Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik heb last van mijn buren
![]() aan de ene kant zijn ze super asociaal, aan de andere kant zijn het van die halve bejaarden die om 5 uur opstaan om hun volkstuintje te verzorgen. 's Middags gaan ze om half 1 ff een uurtje slapen, en worden dan kwaad als je de radio aan hebt. 's Avonds gaan ze om half 11 naar bed ![]() ![]() Nu ik eraan denk raak ik zelfs opgefokt ![]()
||
Citaat:
En dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat hun ouders onze, ja onze coniferen zomaar uit de tuin getrokken hebben 'omdat we ze niet mooi vinden'. Dan wordt het al snel ---> ![]() ![]() ![]()
|
ik heb echt een gloeiende hekel aan de buren die links van ons wonen. t zijn echt asocialen, hebben keihard muziek tot een uur of 10, je kan jezelf soms bijna niet horen, andere buren heb k niet echt last van, zijn aardige mensen, heb k niet zo veel contact mee
|
![]() |
Links: Blagen die echt irritant zijn! Ze gaan om 07.00 al buiten spelen, na 1 minuut hebben ze al ruzie dus dan is het 's morgens vroeg een hooooop geschreeuw en hysterisch gejank! En belletje lellen vinden ze ook errug grappig... 50x op een avond!
Rechts: Daar is het helaas elke dag 'feest'... ![]() ![]() Achter: Een alleenstaande oude man die een vieze gluurder is! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brrrr, don't get me started...
Onze onderburen zijn ook onze bovenburen (Hmja, maisonette, zit ingewikkeld in elkaar) en ze hebben een zoontje van 3/4 ofzo. Hun badkamer zit naast mijn slaapkamer en ze douchen dus altijd uitgebreid op zaterdag- en zondagochtend, om 8 uur ![]() -Plons spetter 'hihihi papa mama water hihihi' spetter 'Nee Marc, niet doen!' schreeuw plons boem- Kan alles altijd letterlijk verstaan, en dat kleine rotjoch loopt ook altijd overal rond te stampen en maar te schreeuwen en gillen. Maar als ze dan ook maar 1 keer wat van mij horen is het goed mis, ze hebben zelfs al met de politie gedreid terwijl ik eigenlijk heel braaf ben ![]() En de andere buren, de 'naast-buren' zegmaar, hebben we nooit last van, behalve als ze naast m'n kamer zitten, die buurman vindt het leuk om midden in de nacht (like, five-ish) dingen uit te gaan printen en de printer staat tegen mijn muur aan, of hij speelt in de weekends 's ochtends vroeg keihard Jesus Christ Superstar of hij gaat zelf op z'n gitaar en z'n elektrische orgeltje bezig. Ja, leuk. Maar okee, ik ben zelf ook geen ideale buur... ![]() |
![]() |
|
links:
Twee broers waarvan één een vriendin heeft. Vergeten vaak dat ze in een rijtjeshuis wonen in plaats van een discotheek. Maar verder niks te klagen. Rechts: Mensen nooit gezien. Wonen er nog al een paar maanden. Onderhoud van het huis is belabberd. Maarja, wie of wat ze zijn is tot nu toe een groot mysterie. Tegenover: Marokaans of Turks gezin. Vrouw alleen met een stuk of 6 kinderen. Man is er vandoor met een jongere (nederlandse) vrouw. De kinderen struinen tot savonds laat alleen over straat. Moeder heeft er absoluut geen problemen mee de kinder een tik te geven, doet dat dus ook veelvuldig. |
![]() |
|
![]() |
Mijn buren links van ons hebben van hun garage een "speeltuin" voor hun katten gemaakt (wel 8
![]() mijn achterburen zijn wel ok (hij politie agent .. daar gaan mijn wilde plannen voor blowfeesjus in de tuin ![]() ![]() tegenover is er een of andere pyscho geval die de hele dag de tegeltjes poetst ![]()
|
Mijn buurman links woont alleen en het is bij hem thuis een rotzooi. En das een behoorlijk understatement. Verder wil hij zijn muziek nog wel eens te hard aan hebben staan, maar dat gebeurd niet zo vaak meer. Maar verder wel een aardig figuur.
De buren rechts zijn leuke mensen. Gezin met 3 kinderen, die willen nog wel eens een beetje irritant zijn. Maar verder geen problemen mee. Tegenover ons heeft de tandarts zijn praktijk. Geen last van.
|
Mijn buren. Rechts heb ik er geen. Links is een zeer apart verhaal. Zij komt uit Ierland, hij uit Nederland. Ze hebben 2 kinderen, die in de eerste 2 jr van hun leven nog niet buiten zijn geweest, omdat het buiten vies is.
Hij heeft 1 oor, en die ander is er plastisch bijgeplakt. En nu is dat nieuwe oor naar beneden gezakt, zo'n 3 cm, en het is een erg lachwekkend gezicht. Zij weet niet wat een fiets is en ze hebben laatst zijn fiets mét kinderzitje naar de sloop gebracht. Nou goed, ik mag ze dus niet zo heel erg. Het zijn op zich best heel aardige mensen, ze zijn alleen zo koel. (hebben we een nieuwe auto, is het eerste wat de man zegt :'Mooie kleur') Maar goed, ik spreek ze ook nooit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Beter een goede3 buur dan een verre vriend? Verwijderd | 16 | 23-07-2010 13:42 | |
Psychologie |
ALTIJD ruzie bij de buren. AngelLena | 37 | 03-06-2004 17:52 | |
De Kantine |
Hoe zijn jouw buren? RayMania | 71 | 06-12-2003 22:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De buren. Verwijderd | 7 | 12-10-2002 14:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Lichamen Romy en Marion van Buuren waarschijnlijk gevonden girl18 | 48 | 17-08-2002 19:50 | |
De Kantine |
Lichamen Romy en Marion van Buuren waarschijnlijk gevonden girl18 | 7 | 02-08-2002 20:14 |