Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu je het erover hebt, dat accent vind ik ook helemaal nix. Dat ene liedje van die ene gast die op tmf/mtv is te zien met zijn "heerlijk de manier waarop je me kust is heerlijk" doet mij er ook sterk herinneren aan kinderen voor kinderen. |
![]() |
|
![]() |
ik ben zo lang, ik ben zo lang, ik voel me langer als de allerlangste brandweerslang
ik ben zo zo'n lat, ik ben zo'n lat, ik kan makkelijk verdwijnen door het afvoergat ik ben zo klein, ik ben zo klein ik zou zo allemachtig graag een beetje groter zijn ik ben zo rood ik ben zo rood ik zou eens willen dat de kapper me eens overspoot en ik en ik en ik..........ik ben te dik! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Wat leuk! Wat leuk! Je hoort erbij!" ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik had als klein kind altijd al een hekel aan kinderen voor kinderen. Als de TV op kinderen voor kinderen stond ging ik altijd keihard janken, zodat er altijd naar een andere zender werd overgezapped. Ik was juist altijd fan van Op Volle Toeren met Chiel Montagne. De reden daarvoor: Als ik later groot ben, dan wil ik ook zo'n snor, fantastisch was dat. Jeugdsentiment
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Woehhaha... ja kinderen voor kinderen... prachtig... euh tietenlied was leuk
![]() En die ene euh... t lijkt wel alsof al mijn vriendinnen helemaal voor een vriendje gaan... maar ik raak echt niet buiten zinnen als ik een lekkerding zie staan.... ik krijg geen vlinders in me buik of kriebels op me rug en als een gozer mij wil hebben.... dan fluit ik hem terug... want ik wil t niet ik wil t niet ik ben er niet aan toe... ik weet echt wel ik weet echt wel ik weet wel wat ik doe.... woehhaha... ziek!!! Moet toch nog maar is even op internet paar nummers gaan zoeke... lekker op weg naar school luistere ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Kinderen voor Kinderen is echt
![]() ![]() Ik keek het vroeger altijd, tegenwoordig niet meer ik vond het vroeger leuker. Ik kan echt alles meezingen wel tof ![]() ![]() Ik vind trouwens "Sandwichkind" en "Morgen is mam van mij" het leukste.
|
![]() |
kinderen voor kinderen is echt te gek!!! ik vond laatst ook 2 bandjes weer : "alles is te koop" "wham in vuur en vlam" " wij begluren de buren" "vierkante ogen" en ga zo maar door...ik ken ze allemaal..en ik wil een kangaroo was als klein kind mijn favoriet...k had ook nog n cd van hun...maar die is helaas verrot maar die was ook wel
![]() ach die goeie oude tijden..k heb trouwens in de 3e een spreekbeurt in het engels gehouden over kinderen voor kinderen...goh..hoe zou dat nou komen hehe! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw belangrijkste Kinderen voor Kinderen? Briseïs | 51 | 22-11-2008 18:58 | |
Muziek |
beste kinderen voor kinderen nummer! gekkie:D | 118 | 02-03-2005 12:50 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen bracelance | 8 | 12-01-2005 18:19 | |
Muziek |
Het grote kinderen voor kinderen topic Knutselsmurfie | 21 | 08-12-2003 16:52 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen!! G.T.C. | 141 | 13-07-2003 10:48 |