Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigenlijk voor de 2e keer
![]() ![]() ![]() Voor het eerst een 5.8 gehaald voor Wi... nog nooit zo laag gehaald ![]()
|
vandaag, niet bij de telefoon wachten of ze bellen of ik over ben of niet (maar gewoon doorslapen, moeten ze maar niet zo vroeg bellen)
|
30 juni: een dag waarop ik heel veel dingen voor het eerst heb gedaan
![]() Ik heb voor het eerst gemeet met mensen van het forum. Ook ben ik die dag voor het eerst in de Kleine Komedie geweest. Daar heb voor het eerst Youp Van 'T Hek in het echt gezien. Na afloop heb ik me verbaads hoe druk het zondagavond nog kan zijn op het Centraal Station van Amsterdam[/b] Ik ben ook voor het eerst van Lelystad naar Den Haag CS (en terug ![]() Ook nog ben ik voor het eerst afgezet in de Interliner. Ik moest voor een retourtje Emmeloord - Lelystad €6,10 ![]() ![]() dan was t wel zo'n beetje
|
afgelopen zaterdag heb ik voor de eerste keer zoveel verschillende dranken door mekaar gezopen zonder dat ik echt beroerd werd en afgelopen zondag heb ik voor het eerst een 'grotere' meeting meegemaakt
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst? Missy | 500 | 28-03-2010 21:58 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? Verwijderd | 59 | 08-09-2007 09:54 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 72 | 03-09-2004 03:38 | |
De Kantine |
wanneer heb je voor het eerst iets voor het laatst gedaan? AlopiA | 27 | 16-01-2003 17:01 | |
De Kantine |
wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 41 | 16-01-2003 16:07 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? Verwijderd | 28 | 08-05-2002 15:45 |