Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
doe zoals ik 2*2 20GB 7200 UDMA 100 RAID 0 arrays ![]() beide arrays zijn 2x zo snel als de snelste "standalone" hardeschijf wat je kan krijgen (IDE dan hè) nu zijn m'n harde schijven ietjes minder de bottleneck van m'n systeem.
||
Citaat:
Ik heb een muisstille 7200 rpm HDD en die hoef ik echt niet extra te koelen...
|
OK, wat is kijkend naar de rest van dat systeem nou aan te raden, 5400 rpm of 7200 rpm? En nog even over het moederbord... op school werd mij aangeraden er 1 van MSI te nemen, maar is die van Jetway ook wel goed? En is die videokaart goed? Dat soort dingen wil ik graag ook weten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 15:41. |
![]() |
||
Citaat:
-de postbode-
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Kan verder alles wel draaien in combinatie met mekaar? Ik heb btw een paar veranderingen doorgevoerd:
Citaat:
|
ehm, misschien zou je wat geld kunnen besparen op je proc, 2000+ is heel mooi, maar zoals je zelf al zij, het moet wel betaalbaar blijven, een 1800+ is denk ik voor jou snel genoeg. zeker als je naar de rest van je systeem kijkt is een 2000+ een beetje overkill.
met het geld wat je daardoor over houdt kan je dan weer andere, wel nuttige dingen, kopen ![]() ![]() ![]() veder d8t ik dat er al een geluids kaartje onboard zat bij deze chipset, dus dan kaan je daar ook weer wat geld op besparen (weet ut niet zeker hoor)... verder een leuke compu ![]() -de postbode-
|
![]() |
||
Citaat:
En die geluidskaart ga ik toch weer schrappen, als er al een geluidskaartje onboard zit. En die cooler zal ik dan wel in de plaats van die geluidskaart doen. Maar de 1 zegt dat het wel nodig is en de ander niet. Maja het kan nooit kwaad he ![]() ![]() [edit]Je bedoelt een cooler voor de processor???[/edit]
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 17:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() -de postbode-
||
Citaat:
![]() ![]() En de harde schijf? Moet die ook koeling hebben? En wordt dat niet ongelooflijk luidruchtig?
||
Citaat:
![]() als je een fan koopt voor op je proc koop dan een 'papst' of een 'enermax' die zijn best wel stil.. -de postbode-
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[Fototopic] Welke stijl wil jij hebben in je huis? Balance | 39 | 12-05-2009 21:02 | |
Software & Hardware |
[pc aankoop] Op en Aanmerkingen ice-dive | 32 | 29-01-2004 13:17 |