Advertentie | |
|
![]() |
|
tjsa, zoeits heb ik gelukkig nog nooit gehad, heb wel eens al mijn documenten perongeluk bij iemand anders van de pc vergeten te wissen nadat ik zijn schij had geleend, heb ik nog wel een tijdje last van gehad. D'r sond nl heel erg veel persoonlijke info in
||
Citaat:
OH MIJN GOD!! Ik zou me niet meer durven vertonen ![]()
|
Ik maak wel dagelijks afgangen ofzo zoals eergister stond Kinderen voor kinderen aan (uiteraard
![]() ![]() En in de brugklas: eerste schooldag, eerste pauze had ik chocomel gekocht en khad een witte broek aan. En ja hoor, om laten vallen, over mijn broek ![]() ![]() Maar nouja, zon heel heel erge dingen heb ik nooit echt meegemaakt... hehe gelukkig maar
|
whehehe... zoiets heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt...
allen dat ik een kwartier tegen iemand heb staan lullen en later vroeg die wie ik was en dat ie voor de eerste keer in het dorp was, terwijl ik dacht dat het me oom was.. *shame on me* ken me eigen familie nie eens
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Analyseer kinderliedjes. Verwijderd | 67 | 27-01-2009 10:33 | |
Films, TV & Radio |
ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND (Michel Gondry, 2004) legatus | 98 | 27-09-2005 00:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
De Kantine |
waar heb je een hekel aan lijt Built to last | 45 | 24-06-2002 19:05 |