03-2003 @ 14:40:
Tis alweer 2 jaar geleden, en toen bestond dubbelfriss light nog niet. Ik mocht toen ook geen citrusvruchten (dus geen sinasappelsap) appels ben ik min of meer allergies voor (dus geen appelsap, ik dronk het wel soms verdunt met water, maar dat is ook niet alles). Ik dronk dus een speciale dubbel cooler, waar maar een heel klein beetje appel inzat (k weet nie meer welke dat was)
Ik mag ook geen citrusvruchten. En ik ben ook min of meer allergisch voor appelsap. Daarom drink ik, als ik al iets van sap drink, meestal dat Roosviceespul (bosvruchten oid). Roosvicee Light hebben ze nog maar heel kort. 'k ga eens kijken bij de AH, nog nooit gezien die siroop...wel diksap enzo...maar kan ik ook niet echt tegen... 'k word zo gaar van al dat water en die thee...zeker straks in de zomer.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:56
Nona
Nona is offline
Moet je eens proberen: 3 delen dubbelcooler en 1 deel dubbelfrisss. Smaakt goed hoor! Zeker in de zomer! (van dubbelfrisss moet je dan zeker wel die appel/perzik nemen)
Oud 31-03-2003, 16:58
hi
hi is offline
vies
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:46
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2003 @ 17:40:
Ik mag ook geen citrusvruchten. En ik ben ook min of meer allergisch voor appelsap. Daarom drink ik, als ik al iets van sap drink, meestal dat Roosviceespul (bosvruchten oid). Roosvicee Light hebben ze nog maar heel kort. 'k ga eens kijken bij de AH, nog nooit gezien die siroop...wel diksap enzo...maar kan ik ook niet echt tegen... 'k word zo gaar van al dat water en die thee...zeker straks in de zomer.
*heeft ff gekeken of we nog wat hadden* Ik zal het ff beschrijven. Tis een glazen fles (doorzichtig glas) en 330 ml. Op het bovenste etiket staat: "Frambozen Diaran (wat dat bekend week ik ook niet) smaak. Het merk is Céréal (komt je waarschijnlijk wel bekend voor). En verder staat er nog op het onderste-voorkant-etiket: Limonade-siroop, frambozen smaak. Calory control, 4 kcal per glas, suikervrij met zoetstoffen.
Ik heb meteen ff gekeken wat er nog meer in zit. Ingrediënten: water, voedingszuur (citroenzuur, natriumcitraat), vlierbessensap, stabilisator (pectine), frambozenaroma, kunstmatige zoetstoffen (cyclamaat, sacharine), antioxidant (ascorbinezuur).
Volgens mij is hij ook nog in een andere smaak verkrijg maar, maar dat weet ik zo niet uit m'n hoofd. Volgens mij is hij in verschillende natuurwinkels dingen wel te koop. Maar ik heb dus van de AH.
Oud 31-03-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 31-03-2003 @ 19:46:
*heeft ff gekeken of we nog wat hadden* Ik zal het ff beschrijven. Tis een glazen fles (doorzichtig glas) en 330 ml. Op het bovenste etiket staat: "Frambozen Diaran (wat dat bekend week ik ook niet) smaak. Het merk is Céréal (komt je waarschijnlijk wel bekend voor). En verder staat er nog op het onderste-voorkant-etiket: Limonade-siroop, frambozen smaak. Calory control, 4 kcal per glas, suikervrij met zoetstoffen.
Ik heb meteen ff gekeken wat er nog meer in zit. Ingrediënten: water, voedingszuur (citroenzuur, natriumcitraat), vlierbessensap, stabilisator (pectine), frambozenaroma, kunstmatige zoetstoffen (cyclamaat, sacharine), antioxidant (ascorbinezuur).
Volgens mij is hij ook nog in een andere smaak verkrijg maar, maar dat weet ik zo niet uit m'n hoofd. Volgens mij is hij in verschillende natuurwinkels dingen wel te koop. Maar ik heb dus van de AH.
Ah, ja, die ken ik wel. En d'r zit geen aspartaam in ('ergste' zoetstof), das ook een positief punt. Moet eigenlijk eerst eens kijken of ik wel frambozen mag... tnx voor het opzoeken iig.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:25
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2003 @ 20:20:
Ah, ja, die ken ik wel. En d'r zit geen aspartaam in ('ergste' zoetstof), das ook een positief punt. Moet eigenlijk eerst eens kijken of ik wel frambozen mag... tnx voor het opzoeken iig.
volgens mij hebbe ze ook kersen... enne np
(ik ben toch heel blij dat ik me niet aan zoveel dieten moet houden zoals jij )
Oud 01-04-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 31-03-2003 @ 21:25:
volgens mij hebbe ze ook kersen... enne np
(ik ben toch heel blij dat ik me niet aan zoveel dieten moet houden zoals jij )
Ze hadden bij de winkel waar wij altijd boodschappen doen frambozen, sinasappel en nog iets, maar dat weet ik niet meer... Heb toch stiekum maar frambozen gekocht, weet alleen nog steeds niet of ik het wel mag.

(Ach, tis erg lastig, maar ja...dat ik weinig mag drinken vind ik erger dan dat ik weinig mag eten...)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten