Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet nog wel een plek waar je niet moet zijn hoor ![]() en hoe kan je in je dorp de weg kwijt raken ![]() enneh volgens mij zit je wel goed in elkaar ![]() maar van miro mag ik niet meer chatten op het forum... dussuh.. ![]()
|
![]() |
Ik heb echt absoluut geen richtingsgevoel.
Ik moest vanavond bv in een andere supermarkt werken als normaal (mensen te kort), in een andere wijk. Ik ben daar dus al heel vaak geweest, maar ik kon het echt niet vinden. Ik was helemaal vroeg weg gegaan, om er een beetje vroeg te zijn. Kom ik daar dus vlak voor tijd binnen..... En ik was er trouwens ook al 2 keer langs gereden ![]() Als ik ergens ben geweest, weet ik later echt niet meer hoe ik daar ben gekomen enzo. Als ik een winkel in ben geweest, en ik ga weer naar buiten, loop ik ook altijd de andere kant op.... Tja... |
![]() |
|
Als ik een bepaald herkenningspunt heb weet ik altijd precies waar ik ben, maar als ik ergens in de middle of nowhere gedropt word heb ik geen idee waar ik heen moet...
|
Verwijderd
|
Me richtingsgevoel is wel redelijk vind ik, niet overdreven goed maar ook niet superslecht. Ik kan wel de weg kwijt raken in me eigen stad, maar dat komt doordat ze t hier weer es zo krom moesten aanleggen. Als ik ergens eerder ben geweest weet ik me de weg nog wel meestal te herinneren maar op onbekend terrein is t een pure gok met mij. Zo ben ik es naar Heerenveen via de polder gegaan, had nou ook niet de meest oplettende en snuggere passagiers bij me
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
mwah..niet echt
![]() ![]() ![]() ![]() edit: en de laatste keer dat ik daar was moest ik ook nog bij een andere bushalte uitstappen, en dan wordt het helemaal moeilijk ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiksueel Overdraagbare Aandoeningen #1400 Verwijderd | 500 | 07-06-2011 21:37 | |
Software & Hardware |
Mobiele diensten voor de toekomst frvneste | 10 | 04-02-2007 14:12 | |
Games |
Wie speelt Morrowind? Chimera | 321 | 19-02-2006 11:32 | |
Algemene schoolzaken |
Introductie weken van universiteiten Str0nk | 245 | 29-08-2004 11:30 | |
Lifestyle |
Strandmeeting in zandvoort feline | 290 | 16-09-2002 16:23 | |
Psychologie |
Synesthesie! Verwijderd | 12 | 01-07-2002 21:45 |