Advertentie | |
|
![]() |
|
bedankt voor jullie reactie's
![]() En voor de mensen die denken dat ze noooojt vrienden kunnen blijven met hun ex: er is hoop ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit dus vaak in een dubio: zal ik contact verbreken of niet? Want als we samen zijn hebben we het echt onwijs gezellig en kunnen we goed met elkaar praten. Ik vind het dan alleen wel jammer als hij toch een poging doet me een zoen te geven. Hij weet wel dondersgoed dat ik hem niet terugneem dus ik snap het allemaal niet zo. Mijn vriend vind het wel best dat ik met hem afspreek en hij vertrouwt me ook 100% en ik mezelf ook. Want die 2 keer dat hij heeft geprobeerd me te zoenen heb ik hem meteen afgeweerd. Ik snap wel dat je vriend er probelemen mee heeft. Het blijft een soort concurrentie. Mijn vriend zegt er ook wel helemaal ok mee te zijn maar ik weet ook wel dat hij het helemaal niet erg vind als ik geen contact meer met hem heb. Maar als jij en je ex zo goed met elkaar opschieten zou ik me er niks van aantrekken. Een goede vriend is veel waard.
|
Verwijderd
|
ik weet het niet...op zich zou ik het heel graag willen,want ja...toch veel meegemaakt met elkaar, beste maatjes en dan opeens helemaal geen contact meer lijkt me zo vreemd...
ligt eraan hoe het uit is gegaan ook natuurlijk, als je helemaal kwaad op elkaar bent ja, dan gaat het denk ik niet. maar ik zou het wel willen denk ik..voor zover dat kan. |
![]() |
|
![]() |
mmm .. kan het begrijpen dat je met je ex gewoon bevriend wil blijven .. kan ook begrijpen dat je er commentaar op krijgt .
ik heb nu zelf iets van 8 maanden met m,n vriendin .. en voordat ik ietst met dr kreeg was ze verliefd op een jongen .. dat is nooit niks geworden , maar ze kennen elkaar wel gewoon goed . nu wou ze laatst een keertje naar hem toe , want hij was naar australie geweest ect. om een avondje bij te kletsen . ja .. en hoeveel ik dr ook vertrouw . toch voelt zoiets niet lekker aan . maar goed .. onvoorwaardelijke liefde .. dus ik heb het maar te moeten pikken met een lach op m,n gezicht ![]() |
![]() |
|
Vrienden blijven met je ex?
Het beste is, is dat je op een goede manier uit elkaar gaat en dat je er allebei een goed gevoel aan over houdt. Dit gebeurt alleen helaas niet altijd! Ik vind eigenlijk, dat als jij het uitmaakt, het aan de ander moet overlaten of diegene met jou nog contact wil. De uitspraak, we blijven wel vrienden he, lijkt meer op een goedmakertje en niet eens altijd gemeend.
|
nou, ik vind ze bijna allemaal nog wel aardig (heej dat klinkt alsof ik al heel veel vriendjes heb gehad, is niet waar, maar een stuk of 4), maar ik spreek ze niet echt meer. Eentje soms nog op ICQ. Ik weet niet zo goed wat het is, maar ik vind ze niet zo boeiend meer, ik snap niet zo goed wat ik ooit in ze gezien heb. En ik mag ze best wel...
|
![]() |
Ik en een ex van me zijn nu nogsteeds goeie vrienden.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik wilde graag vrienden blijven met mijn ex, ben er nu net weer thuis gekomen.
Het was superleuk, maar toch ga ik er voorlopig echt niet meer heen. Zolang we rondlopen vind ik het superleuk, gezellig, samen dingen doen vind ik leuk, maar zodra we stil zitten, zit ik langs haar op bed dan vind ik het niet meer leuk. We hebben afgesproken niet meer aan elkaar te zitten en niet meer te zoenen, nou het is een ware zelfkwelling ik wil haar gewoon aanraken, knuffelen en zoenen en aan haar zitten haha! shit. MAG NIET MEER! Hiermee ga ik dus echt niet meer door hoor, ik ga een andere knuffelmeisje zoeken. Wie zoekt zal vinden, ik ben weg.
|
Ik vind het moeilijk om vrienden te blijven met je ex. Ik denk dat het mooi is om dit in theorie te doen, maar in praktijk?
't Is nu een maandje uit met m'n ex en voor mij is het zeer moeilijk om met hem om te gaan. Net omdat er nog gevoelens zijn langs mijn kant. Voor we besloten om een relatie te beginnen waren we beste vrienden, en nu is het echt moeilijk. Ik wil hem ook niet als beste vriend verliezen. En dan nog, het zou vrij handig zijn om er geen ruzie mee te krijgen vermits we nog steeds bij elkaar in de klas gaan zitten. Ik wil het echt wel proberen om er terug uit te komen als vrienden, hoop alleen dat het mogelijk is. ![]()
|
Verwijderd
|
Jawel...Ik ging vorige week nog samen met m'n ex naar Amsterdam....Gewoon voor de gezelligheid.!!
Was wel even leuk.....Ging hij ook weer is een keer naar Hoorn toe.... Was wel effe gezelilg....Goed gepraat enzo!! Ik kan wel goed met hem opschieten....Als "Vrienden".... Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
![]() |
ik ben met bijna geen 1 van mijn exen meer bevriend...Nu op 1tje na dan, alleen het is nog best moeilijk, want hij heeft het uitgemaakt en heeft nu sinds kort weer een nieuwe vriendin en dat vind ik best wel kut(want ik hou nog steeds van hem
![]() wat moet ik zegge...ik vind het gewoon nog moeilijk om daarover te praten. Maar voordat we wat kregen waren we echt heeelleeeee goeie vrienden en ik hoop ook echt dat we dat blijven ook al zal het in het begin niet zo makkelijk gaan..maar we komen er wel...(positief blijve denke he ![]() ![]() kuzzzz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is nu 2 dagen uit en wij hebben afgesproken dat we elkaar toch nog regelmatig zullen spreken/mailen. Hoelang dat duurt en hoe intensief is een kwestie van afwachten maar het is ook beetje manier om het te verwerken enzo. Hoewel we er allebei vrede mee hebben dat het uit is. hij wel meer dan ik maar dat is kwestie van tijd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vrienden zijn met je ex? veryniceguy | 17 | 29-08-2011 15:43 | |
Liefde & Relatie |
je date's met je ex vergelijken -0-0- | 14 | 22-07-2009 18:27 | |
Liefde & Relatie |