Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Weet je wat, lees m'n post nog maar een aantal keer, probeer het maar te begrijpen. Al vast een hint wat betrefd het 'zinnige' uit m'n post: "Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je van een mug een olifant maakt."
||
![]() |
Citaat:
Op dit moment heb je mij nog niet bewezen, dat ik onterecht naar jou heb verwezen als een puberaal mannetje. Je hebt mijn vermoedens hiertoe juist aangesterkt. Overigens ook opmerkelijk, dat binnen dit topic en dat andere topic, je steeds "verkeerd begrepen" wordt. Wellicht ligt dit aan de denkbeeldige toon waarop je jou berichten post.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor dat probleem van jou (zie dta ik daar nog niets over vermeld had)... denk dat het op zich wel mogelijk is... maar denk wel dat je nichtje ervan zou moeten weten, zo kweek je tenminste good will... wonderbaarlijk eigenlijk dat die vriend van je jongen daar zo op tegen is ![]() Vertel het toch maar aan je nichtje... en iteraard ook goed omschrijven waarom je dan zo'n contact met hem hebt... (zoals ik hier kan lezen, omdat je een bepaald beeld deelt met hem... een toekomstbeeld, maar dan wel zonder hem, en hij zonder jou)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Quote me maar niet nog een keer want ik heb er eigenlijk schoon genoeg van er nog een keer op in te gaan. Blijf maar gewoon denken dat ik een hufter ben ![]()
||
![]() |
Citaat:
ps. ik heb dat andere topic gelezen en om eerlijk te zijn... not impressed. Je lijkt alleen je eigen graf nog meer uit te hebben gediept (wat toepasselijk is, aangezien het topic over een soortgelijk geval ging) Anyway, angel of faith heeft wel degelijk gelijk, met te zeggen dat jij beter je reacties voor je kan houden, als je toch alleen maar bot en puberaal bezig bent... het is hier niet het "onzin forum"... die is een paar forums naar beneden, als ik mij niet vergis... denk maar eens na over het bekijken van dat forum.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden, wil eigenlijk niet meer of toch wel? sebastiaan133 | 4 | 19-08-2015 05:57 | |
Psychologie |
Mijn vader is een slachtoffer, contact verbreken? annoniem9648 | 3 | 16-03-2015 23:13 | |
Liefde & Relatie |
Contact verbreken Mr.Mark | 19 | 17-11-2010 19:29 | |
Psychologie |
vader: afstoten of vergeven? gewoonmax | 5 | 24-03-2008 16:01 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven met je ex? bumblebee | 51 | 14-08-2002 15:01 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |