Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar denk dat het in de disipline zit ![]() |
![]() |
|
1. Vroeger naar bed gaan
2. Wekker buiten handbereik zetten 3. Gordijnen een stukkie open zodat je nog wat licht hebt, tenzij je dan helemaal niet meer kunt slapen
||
Citaat:
Wat mss ook een oplossing is, is nog een wekker kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet jezelf trainen om bij het horen van dat ding op te staan. Niet nadenken enz, gelijk opstaan. Pokke ding.. ik bedoel de wekker daarna gelijk uitzetten en dan je ritueel volgen, daarna NIET meer op bed gaan liggen totdat het weer s avonds is. Dus gewoon net als in het leger, opstaan, hoe vroeg het ook is en hoe moe je nog bent. Als je blijft liggen wordt je nog moeier, zeg maar gerust gaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Koop zo'n ouderwetse wekker die genoeg herrie maakt om de hele búúrt wakker te maken, en leg hem in de ándere hoek van je kamer... Zo'n wekker stopt NOOIT uit zichzelf, als 't goed is.
Trouwens - hoe laat ga je naar bed? 'k Zou rond een uur of negen naar bed gaan, dan kom je je bed wel uit. Succes verzekerd. Als 't niet werkt - gewoon niet gaan slapen. Sim-pol. |
![]() |
|
Laat de TV automatisch aangaan op Tel Sell en leg je zapper ver buiten handbereik...ik zweer je...je bent zo wakker...
Of een CD van Andre Hazes kijhard aan laten schieten doet ook wonderen...je weet dan niet hoesnel je die gast zn kop moet laten houden...
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Ongelijkheden van de éérste graad met één onbekende Woopa | 13 | 06-12-2013 19:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeite met wakker worden ! MrCingi | 49 | 04-12-2010 14:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan niet wakker worden Frondish | 28 | 26-09-2007 11:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
verslapen Verwijderd | 43 | 03-08-2006 18:45 | |
Psychologie |
dromen biskuitje | 26 | 21-01-2004 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wakker worden.. Vlooienband | 13 | 01-01-2004 15:52 |