Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 15:43
Slither
Slither is offline
...en met domme mensen bedoel ik niet zozeer mensen met een lage opleiding, maar mensen die denken de wereld te snappen en met de meest vréémde discussies en argumenten komen...

Spui je gal, en maak niet de voorspelbare opmerking 'ja, zoals jij!'...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2002, 15:45
Shock
Shock is offline
Mensen die misschien best bijdehand zijn maar per se dom willen zijn vind ik nog het irritantst, de figuren die niks serieus nemen en overal kinderachtige reacties op geven
Oud 27-05-2002, 15:47
martijn1985
martijn1985 is offline
mja...

Ik heb een collega en die kletst je de oren van het hoofd. En het gaat totaal nergens over. Ze denkt dat ze iedereen doorheeft en begrijpt, maar ze doet zulke domme uitspraken! En ze maakt zich druk om niets. Ze is ook zwaar gestresst, heel irritant. dan staan dr 2 mensen in de rijd loopt zij te gillen dat "hartstikke druk is"
beetje onzin...
Oud 27-05-2002, 15:48
Verwijderd
Ik vind mensen niet echt gauw dom, iedereen heeft wel enige expertise op een bepaald gebied, zij het niet het mijne...

Dat neemt niet weg dat ik sommige reply's hier letterlijk een aanfluiting vind.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:55
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Slither schreef:
...en met domme mensen bedoel ik niet zozeer mensen met een lage opleiding, maar mensen die denken de wereld te snappen en met de meest vréémde discussies en argumenten komen...
Je definitie van het woord "dom" is op zijn minst eigenaardig (ik zou jou op grond ervan dom kunnen noemen), maar je stelling is origineel genoeg voor een reactie (waaruit ik opmaak dat je niet dom bent). De conclusie moet zijn dat jij (in potentie) wèl slim bent, maar (nog) niet bereid om de platgetreden paden te verlaten, omdat je je daardoor in de ogen van minder slimme mensen impopulair zou maken.

Mijn antwoord luidt: "Nee." Als die mensen voldoen aan de domheid zoals jij die definieert, zou ik willen dat er hier nog veel meer "domme" mensen kwamen. Er worden hier namelijk al meer dan genoeg open deuren ingetrapt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:08
Slither
Slither is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Je definitie van het woord "dom" is op zijn minst eigenaardig (ik zou jou op grond ervan dom kunnen noemen), maar je stelling is origineel genoeg voor een reactie (waaruit ik opmaak dat je niet dom bent). De conclusie moet zijn dat jij (in potentie) wèl slim bent, maar (nog) niet bereid om de platgetreden paden te verlaten, omdat je je daardoor in de ogen van minder slimme mensen impopulair zou maken.

Mijn antwoord luidt: "Nee." Als die mensen voldoen aan de domheid zoals jij die definieert, zou ik willen dat er hier nog veel meer "domme" mensen kwamen. Er worden hier namelijk al meer dan genoeg open deuren ingetrapt.
Citaat:
ik schreef:
maar mensen die denken de wereld te snappen en met de meest vréémde discussies en argumenten komen...
'k Doelde meer dáárop, op mensen die zich niet in een bepaald onderwerp verdiept hebben, maar wél klakkeloos van alles naroepen en denken dat ze goed doorhebben waar ze 't overhebben... De kwestie Fortuyn, om een dwarsstraat te noemen, is er bést een goed voorbeeld van

Citaat:
omdat je je daardoor in de ogen van minder slimme mensen impopulair zou maken.
Dat is eigenlijk al gebeurd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:22
KazzZ
KazzZ is offline
ik doe nix anders m'n hele leven
Oud 27-05-2002, 16:57
MoNiQue15
MoNiQue15 is offline
Vandaag op school gingen we softballen... Dat spelen we al 2 jaar. Dan erger ik me eraan als mensen er nu nog helemaal nix van snappen, echt helemaal nix... Bijvoorbeeld iemand uit me klas... Dat is zo irritant. Kijk je kan het best nog niet helemaal snappen, maar helemaal niet... Daar kan ik echt niet tegen...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:04
Gothic
Gothic is offline
ja en vooral meisjes
Oud 27-05-2002, 17:07
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik erger me suf aan domme mensen, JA dus !!!

Hmz, okee....dat was het wel denk ik....
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 17:11
Frida
Frida is offline
Ja/neen.. Ik ben zelf zo iemand vrees ik
Oud 27-05-2002, 17:47
damaetas
damaetas is offline
ja kan ik wel is boos om worden. zit zo iemand in mn klas, echt irritant. maarja, ik ging de goeie vrede bewaren, dus zeg ik maar niet te vel
Oud 27-05-2002, 20:18
Optima
Optima is offline
in princiepe respecteer ik iedereen...
maar...ik erger me dood aan mensen uit een iets lager milieu, dus arbeidersklasse, die meteen hun oordeel klaar hebben liggen over mensen met en VWO opleiding of studenten. Die ze meteen uitmaken voor ' elitair' ' verwaand' etc terwijl ze stereotyperen. Ook verwijten ze de wat meer ontwikkelede klassen dat deze neerkijkt op hun.

maar laat ik dit zeggen: dat is NIET waarm, ik vind dat soort mensen alleen maar dom als ze meteen oordelen, en zich meteen aangevallen voelen en daarom zich laten kenne. Want door ze te reageren verlaag je jezelf idnerdaad. Ik heb respect voor arbeiders, die zijn nodig anders zou de maatschappij niet draaien, amar NIET voor kortsichtige domme arbeiders...

zo...
Oud 27-05-2002, 20:19
miro
miro is offline
af en toe, ik erger me eerder aan mensen die net alsof doen dat ze slim zijn...............
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:19
*Miss-Teeq
*Miss-Teeq is offline
ja natuurlijk erger ik me aan domme mensen. en vooral mensen die denken grappig te zijn met sarcastische opmerkingen.
bij nader inzien zou ik mezelf dus niet mogen
Oud 28-05-2002, 01:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik erger me meer aan mensen die andere iets horen zeggen en dat daarna gewoon nazeggen alsof het hun eigen mening is.
Oud 28-05-2002, 06:18
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik erger me meer aan mensen die andere iets horen zeggen en dat daarna gewoon nazeggen alsof het hun eigen mening is.
waaaaaaah, idd
Zo ongelofelijk irritant is dat!
Oud 29-05-2002, 15:08
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja k erger me dood aan KARIN zon eng monster dat de vriendin van Danny is en me altijd in de zino na staat te doen omdat ze zelf niet kan dansen!!!!!!!! grrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:21
Verwijderd
Ik kan me echt ontzettend ergeren aan mensen die, zoals boven beschreven, denken dat ze alles snappen en daarvoor ondersteuning zoeken in de meest wazige theoriëen en redenaties.

Aan het feit dat iemand een lage opleiding heeft stoor ik me natuurlijk niet. Dan zou ik m'n hele leven bezig zijn met me aan andere mensen te ergeren. Dat is op zich ook vrij kansloos. Waar ik me echter wél gigantisch aan erger, zoals Optima al zei, zijn mensen met een lage opleiding, die 'neerkijken' op VWO-leerlingen of studenten. Er is mij tijdens een basisschoolreünie ook wel verweten dat ik een 'kneus' en een 'loser' was omdat ik als enige inkomen een studiefinanciering had en geen vaste baan, zoals de jongen die me aansprak (die jongen was zelf postbode). Aan dat soort mensen kan ik me gigantisch storen.

Verder stoor ik me in het algemeen aan simpele mensen, maar dat moge bekend zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:24
waaromniet?
waaromniet? is offline
Domheid is de laatste tijd mijn grootste bron van ergernis
Oud 29-05-2002, 15:25
Verwijderd
Ik irriteer me niet zo snel aan 'domme' mensen, nee. Wel aan mensen die mij raar vinden omdat ik misschien iets vaker wel over iets nadenk.. Ach, weetikveel, ik probeer me zo min mogelijk te ergeren aan anderen, 't heeft totaal geen nut.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:31
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ja k erger me dood aan KARIN zon eng monster dat de vriendin van Danny is en me altijd in de zino na staat te doen omdat ze zelf niet kan dansen!!!!!!!! grrrrrrrrrrr
en aan der bultjes
Oud 29-05-2002, 15:32
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

en aan der bultjes
BLEGHHHHHH
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:43
Verwijderd
Ik erger me momenteel aan iemand die steeds 'ik begrijp het niet' blijft zeggen terwijl het toch ÉCHT niet duidelijker kan en ik het al talloze keren heb uitgelegd.

En normaal gesproken erger ik me aan het volgende:

Ik: *Barrage van goed-gefundeerde argumenten*

Ander: Onzin.

Ik: Waarom dan?

Ander: Het is gewoon onzin.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:58
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
mja...

Ik heb een collega en die kletst je de oren van het hoofd. En het gaat totaal nergens over. Ze denkt dat ze iedereen doorheeft en begrijpt, maar ze doet zulke domme uitspraken! En ze maakt zich druk om niets. Ze is ook zwaar gestresst, heel irritant. dan staan dr 2 mensen in de rijd loopt zij te gillen dat "hartstikke druk is"
beetje onzin...

Martijn.... t is een vrouw....
Oud 29-05-2002, 16:00
Spoeleh
Spoeleh is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:

Martijn.... t is een vrouw....
Oud 29-05-2002, 16:18
biertjehappen
biertjehappen is offline
Ik probeer ze te ontlopen maar in de trein ontkom je er gewoon niet aan. Maar ik kan er wel om lachen en ben in mezelf alles aan het verbeteren wat ze fout zeggen, dat is wel vermaak.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:23
Dutchian
Dutchian is offline
Mensen die denken dat ze slim zijn, maar ze zijn het niet, zijn irritant
Oud 29-05-2002, 16:23
beestje
beestje is offline
ja, mensen die echt dingen beweren waar geen zak van klopt, of mensen die ongelofelijk naief zijn, daar kan ik me ook ontzettend aan ergeren...
Oud 29-05-2002, 19:35
Luca
Luca is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Mensen die misschien best bijdehand zijn maar per se dom willen zijn vind ik nog het irritantst, de figuren die niks serieus nemen en overal kinderachtige reacties op geven
Oud 29-05-2002, 19:37
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
mja...

beetje onzin...
laat me 1 gok doen...

you talk about NATHALIE!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:40
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
simple creed schreef:

laat me 1 gok doen...

you talk about NATHALIE!
jij mag nooit meer raden...
Oud 29-05-2002, 19:53
pseudoniem
pseudoniem is offline
Mijn ex-rijinstructrice een ergere doos dan zij ken ik niet!!

voorbeeld 1

Ze heeft een keer een kwartier lang de slappe lach gehad toen ik aan 't rijden was, om de meest suffe grap die ze zelf maakte.

voorbeeld 2

We reden een stuk, en toen was er een één of andere nummer op de radio en daar maakte ik een opmerking over ofzo dat ie heel vaak gedraaid werd op de radio. En toen zei ze: "Ja ik luister niet zo vaak radio, alleen als ik in de auto zit." Dus ik zei: "Gelukkig zit je niet zo vaak in de auto".
En hoe ze me toen aankeek!! Alsof ik degene was die dom is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, één van mijn beste vrienden is over het algemeen best dom, hij studeert ook SPW en heeft volgens mij ook maar een VBO-opleiding, maar dat wil helemaal nix van een persoon zeggen, want ondanks dat hij niet echt intelligent is en vaak te laat is bij afspraken is hij zo'n gozer. Ik erger me bijna nooit aan hem, over het algemeen ook helemaal niet aan domme mensen. Wel vaak aan mijn moeder en mijn zusje als ze iets op de computer willen doen, maar ze kennen echt nix can computers. Dan stellen ze zo'n "domme" vragen en daar erger ik me soms aan.
Maar verder nooit.
Oud 30-05-2002, 15:34
Onlyme
Onlyme is offline
nee
Oud 30-05-2002, 15:45
marlies
marlies is offline
Ja heel erg..

Helemaal als ze dan tijdens discussies het opeens over jouw eigenschappen hebben...van ja jij wilt altijd dit en altijd dat terwijl het over iets heeeeeel anders gaat..
Oud 30-05-2002, 15:49
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:51
DaTommy
DaTommy is offline
jazekers, vooral dat ettertje uit onze klas
Oud 30-05-2002, 16:07
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Slither schreef:

Spui je gal, en maak niet de voorspelbare opmerking 'ja, zoals jij!'...
Ja, zoals jij!...
Oud 31-05-2002, 15:08
Pink panter
Pink panter is offline
mensen die netalsof doen dat ze zat zijn.... daar kan ik echt niet tegen !!!

Oud 31-05-2002, 15:16
Roozie
Roozie is offline
Yep!!

Ik erger me dan aan mijn broertje die tijdens t avondeten de hele krant gaat opdreunen en net doet alsof het zijn mening was die in de krant stond! Vervolgens geeft hij af op alle gelovigen, omdat deze mensen alles geloven wat er in de bijbel staat geschreven, dat doet hij dus ook met de krant!

Verder luister ik niet naar mensen die hun principes hebben en daar standvastig aan vasthouden door dingen af te keuren van andere mensen, maar zodra het om een eigen situatie gaat deze principes aan te passen aan zichzelf, hier kan ik me echt dood aan ergeren.

Ik erger me ook aan aan mensen die zo arrogant zijn dat ze niet open staan voor andere mensen en ja dit vind ik domme mensen want hoe kun je nou zo dom zijn dat je je eigen ideeen de beste vindt, dan heb je toch echt oogkleppen op!

En ik erger me ook aan mensen die de grootste bek hebben waar vervolgens geen zinnig woord uitkomt! Zeg dan niets

Phooeoeoeoe wat een lijstje!!!
Oud 31-05-2002, 15:19
Roozie
Roozie is offline
Er is mij tijdens een basisschoolreünie ook wel verweten dat ik een 'kneus' en een 'loser' was omdat ik als enige inkomen een studiefinanciering had en geen vaste baan, zoals de jongen die me aansprak (die jongen was zelf postbode). Aan dat soort mensen kan ik me gigantisch storen.

Beste nare man!! Dat is gewoon jaloezie, deze mensen kijken soms op tegen mensen die wat doen met hun hersens maar weten niet hoe ze daar mee om moeten gaan!! Ik kan me totaal niet ergeren aan zoiets, je weet toch zelf veel beter dan zij??!
Oud 31-05-2002, 15:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ja daar erger ik me enorm aan.
Oud 31-05-2002, 15:58
Parlaatje
Parlaatje is offline
ik erger me aan:
-mensen die zegge dat zij het wel moge en andere moge het niet
-mense die alle eer voor zich zelf houden
-iedereen na prate
Oud 31-05-2002, 20:38
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

jij mag nooit meer raden...
nouhou

ik erger me trouwens nog meer aan Stefan

met de mountainbiken door het magazijn crossen vanavond was trouwens wel
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 20:55
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
simple creed schreef:

nouhou

ik erger me trouwens nog meer aan Stefan

met de mountainbiken door het magazijn crossen vanavond was trouwens wel
die mountainbikes zijn ook (Hema krijg echte mountainbikes in de reclame. maar om de een of andere reden hebben we alleen maar een herenmodel, hebben de mountainbikes geen slot en spatbord. En de versnellingen zijn van plastic.....Echt Hema!) Maar ze zien dr wel heel stoer uit.
Oud 31-05-2002, 21:06
scala
scala is offline
Als het van die 13 jarige ettertjes zijn die door middel van hun vuist opsteken, onzinnige en domme opmerkingen maken, jou willen overtuigen van het feit dat voordringen in een pretpark toegestaan is, zolang zij het zijn, JA dan erger ik mij aan domme mensen. Vooral als zij denken dat je het nog zou pikken ook. Grom.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:51
Verwijderd
Ik erger me vooral aan m'n eigen domheid. De domheid van anderen vind ik eerder lachwekkend. Uitzonderingen daargelaten, ik kan me behoorlijk ergeren aan de domheid van Jar Jar en soortegenoten (zie zelf maar of je je aangesproken voelt of niet)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:12
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ja heel erg..

Helemaal als ze dan tijdens discussies het opeens over jouw eigenschappen hebben...van ja jij wilt altijd dit en altijd dat terwijl het over iets heeeeeel anders gaat..
Ik erger me juist aan mensen die denken dat ze alles weten en maar lopen te pochen met hun VWO-niveau.. Niet dat alle VWO'ers zo zijn maar ik ken er wel een paar die ronduit irritant zijn! (doe zelf MBO niveau 4, dus ik vind mezelf niet dom en zo wordt ik ook niet bekeken)

GreetZ
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Ik erger me juist aan mensen die denken dat ze alles weten en maar lopen te pochen met hun VWO-niveau.. Niet dat alle VWO'ers zo zijn maar ik ken er wel een paar die ronduit irritant zijn! (doe zelf MBO niveau 4, dus ik vind mezelf niet dom en zo wordt ( ) ik ook niet bekeken)
Ze kunnen vaak wel beter spellen.

Vraagje: waarom schrijf je wel 'ik vind mezelf niet dom' maar ook 'zo wordt ik ook niet bekeken'? Dat is een hersenkronkel die mij totaal onduidelijk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten