Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op lange termijn (gok ik) kijk ik uit naar het moment dat ik weer even het gevoel heb ultiem geluk te hebben ervaren.
Op redelijk korte termijn: naar het moment dat ik dit jaar af heb, en dus een hele tijd ff tot rust ken kome.. Op hele korte termijn kijk ik uit naar aikido vanavond ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil ook wel een nieuw leventje in m'n buik...nog ff wachten... Verder op m'n trouwerij...maar ook das nog ff wachten... En verder op dat er een medicijn tegen de ziekte die ik heb uitgevonden wordt, dat lijkt me ook heerlijk. Ik kijk naar zoveel dingen uit... |
![]() |
|
Op korte termijn: JOEKfeest zaterdag
![]() Op iets langere korte termijn: Dat mijn laatste schoolexamenweek erop zit op 7 juni Op nog iets langere korte termijn: VAKANTIE Op 25 augustus: mijn zus komt terug uit australie Half juni 2003: Horen dat ik geslaagd ben Eind december 2002: geslaagd voor mijn rijbewijs en op lange termijn een vriendje vinden en kindertjes krijgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gnagna, ik heb net m`n rijbewijs ![]() ik kijk uit naar de zomervakantie!!!!! Wie niet? en voor voorlopig naar het weekend!
|
Verwijderd
|
Naar het moment dat mijn vriend terugkomt uit Blanes.
Naar het moment dat ik op vakantie ga met mijn vriendinnen. Naar het moment dat ik en mijn vriend samen op vakantie ga. Naar het moment dat ik ga samenwonen met mijn grote liefde van dit moment. Naar het moment dat ik kinderen krijg met mijn grote liefde van dit moment. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jou avatar ofsow huh.. is diej van sown clip?? zojah welke?? *heeft ooit lang trug een clip met melkpakke ofsow gzien en weet niej meer welke clip da was.. maar wil wel wete.. humor clip ![]() ontopic korte termijn: morge (naar amsterdam..) en zondag (vriend weer zien ![]() lange termijn: tgevoel weer is echt glukkig te zijn.. zonder problemen ofsow.. |
![]() |
||
Citaat:
Je bedoelt zeker Blur - Coffee and Tv ? ![]() Ik kijk ook uit naar morgen, ga ik naar Star Wars ![]()
|
ik kijk naar alles uit;
als de zon aanhoudt kijk ik uit naar ik met een drankje en een sigaretje in de tuin ![]() ![]() als ik vrij ben DACHT ik dat het zuipen bij mylene was, maar ze zit nu bij freek ? ![]() ![]()
||
Citaat:
ik bel Mylene strakkies pas...
||
Citaat:
![]() einde van stage op 12 Juni ![]() diploma uitreiking op 26 Juni ![]() Lloret de Mar op 19 Juni ![]() Lowlands op ehm 23, 24, 25 Augustus (ofzo?) ![]() wat een smileys ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() me werk belde weer, ik hoef niet meer ![]() dus ik zie je zometeen ook denk je ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
mening gevraagd! nieny | 4 | 26-02-2013 19:31 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |