Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 20:03
Verwijderd
Iedereen heeft vast wel eens iets in zijn leven gedaan waarvan hij/zij achteraf zegt: "wáárom dééd ik dat!". Post hier de actie waarvan je nu zegt, dat was zeker het domste wat ik ooit gedaan heb.
Ik begin wel..

Het was een warme zomerdag, en ik was 9. Ik was met een aantal vriendjes/vriendinnetjes aan het spelen, naast een fietspad, toen er redelijk hard een wielrenner kwam aanrijden, en ik zag hem aankomen.

Ik wilde denk ik een beetje stoer doen, want ik ging midden op het fietspad staan, benen wijd uit elkaar en armen gespreidt. Die wielrenner zag het, maar kon niet meer remmen. Hij reed me aan, sloeg over de kop, en kwam voor een aantal weken in het ziekenhuis te liggen.
Ik had alleen maar wat last van m'n been.

Het lullige was, dat die wielrenner een politieagent was, die de daaropvolgende dag wilde gaan trouwen. Gevolg: trouwerij afgelast, alleen omdat ik stoer wilde doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 20:08
AlopiA
AlopiA is offline
beetje lullig jah

ik heb op school een leraar, mnr schaap,
dus toen we in de les zaten te wachten (ik bij de deur, met m'n rug naar de deur) vroeg ik aan m'n vriendinnnen: "wie doe ik na?" en ik ging zitten blaten, bleek dus: stond de leraar al achter me, hij mocht me al niet zo (terwijl ik me in de les toch best gedraag ) en dit vergeeft ie me waarschijnlijk nooit, gezworen vijanden :evil grin:
Oud 30-12-2002, 20:09
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
mn stomste.. was toch wel toen ik naar een weeknd ging.. waar ik heel veel vrienden al kende.. paar nog niet..
maarre ik zat daar dus.. zei ffe hoi tegen iedereen.. was een jongen met heel lang haar dus ik d8 dat t meisje was.. heb dr t hele weekend voor meisje uitgemaakt.. die jongen is zelfs nog naar me toegelopen om me te zeggen dat hij jongen was maarja ik was blind. ik merkte t niet. iedereen probeerde t tegen me zeggen, maar ik had t niet door. vond t alleen wel beetje vreemd dat hij leon heette, maarja. d8 dat t wel kon..
toen t weekend was afgelopen zei een vriendin zo tegen me: hes, das een jongen hoor. ik helemaal rood. heb die jongen toen ik thuis was meteen 10 meeltjes gestuurd ofzo/ helemaal sorry zeggen enzo.. glukkig was hij niet kwaad.. alleen iedere x als hij mij nu ziet ligt hij wel helemaal dubbel. en niet 2 mn maar t hele weekend.. maarja... dat was toch wel mn domste actie ooit.. hoewel ik elke dag wel paar domme acties heb..maarja, t went..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 20:40
Verwijderd
ik weet niet echt een domste actie ooit, maar ff geleden op mn werk had ik wel iets waarvan ik dacht: had ik beter niet kunnen doen. Ik was ff een lekker voorgerechtje aan het maken twv. een 7 euro, en toen hoorde ik later dat de prei-sliertjes die ik erop had gedaan bedorven waren
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 20:55
Rah Digga
Rah Digga is offline
Lazerus van de trap bij de metro vallen.
Op koopavond.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 21:17
Quiana
Quiana is offline
Teveel.
(en nee, die ga ik hier niet opnoemen. )
Oud 30-12-2002, 21:31
Thomas
Thomas is offline
Kan er ff niet opkomen...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 21:36
BBEM
BBEM is offline
met hoge snelheid op de fiets door een drukke winkelstraat rijden met remmen die nauwelijk functioneren om vervolgens over de kop te vliegen door een voorrem die beter functioneerde dan achter..
Oud 30-12-2002, 21:40
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
plotseling vergeten
Oud 30-12-2002, 21:41
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef:
met hoge snelheid op de fiets door een drukke winkelstraat rijden met remmen die nauwelijk functioneren om vervolgens over de kop te vliegen door een voorrem die beter functioneerde dan achter..

ik weet zo niets te noemen, ik post het nog wel
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:06
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Toen ik een jaar of 8 was was ik op vakantie in Kreta. Ik stond met mijn broertje op een soort klif en ik wou laten zien hoe ver ik wel niet kon gooien. Een stuk verder op stond een kleine palm op het strand en ik dacht dat ik dat wel zou halen.
Enfin, ik gooi dus, prachtige gooi, goed gemikt op die palmboom en ik haalde het nog ook. Ik was helemaal trots op mezelf, komt er opeens een man achter de palmboom vandaan Redelijk kwaad vanzelfspreken, ik had de steen (van toch wel een kilo of 2) precies tussen zijn hoofd en dat van zijn vriendin ingegooid... Als ik 10 cm naar links of rechts had gegooid waren er ernstig gewonden gevallen. Het ergste was nog wel dat die mensen ook Nederlands waren en dat ze die avond in hetzelfde restaurant zaten als wij.
Oud 30-12-2002, 22:39
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Li)
Fietssleutel kwijtraken in het zand tijdens beachbop dit jaar.

Ik was ook een keer met vriendinnetjes aan het fietsen toen ik ongeveer 11 jaar was en ik keek achterop en zei: ja nu gaan we doen alsof de fietsen paarden zijn. Dus ik begon heel dom staand/ zittend te fietsen met m'n hoofd nog omgekeerd en ik rijd dus tegen een hekje aan en vlieg zo een tuin in
Die mensen waren nog boos ook
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:40
*** is offline
een niet zo snuggere actie die me nu zo 1,2,3 te binnen schiet:
een smsje wat over mijn gevoelens voor iemand ging naar die persoon zelf sturen...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:48
*** is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Kan ook positief uitpakken
niet als 't niet zulke positieve gevoelens waren
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 23:47
*** is offline
Citaat:
benchMarc schreef:

Voordeel is wel dat diegene gelijk weet hoe jij over hem/haar denkt
zou wel achterbaks zijn
't lag nog wat gecompliceerder; 't had niet direct betrekking op de persoon zelf maar dat ik me afvroeg hoeveel ik daadwerkelijk om die persoon gegeven had
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 10:17
Ibanez320fa
Ibanez320fa is offline
Nou op de basisschool (gaat ver trug ja) had ik een leraar in gr8. We waren in de klas een beetje aan t klooien. De leraar deed vrolijk mee en alles. op een gegeven moment loopt hij naar me toe. Ik stond met de rug naar em toe en steekt hij zn vingers in m'n zij (you know the kind of thing) ik schrok me dus dood en toen heb ik em uitgescholden voor vieze flikker. (was m'n woordje in die tijd) Kom ik er later achter dat hij homo is.............

Nu kijkt hij me nooit meer aan als ik em weer iz zie.
Oud 09-01-2003, 10:20
Verwijderd
Als tweede klassertje zo'n ruzie maken met een leraar dat mij vriendelijk doch dwingend verzocht werd een andere school te gaan zoeken. Uiteindelijk is alles goedgekomen met me, maar ik baal er nog altijd van.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 10:25
Screenager
Screenager is offline
op et ijs springen om te kijken of het dik genoeg was... had niet zo'n goede afloop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 21:10
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Screenager schreef:
op et ijs springen om te kijken of het dik genoeg was... had niet zo'n goede afloop
Oud 10-01-2003, 15:46
Verwijderd
Heel stoer met mn fietjes een trappetje af fietsen naast de sloot.

Pappa en mamma vonden het niet leuk dat ik onder de kroos zat, half verzopen en keihard jankend
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:12
Verwijderd
ik heb een keer heel hard gezegd dat ik een leraar een eikel vond en dat hoorde hij. maar dat was in de 1e en ik voelde me ontzettend stoer. toen ben ik later mn excuses aan gaan bieden en dat vonden mijn vriendinnen dan minder stoer, maar ik schaamde me dood als zielige 12jarige. het jaar daarna had ik heb gelukkig niet meer.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:17
droomkoningin
droomkoningin is offline
nou...twas niet mijn schuld maar wel kei komisch..
paar jaar geleden stonden we op de camping in zwisterland.
we stonden op een plaats waar het gras zo net een beetje naar beneden afliep...dus een keer 's morgens met t ontbijt: 'Anique, pak jij even de melk??' Ik zet mn campingstoeltje naar achter....het stoeltje bleef achter het gras hangen...hij ging heeeeel erg langzaam steeds verder naar achter hangen, totdat ik op de grond lag....waaaaah echt melig... maar goed.
niet echt dom...heb meerdere echte domme acties gehad..
Oud 10-01-2003, 20:21
Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Mn vissenkom laten vallen met vissen en al! Het gekke was dat die vissen daarna nog 3 weken hebben doorgeleefd!
Oud 10-01-2003, 21:46
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Wijze vrouw schreef:
gekke was dat die vissen daarna nog 3 weken hebben doorgeleefd!
op de grond zeker
Oud 10-01-2003, 22:00
Xendrome
Xendrome is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Had al wat op en ik zat al op me fiets... iedereen zat nog sloom te doen en kwamen er zo aan... Ik zat wat wheelies te maken en daarna wat slips. Toen fietst ik met 20 ofzo de parkeerplaats op, maakte een draai en deed een 180° slip. Alleen toen ging m'n fiets zo plat dat ik zegmaar tussen m'n fiets en de grond in lag Ik lag dus gewoon op m'n zij, was dus niet gevallen maar gewoon zo ver geslipt. Iedereen kon erom lachen en ik ook. Maarja, dat was de stomste actie die ik kon bedenken =)
Weet je heel zeker dat dit de stomste was ???

Oh en dan nu ik ehm... ff denken...

Weet niet of dit het domste is ma is wel mooi verhaal.....

Was die bewuste avond naar cafe geweest van voetbal vereniging, had belooft nog even langs discotheek te gaan waar onderandere benchmarc ook was. Nou fijn ik fiets daar dus fiets er lomp iemand tegen mij aan waardoor ik val... naja no big deal d8 ik dus gewoon door naar disco. Mijn arm deed wel pijn beetje pijn op da moment maja, met wat alchohol op voel je da allemaal niet meer zo goed . afijn hele avond beetje staan dansen en gekdoen, maar ik kreeg steeds meer last van mijn arm....
tegen 3uur terug naar huis gegaan. bench ging mee (hoe das een verhaal apart ) mafijn volgede morgen stond ik op en ik had me toch pijn aan mijn arm helemaal stijf enzo.....

Wat bleek dus was mijn arm gebroken en had ik heleavond met gebroken arm rondgelopen.... behoorlijk dom dus.....
Reageren

Regels voor berichten