Citaat:
benchMarc schreef:
Had al wat op en ik zat al op me fiets... iedereen zat nog sloom te doen en kwamen er zo aan... Ik zat wat wheelies te maken en daarna wat slips. Toen fietst ik met 20 ofzo de parkeerplaats op, maakte een draai en deed een 180° slip. Alleen toen ging m'n fiets zo plat dat ik zegmaar tussen m'n fiets en de grond in lag Ik lag dus gewoon op m'n zij, was dus niet gevallen maar gewoon zo ver geslipt. Iedereen kon erom lachen en ik ook. Maarja, dat was de stomste actie die ik kon bedenken =)
|
Weet je heel zeker dat dit de stomste was ???
Oh en dan nu ik ehm... ff denken...
Weet niet of dit het domste is ma is wel mooi verhaal.....
Was die bewuste avond naar cafe geweest van voetbal vereniging, had belooft nog even langs discotheek te gaan waar onderandere benchmarc ook was. Nou fijn ik fiets daar dus fiets er lomp iemand tegen mij aan waardoor ik val... naja no big deal d8 ik dus gewoon door naar disco. Mijn arm deed wel pijn beetje pijn op da moment maja, met wat alchohol op voel je da allemaal niet meer zo goed

. afijn hele avond beetje staan dansen en gekdoen, maar ik kreeg steeds meer last van mijn arm....
tegen 3uur terug naar huis gegaan. bench ging mee (hoe das een verhaal apart

) mafijn volgede morgen stond ik op en ik had me toch pijn aan mijn arm helemaal stijf enzo.....
Wat bleek dus was mijn arm gebroken en had ik heleavond met gebroken arm rondgelopen....

behoorlijk dom dus.....