Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
btw, ik wel eens W817 en Spring op Ketnet gekeken, echt vreemd dat ze om half zeven soap-achtige programma's uitzenden van zeurende studenten in een Ikea-kot of chatverslaafden die carriëre willen maken op een dansschool ![]() REIE
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik keek ook bijna alleen maar Villa Achtwerk ![]()
||
Citaat:
Pokemon word vanaf 6 jaar bekeken...en voornamelijk de catogorie 6 tm 10...
|
Verwijderd
|
denk vooral aan ouders die niet opletten wat hun lieve kleine kindjes kijken terwijl die een sexfilm of geweldfilm kijken. kinderen nemen alles over (jaah hoe orgineel zijn kinderen..
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Kinderen voor kinderen komen zeker nog wel op tv hoor... en ze zijn veel cooler dan de huidige 'kinder'programma's. Ik ben nog steeds bezig met mijn verzameling... lalalaaaa
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw belangrijkste Kinderen voor Kinderen? Briseďs | 51 | 22-11-2008 18:58 | |
Muziek |
beste kinderen voor kinderen nummer! gekkie:D | 118 | 02-03-2005 12:50 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen bracelance | 8 | 12-01-2005 18:19 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen! idontcare | 65 | 25-03-2004 20:40 | |
Muziek |
Het grote kinderen voor kinderen topic Knutselsmurfie | 21 | 08-12-2003 16:52 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen!! G.T.C. | 141 | 13-07-2003 10:48 |