Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vandaag op school gingen we softballen... Dat spelen we al 2 jaar. Dan erger ik me eraan als mensen er nu nog helemaal nix van snappen, echt helemaal nix... Bijvoorbeeld iemand uit me klas... Dat is zo irritant. Kijk je kan het best nog niet helemaal snappen, maar helemaal niet... Daar kan ik echt niet tegen...
|
![]() |
|
in princiepe respecteer ik iedereen...
maar...ik erger me dood aan mensen uit een iets lager milieu, dus arbeidersklasse, die meteen hun oordeel klaar hebben liggen over mensen met en VWO opleiding of studenten. Die ze meteen uitmaken voor ' elitair' ' verwaand' etc terwijl ze stereotyperen. Ook verwijten ze de wat meer ontwikkelede klassen dat deze neerkijkt op hun. maar laat ik dit zeggen: dat is NIET waarm, ik vind dat soort mensen alleen maar dom als ze meteen oordelen, en zich meteen aangevallen voelen en daarom zich laten kenne. Want door ze te reageren verlaag je jezelf idnerdaad. Ik heb respect voor arbeiders, die zijn nodig anders zou de maatschappij niet draaien, amar NIET voor kortsichtige domme arbeiders... zo...
||
Citaat:
![]() Zo ongelofelijk irritant is dat!
|
Verwijderd
|
Ik kan me echt ontzettend ergeren aan mensen die, zoals boven beschreven, denken dat ze alles snappen en daarvoor ondersteuning zoeken in de meest wazige theoriëen en redenaties.
Aan het feit dat iemand een lage opleiding heeft stoor ik me natuurlijk niet. Dan zou ik m'n hele leven bezig zijn met me aan andere mensen te ergeren. Dat is op zich ook vrij kansloos. Waar ik me echter wél gigantisch aan erger, zoals Optima al zei, zijn mensen met een lage opleiding, die 'neerkijken' op VWO-leerlingen of studenten. Er is mij tijdens een basisschoolreünie ook wel verweten dat ik een 'kneus' en een 'loser' was omdat ik als enige inkomen een studiefinanciering had en geen vaste baan, zoals de jongen die me aansprak (die jongen was zelf postbode). Aan dat soort mensen kan ik me gigantisch storen. Verder stoor ik me in het algemeen aan simpele mensen, maar dat moge bekend zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me momenteel aan iemand die steeds 'ik begrijp het niet' blijft zeggen terwijl het toch ÉCHT niet duidelijker kan en ik het al talloze keren heb uitgelegd.
En normaal gesproken erger ik me aan het volgende: Ik: *Barrage van goed-gefundeerde argumenten* Ander: Onzin. Ik: Waarom dan? Ander: Het is gewoon onzin. |
![]() |
||
Citaat:
Martijn.... t is een vrouw....
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
you talk about NATHALIE! |
![]() |
|
![]() |
Mijn ex-rijinstructrice een ergere doos dan zij ken ik niet!!
voorbeeld 1 Ze heeft een keer een kwartier lang de slappe lach gehad toen ik aan 't rijden was, om de meest suffe grap die ze zelf maakte. voorbeeld 2 We reden een stuk, en toen was er een één of andere nummer op de radio en daar maakte ik een opmerking over ofzo dat ie heel vaak gedraaid werd op de radio. En toen zei ze: "Ja ik luister niet zo vaak radio, alleen als ik in de auto zit." Dus ik zei: "Gelukkig zit je niet zo vaak in de auto". En hoe ze me toen aankeek!! Alsof ik degene was die dom is. |
![]() |
|
Nee, één van mijn beste vrienden is over het algemeen best dom, hij studeert ook SPW en heeft volgens mij ook maar een VBO-opleiding, maar dat wil helemaal nix van een persoon zeggen, want ondanks dat hij niet echt intelligent is en vaak te laat is bij afspraken is hij zo'n
![]() Maar verder nooit.
|
Ja heel erg..
Helemaal als ze dan tijdens discussies het opeens over jouw eigenschappen hebben...van ja jij wilt altijd dit en altijd dat terwijl het over iets heeeeeel anders gaat..
||
Citaat:
|
Yep!!
Ik erger me dan aan mijn broertje die tijdens t avondeten de hele krant gaat opdreunen en net doet alsof het zijn mening was die in de krant stond! Vervolgens geeft hij af op alle gelovigen, omdat deze mensen alles geloven wat er in de bijbel staat geschreven, dat doet hij dus ook met de krant! Verder luister ik niet naar mensen die hun principes hebben en daar standvastig aan vasthouden door dingen af te keuren van andere mensen, maar zodra het om een eigen situatie gaat deze principes aan te passen aan zichzelf, hier kan ik me echt dood aan ergeren. Ik erger me ook aan aan mensen die zo arrogant zijn dat ze niet open staan voor andere mensen en ja dit vind ik domme mensen want hoe kun je nou zo dom zijn dat je je eigen ideeen de beste vindt, dan heb je toch echt oogkleppen op! En ik erger me ook aan mensen die de grootste bek hebben waar vervolgens geen zinnig woord uitkomt! Zeg dan niets Phooeoeoeoe wat een lijstje!!!
|
Er is mij tijdens een basisschoolreünie ook wel verweten dat ik een 'kneus' en een 'loser' was omdat ik als enige inkomen een studiefinanciering had en geen vaste baan, zoals de jongen die me aansprak (die jongen was zelf postbode). Aan dat soort mensen kan ik me gigantisch storen.
Beste nare man!! Dat is gewoon jaloezie, deze mensen kijken soms op tegen mensen die wat doen met hun hersens maar weten niet hoe ze daar mee om moeten gaan!! Ik kan me totaal niet ergeren aan zoiets, je weet toch zelf veel beter dan zij??!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als het van die 13 jarige ettertjes zijn die door middel van hun vuist opsteken, onzinnige en domme opmerkingen maken, jou willen overtuigen van het feit dat voordringen in een pretpark toegestaan is, zolang zij het zijn, JA dan erger ik mij aan domme mensen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
GreetZ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraagje: waarom schrijf je wel 'ik vind mezelf niet dom' maar ook 'zo wordt ik ook niet bekeken'? Dat is een hersenkronkel die mij totaal onduidelijk is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Alledaagse ergernissen Verwijderd | 499 | 23-05-2007 18:34 | |
Lifestyle |
Drank, drugs en je lifestyle Verwijderd | 108 | 28-05-2005 13:11 | |
Liefde & Relatie |
opleiding- en intelligentieniveau belangrijk? Sanoeske | 197 | 02-05-2005 17:27 | |
Lifestyle |
Waar word jij nou echt ZIEK van? Rebelhero | 94 | 17-11-2003 10:53 | |
De Kantine |
Domme mensen Dminor | 88 | 27-07-2003 21:49 | |
Psychologie |
Ik erger me soms kapot Leemer | 13 | 19-05-2003 16:54 |