Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarschijnlijk doe je de meeste bijdrage leveren aan de maatschappij door zelfmoord te plegen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (hij behandelD en ik wordT behandeld voor de domme mensen) Ik ben vast niet nuttig, misschien beetje voor de economie omdat ik geld uitgeef...
||
Citaat:
Trouwens; lekker boeiend of er een paar spelfoutjes in een bericht staan, alsof ik dertig keer de spellingcontrole over mijn berichten heen haal, alleen maar om jullie tevreden te houden ![]()
|
![]() |
Sja... Dat is niet aan mij om te bepalen. Uiteraard zou ik het wel vrij prettig vinden om nuttig te zijn, maar dat is ook alles..
Laat de historici over twee eeuwen maar bepalen of ik nuttig was ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Al die moeite om een spelfout die niet eens in de zin past.. En dan gaan ze hem nog serieus nemen ook ![]()
|
![]() |
En als je morgen overreden word ben je alleen een last voor de samenleving geweest. Op de vraag of je nuttig bént zou jij dus negatief moeten antwoorden, omdat je op dit moment slechts een kostenpost meebrengt. Je zou misschien nog kunnen stellen dat je misschien ooit nuttig gaat worden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() op dit moment ben ik zeer onnuttig voor de maatschappij. voor welke, de nederlandse, de plaatselijke en zelfs de estische, dan ook. ik zit op school, leer dingen die allang bekend zijn, doe aan kamertjeverhuur en vertel-over-jou-vakantie tijdens de les. verder sport ik nog een paar uur per week maar erg veel beteken ik daarmee ook niet voor mijn medemens. maar ik heb ook een bijbaantje en betaal dus belasting waarmee glasbakken, anti-rook reclames en een failliete voetbalclub in arnhem mee worden betaald
||
Citaat:
![]() En optima alsjeblieft, get over yourself en ga je eens echt nuttig maken als je daar zo graag mee wil koketteren. Ik denk dat er niemand mee geholpen is als jij je gaat voortplanten dus jouw zogenaamde "nuttige" bijdrage aan de bevolkingsgroei kun je ook beter achterwege laten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nuttig, ik bevestig jouw misplaats gevoel van nuttigheid...verbeter de wereld begin bij je naaste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() SANDER! mijn verbazing is net zo groot, als wanneer mijn grootmoeder uit haar graf zou herrijzen ![]()
||
Citaat:
provocerende opmerkingen komen beter tot hun recht wanneer men met vuur gaat spuwen dan er zoetjes eme instemd bah
||
Citaat:
Ik weet niet of ik nuttig ben. Het is niet aan mij om dat te beoordelen lijkt me. Voor mij 10 andere studenten denk ik maar...
||
Citaat:
Ik heb een schijthekel aan de maatschappij. sorrie.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
Te-laat-op-school regeling marrrkje | 54 | 17-12-2006 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Dood willen = depressief zijn? MazeMouse | 31 | 01-04-2003 17:40 | |
Liefde & Relatie |
ik ben een lul he?? GRRR | 53 | 17-09-2002 19:25 |