Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb ik heel vaak, best iiritant. Ik kan me heel erg ergeren aan van die populaire kutjes die denken dat ze alles zijn. Later blijken ze an heel aardig te zijn, ik kan dus wel mn mening goed bijstellen. Ik hoor ook weleens dat mensen dat van mij denken
![]()
|
Verwijderd
|
Nou, bijvoorbeeld het stelletje halfapen die vandaag op kantoor de top-cooling kwamen repareren .. ik wist het toen ff niet meer, de wijze waarop zij met elkaar praatten en waar ze over konden lachen .. en de bijbehorende vakonbekwaamheid; "hey Dom, wat doet dit kruissteentje hier?" .. pfff, zelfs ik weet dat
![]() |
![]() |
|
Yep... sommige mensen hebben gewoon zo'n onuitstaanbaar "kijk-mij-eens-geweldig-zijn!"-hoofd, daar heb ik dan al gelijk een pesthekel aan...
|
Mjah, genoeg op m'n school, in de stad, echt irritant!! Mjah veel meisjes met zo'n kapsones-look... En je hebt ook van die irritante jongens, als 't ze niet bevalt dat je ze negeert ofzo dan word je meteen voor weet ik veel wat allemaal uitgemaakt...
|
Verwijderd
|
Mensen die denken dat ze alles zijn, extreem kakkerig praten, denken de vleesgeworden corpsgedachte te zijn, terwijl ze op intellectueel vlak geen flikker voorstellen, grote mond-klein hartje, de discussie niet willen aangaan, en zich laten voorstaan op dingen die ze niet zelf bereikt hebben. DIE haat ik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee maar laatst was er zo'n vrouw in het ziekenhuis en mijn god.. hoe hou je het dag en nacht vol zó te zijn.. echt zo van: kopje koffie mevrouw? Nou...*gniffelgniffel* dáááááár zeg ik geeeeen nee tegen hoor!*gniffel* AAAAAAAAAAAAAAAARGH... |
![]() |
||
Citaat:
Praten lopen gedragen alsof je in Paramaribo geboren bent, terwijl je gewoon in het ziekenhuis is Naarden bent geboren ofzoo....das wigger
|
jaaaaaaah heel vaak...
van die mensjes met hun kraagjes en oililysjaaltjes en die alladinslipperachtige vieze schoentjes en te perfecte mensjes en van die mensen die zoow overdreven geforceerd vriendelijk doen en en....ach ik ben zo tolerant..... ![]() mjuh veel van hen zijn toch best aardig als je ze eenmaal kent... en andersom is het nog veeeeel vaker....van de mensjes die meteen zoiets hebben van "he vieze stinkaltoooow!" en ik ben helemaal niet echt altoow?? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Jep, dat heb ik wel eens. Van die jongens die te veel in de sportschool hebben gezeten en nu buitenproportioneel gespierd zijn, die dan naast hun blonde zonnebankteef in hun verlaagde Golf GTI zitten, en mij dan verwaand aan kijken als ik langs kom fietsen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
van die kinderen die zich ongelooflijk gaan aanstellen als iemand hun richting uit kijkt.
mensen die mij alleen al negeren om mijn kleding. ![]() iedereen die knapper is dan ik domme mensen tja...ik kan weinig mensen WEL uitstaan ![]()
|
oh, in 'n straat vlakbij de onze: 'n paar rotkinderen van 'n jaar of 9-10, die hun middelvinger uitsteken of scheldwoorden roepen naar iedereen die voorbij komt
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookjes vanuit een ander standpunt Dolfke | 5 | 17-05-2012 19:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichtentopic #2 vidaaa | 500 | 01-01-2009 18:16 | |
Software & Hardware |
Ipod of creative roosjuh1988 | 47 | 27-12-2006 10:44 | |
Liefde & Relatie |
Onredelijk & aanhankelijk... casey | 46 | 13-09-2002 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje voor nederlands :D Verwijderd | 5 | 23-06-2002 17:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |