Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 19:19
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik heb een eindje zitten nadenken of ik me verhaal hier wel zou achterlaten, maar ik doe het dan toch .
Nu zit ik met een raar probleempje, sinds 4 jaar heeft me nicht, die 24, is een vriend hij is zelf 26 en dus 10 jaar ouder dan mezelf. Sinds een paar maanden hebben we ontdekt dat we heel goed kunnen praten over vanalles met elkaar, we hebben namelijk dezelfde toekomstdromen (klinkt raar wegens het leeftijdsverschil , weet ik, maar we hebben wel het gevoel dat we elkaar daarin begrijpen). Nu sms't hij me regelmatig (iedere week ), vroeger dacht ik dat hij één of andere macho was, maar nu weet ik dat hij dit niet is. Hij wil ook es graag afspreken om elkaar zo nog beter te leren kennen en verder te discussiëren over onze dromen zonder de familie er steeds bij, nu hebbek ik daar helemaal niks tegen, maar overlaatst vertelde ik dit aan een vriendin van me, tot m'n verbazing reageerde zij hier heel vreemd op . Ze vond het raar dat we zo goed overeenkwamen. Ze heeft me heel erg doen twijfelen of ik hier wel goed aan doe om zo berichtjes enz... naar hem te sturen , tjah overlaatst heeft hij idd toegegeven dat m'n nicht er dus niks van weet, ook me nicht heeft al es 'lacherig' laten vallen dat ze nog jaloers op me wordt als ze ziet hoe we soms bij familie zitten te discussiëren , nu vroeger had ik een goede band met me nicht, maar sinds ze die vriend heeft ging ze veel minder met me om en is onze band ook vermindert . Nu mogen m'n ouders en de rest van de familie hier ook niks van weten, want hij wil geen problemen en ik vrees de dag dat m'n nicht dit te weten komt, we doen wel niks verkeerd maar toch . Dit klinkt mss niet zo erg maar ik zit er toch wel mee...
Wat denken jullie hierover, moet ik het contact verbreken of niet ?

xxx
Faith
Oud 30-03-2003, 19:27
AtHell
AtHell is offline
Dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over, want o o o wat zou het toch vreselijk zijn als jij goed met de vriend van je nichtje op kan schieten. Als je hem nou iedere maandag oraal bevredigd dan kan ik me wel voorstellen dat je met de vraag zit of 'de familie' het moet weten maar dit is gewoon echt de reinste crap. En wat dat nicht van je betrefd, ze moet gewoon niet zo moeilijk doen en d'r minderwaardigheids complexje vergeten en zich niet zo bedreigd voelen door een 17 jarig meisje.

En wees een lieve meid en haal die iritantie taalfouten uit je tekst, en voeg leestekens en wellicht allinea's toe.
Oud 30-03-2003, 19:55
Angel Of Faith
Jeetje wat is jouw probleem zeg , mss moet jij hier maar es een topic openen, mss had ik hier beter niks kunnen posten en oh ja sorry voor de fouten, sorry dat ik niet van Nederland ben ...
Oud 30-03-2003, 20:06
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 30-03-2003 @ 20:55:
Jeetje wat is jouw probleem zeg , mss moet jij hier maar es een topic openen, mss had ik hier beter niks kunnen posten en oh ja sorry voor de fouten, sorry dat ik niet van Nederland ben ...
Tut tut dame. Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor. Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je van een mug een olifant maakt.

En je 'mad' icoontje is natuurlijk wel weer onzin he, want ja ik kan natuurlijk aan je slechte taalgebruik zien dat je 'niet van Nederland ben'.. Dit is sarcasme, wat ik bedoel is dat ik natuurlijk niet kan weten dat je moeite hebt met de Nederlandse taal omdat je die wellicht niet al je hele leven spreekt, ik ging er gewoon voor het gemak vanuit dat je zo dom als een deur was.

Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:08
marlies
marlies is offline
Zolang er niets gebeurt. Ik bedoel zolang je er niet met hem gaat zoenen of zoiets, dan kan je toch best met hem omgaan?

Je moet alleen niet meer willen.
Oud 30-03-2003, 20:12
Angel Of Faith
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 21:06:
Tut tut dame. Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor. Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je van een mug een olifant maakt.

En je 'mad' icoontje is natuurlijk wel weer onzin he, want ja ik kan natuurlijk aan je slechte taalgebruik zien dat je 'niet van Nederland ben'.. Dit is sarcasme, wat ik bedoel is dat ik natuurlijk niet kan weten dat je moeite hebt met de Nederlandse taal omdat je die wellicht niet al je hele leven spreekt, ik ging er gewoon voor het gemak vanuit dat je zo dom als een duur was.
Tsjeezes zeg man als je niks zinnigs te melden hebt waarom reageer je dan , we zitten hier toch niet op onzin, en marlies ja je hebt gelijk, alleen ben ik bang als het uitkomt dat anderen zullen denken van wel .
Oud 30-03-2003, 20:21
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 30-03-2003 @ 21:12:
Tsjeezes zeg man als je niks zinnigs te melden hebt waarom reageer je dan , we zitten hier toch niet op onzin, en marlies ja je hebt gelijk, alleen ben ik bang als het uitkomt dat anderen zullen denken van wel .
Mijn fout, je bent dus wel zo dom als een deur.

Weet je wat, lees m'n post nog maar een aantal keer, probeer het maar te begrijpen. Al vast een hint wat betrefd het 'zinnige' uit m'n post: "Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je van een mug een olifant maakt."
Oud 30-03-2003, 20:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 21:21:

Weet je wat, lees m'n post nog maar een aantal keer, probeer het maar te begrijpen. Al vast een hint wat betrefd het 'zinnige' uit m'n post: "Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je van een mug een olifant maakt."
Zeg dan alleen DAT in de volgende reply die je ook maar ergens binnen dit forum zet... en met DAT bedoel ik dan hetgeen wat jij duidelijk wilt maken.

Op dit moment heb je mij nog niet bewezen, dat ik onterecht naar jou heb verwezen als een puberaal mannetje. Je hebt mijn vermoedens hiertoe juist aangesterkt.

Overigens ook opmerkelijk, dat binnen dit topic en dat andere topic, je steeds "verkeerd begrepen" wordt. Wellicht ligt dit aan de denkbeeldige toon waarop je jou berichten post.
Oud 30-03-2003, 20:42
Angel Of Faith
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 21:21:

Mensen met reacties zoals jij, doen andere mensen twijfelen of ze hier wel nog hun problemen zouden posten weet je dat ? (of begrijp je deze zin nou ook weer niet )
Oud 30-03-2003, 20:47
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 30-03-2003 @ 21:42:
Mensen met reacties zoals jij, doen andere mensen twijfelen of ze hier wel nog hun problemen zouden posten weet je dat ? (of begrijp je deze zin nou ook weer niet )
Ach, rustig maar Engeltje (vanwege angel in je naam), hij is maar een puberaal jongetje, niets om je zorgen over te maken.

Voor dat probleem van jou (zie dta ik daar nog niets over vermeld had)... denk dat het op zich wel mogelijk is... maar denk wel dat je nichtje ervan zou moeten weten, zo kweek je tenminste good will... wonderbaarlijk eigenlijk dat die vriend van je jongen daar zo op tegen is .

Vertel het toch maar aan je nichtje... en iteraard ook goed omschrijven waarom je dan zo'n contact met hem hebt... (zoals ik hier kan lezen, omdat je een bepaald beeld deelt met hem... een toekomstbeeld, maar dan wel zonder hem, en hij zonder jou)
Oud 30-03-2003, 20:53
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-03-2003 @ 21:47:
Ach, rustig maar Engeltje (vanwege angel in je naam),

Dit is een grapje van je of niet ? of maak ik hier de fout dat je haar intelect hier ook een beetje laag waardeert.

hij is maar een puberaal jongetje, niets om je zorgen over te maken.
Lees even het andere topic

Citaat:
Angel Of Faith schreef op 30-03-2003 @ 21:42:
Misschien proberen mensen zoals ik je wel tot denken aan te zetten, misschien probeer ik je wel te helpen door je bot te behandelen en te zorgen dat je zelf over dingen gaat nadenken.

Quote me maar niet nog een keer want ik heb er eigenlijk schoon genoeg van er nog een keer op in te gaan. Blijf maar gewoon denken dat ik een hufter ben dan blijft je topic ook weer gespaard van nog een extra niets toevoegende post (hiermee doel ik dus niet op mijn eerste 2 posts want die waren wel degelijk goed bedoeld en naar mijn mening ook ontopic).
Oud 30-03-2003, 21:28
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
AtHell schreef op 30-03-2003 @ 21:53:
Lees even het andere topic

Misschien proberen mensen zoals ik je wel tot denken aan te zetten, misschien probeer ik je wel te helpen door je bot te behandelen en te zorgen dat je zelf over dingen gaat nadenken.

Quote me maar niet nog een keer want ik heb er eigenlijk schoon genoeg van er nog een keer op in te gaan. Blijf maar gewoon denken dat ik een hufter ben dan blijft je topic ook weer gespaard van nog een extra niets toevoegende post (hiermee doel ik dus niet op mijn eerste 2 posts want die waren wel degelijk goed bedoeld en naar mijn mening ook ontopic).
Kijk, zoals al eerder naar voren gebracht, de bedoelingen zijn misschien wel goed, maar het taalgebruik des te minder... sowieso vreemd dat je mij verteld dat ik kick op scheldnamen, terwijl jij degene bent die probeert iedereen de grond in te boren... bijvoorbeeld door deze meid zo dom als een deur te noemen... nu weet ik niet hoe interelligent een deur is, laat staan dat ik weet hoe intelligent dat deze meid is, maar ik verwacht toch dat bij een IQ-test dit meisje meer behaald dan de deur en niet met zo'n beetje ook... misschien dat ze zelfs meer behaald dan jou. (dit zou mij niet verbazen)

ps. ik heb dat andere topic gelezen en om eerlijk te zijn... not impressed. Je lijkt alleen je eigen graf nog meer uit te hebben gediept (wat toepasselijk is, aangezien het topic over een soortgelijk geval ging)

Anyway, angel of faith heeft wel degelijk gelijk, met te zeggen dat jij beter je reacties voor je kan houden, als je toch alleen maar bot en puberaal bezig bent... het is hier niet het "onzin forum"... die is een paar forums naar beneden, als ik mij niet vergis... denk maar eens na over het bekijken van dat forum.
Oud 30-03-2003, 21:33
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 30-03-2003 @ 22:28:
Kijk, zoals al eerder naar voren gebracht, de bedoelingen zijn misschien wel goed, maar het taalgebruik des te minder...

Het taalgebruik is het 'm nou juist.

sowieso vreemd dat je mij verteld dat ik kick op scheldnamen, terwijl jij degene bent die probeert iedereen de grond in te boren...

Ik heb er andere intensies bij.

bijvoorbeeld door deze meid zo dom als een deur te noemen... nu weet ik niet hoe interelligent een deur is, laat staan dat ik weet hoe intelligent dat deze meid is, maar ik verwacht toch dat bij een IQ-test dit meisje meer behaald dan de deur en niet met zo'n beetje ook... misschien dat ze zelfs meer behaald dan jou. (dit zou mij niet verbazen)

Wie weet, zolang het onderdeel taalvaardigheid er maar niet in voorkomt

ps. ik heb dat andere topic gelezen en om eerlijk te zijn... not impressed.

Ik vroeg je om het te lezen, niet om er van onder de indruk te zijn.

Je lijkt alleen je eigen graf nog meer uit te hebben gediept (wat toepasselijk is, aangezien het topic over een soortgelijk geval ging)

Nou dáár ging dat topic al helemaal niet over, dat is de titel wel maar de link die je nu probeert te leggen is al net zo lam als de grap die je probeert te maken.

Anyway, angel of faith heeft wel degelijk gelijk, met te zeggen dat jij beter je reacties voor je kan houden, als je toch alleen maar bot en puberaal bezig bent...

Dat vindt jij, ik ben van mening dat ik mijn steentje bijdraag. Misschien niet in het helpen van de tere zielentjes hier maar het forum is al een stuk aangenamer om te lezen ben ik van mening.

het is hier niet het "onzin forum"... die is een paar forums naar beneden, als ik mij niet vergis... denk maar eens na over het bekijken van dat forum.

Ik ken het en om eerlijk te zijn bega je hier een grote fout door een idee van deze dame over te nemen maar het is niet je eerste dus 't geeft niet.
En ik maar hopen dat ik er weer lekker tegenin kon gaan, jammer deze keer vond ik het toch minder.
Oud 31-03-2003, 03:57
Verwijderd
Als je het voor famillie en desbetreffende nicht verzwijgt is het wat mij betreft bij voorbaat al fout. Mijn mening
Wat jij moet doen weet ik niet, vrienden zijn is toch normaal dacht ikzo.. valt verder ook niets achter te zoeken. Alleen dat verzwijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten