Advertentie | |
|
![]() |
|
Zomerkleding kopen: wat mouwloze shirtjes, rokjes, een paar korte broeken, een paar gympen, een witte trui, een nieuwe rugbytrui.
Of een ge-wel-dige galajurk, of een nieuwe telefoon (dat ding van mij valt echt uit elkaar), of een gave design zonnebril, een hele grote bos rozen voor op m'n kamer, een grote doos bonbons van de bonbonnerie, een nieuw spijkerjasje, nieuw horloge van Fossil ofzo, naar de kapper. Zo moeilijk is het toch niet Optima? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pfff, ik denk dat ik er nog wel een paar leuke kleren voor kan kopen .. heb nog schoenen nodig bijv. Trouwens zijn er nog een paar uitbreidingen mogelijk op mijn PC .. zoals een nieuwe soundcard .. ook zie ik een webcam en een scanner wel zitten ![]() ![]() Opmaken kan ik het altijd wel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoe krijg ik geld terug voor 'gratis' toestel? Verwijderd | 19 | 25-07-2016 00:10 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
transitorische posten & 1.5 maand debiteuren ADO070 | 10 | 01-12-2013 12:33 | |
Lifestyle |
Materialisme. P.:NTIL | 500 | 19-05-2008 15:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Software & Hardware |
[Laptop] wat is een goede laptop voor een gamer? Brian | 21 | 01-08-2005 20:17 |