Advertentie | |
|
![]() |
|
In de tijd dat ik nog geld had had ik ook een keer lekkur gegetuh
![]() bij de febo .. 1st 7 grilburgers .. daarna een kaas soufflé .. daardoor kreeg ik weer trek .. dus nam ik weer een grilburger ![]() rijtjuh leeg ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hou niet zo van snackbar, bakker vind ik leuker en voel me erna ook blijer ![]() Als ik naar de snackbar ga vind ik een kaassoufle wel lekker. Maar vlaamsche frietes halen vind ik dan nog lekkerder... (yo wat een relaxt en duidelijk verhaal)
||
Citaat:
Ik: Hallo, patatje oorlog graag. Miep: Ja die hebben we niet meer, die heten tegenwoordig patatje vrede. Ik: Okay, doei. Ben toen maar naar een patatzaak gegaan twee straten verderop, die gelukkig niet aan die belachelijke actie meedeed. Volgens mij hebben ook meer mensend dat gedaan, omdat die patatboer inclusief Miep je gewoon weer een bak in saté verdronken frites voorzetten als je om een patatje oorlog vraagt. |
![]() |
|
Mja patatje is standaard... voor de rest vertrouw ik vreemde snackbars niet zomaar met het bereiden van mijn eten...
De FEBO is een ander verhaal... Een beetje fatsoenlijk snacken begint daar voor mij met: 2x Kipburger (natuurlijk wel vers niet uit de muur) 2x Broodje Satékroket (daarom heet de FEBO o.a. "de lekkerste") 1x Broodje Kaassoufflé Pindasaus en een bakkie patat met extra zout en mayo...
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
enquête snackbar van de toekomst!! Jaap Sigmans | 1 | 10-12-2015 14:52 | |
Eten & Drinken |
Snackbar van de toekomst!! Jaap Sigmans | 0 | 10-12-2015 12:57 | |
Eten & Drinken |
Welke snack neem jij in de snackbar? BrunetJuh | 116 | 24-01-2006 20:03 | |
ARTistiek |
Mijn blik op de wereld (kort verhaal iets) lezuhhhhh An | 9 | 23-08-2001 20:49 |