Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 15:54
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
1. om welke redenen heb jij ooit toen je wat met iemand het het uitgemaakt?
2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit?

3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt?

ik ben benieuwd.
Oud 21-05-2003, 16:01
Verwijderd
1. ik heb het nog nooit met iemand uitgemaakt maar mijn redenen zouden deze kunnen zijn:
te grote afstand, niet meer verliefd zijn, slecht behandeld worden.
2. Hij was verliefd op iemand anders. Een probleem: hij heeft geen gevoelens.
3. weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:02
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Jadie schreef op 21-05-2003 @ 17:01:

2. Hij was verliefd op iemand anders. Een probleem: hij heeft geen gevoelens.
Dat is niet waar.... Hij houdt van mij....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:07
Marsel
Marsel is offline
1. Omdat ik haar de laatste weken erg vaag vond/ te jong was/ en toch naar een andere school ding ( die basisschool liefdes toch hé )
2. Omdat ze niet meer hetzelfde gevoel had als wat ik had voor haar. Zag me meer als een hele goede vriend waar ze alles tegen kon vertellen dan iemand om verder mee te gaan. Ze wilde ook vrijer zijn, en niet altijd maar om één iemand hoeven denken......

3. Ehmmm ff denken.. naja.. hangt denk ik ook erg van de situatie af. Normaal vind ik 'wil liever vrienden blijven' een hele domme, maar dus toch een keer gehad dat ik dat opzich wel kon begrijpen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 21-05-2003 @ 17:02:
Dat is niet waar.... Hij houdt van mij....
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:10
ruby soho
ruby soho is offline
1. niet verliefd genoeg, vreemdgegaan , woonde te ver weg (wat neerkomt op t eerste :\)

2. niet meer verliefd, verliefd op n ander, afstand was te ver.

3. "je woont te ver weg" donder op
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:11
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 21-05-2003 @ 16:54:

3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt?

ik ben benieuwd.
1. nog maar één keer gebeurd ... en dat was na twee dagen al omdat ik er eigenlijk niet echt op verliefd was (ik was ook nog mar 13/14 jaar)

2. de eerste: "ik wil geen relatie" (twee dagen later was ie met mn beste vriendin)
de tweede: "ik denk aan mijn ex als je naast me ligt"
de derde: 4 jaar leeftijdsverschil,en daar zat hij soms mee (toch nog 6 maand samengeweest,en we houden nu nog van elkaar als goede vrienden)

3. "Ik wil geen lief" (aangezien hij twee dagen later dus met mn beste vriendin was"

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:14
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Jadie schreef op 21-05-2003 @ 17:07:
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.
Hangt er van af of je wel of geen trio wilt...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:14
never mind
never mind is offline
ik heb het 1 keer uitgemaakt omdat ik écht niet (meer) verliefd was (en we hadden pas 3 weken) ik had me gewoon gruwlijk vergist (best lullig)

Ik was nl een halfjaar op de desbetreffende jongen verliefd geweest en toen hij er wat durfet van te zeggen (hij was allang verliefd op mij, wist ook dat ik op hem was maar durfte niks te zeggen...) was ik al een stuk minder verliefd (eigenlijk niet meer denk ik)... maarja omdat ik zo fckn lang verliefd op em was geweest........ toch maar op zijn "actie" ingegaan

kon niet goed gaan

Nu hoop ik noooit meer te dumpen of gedumt te worden
Oud 21-05-2003, 16:27
Verwijderd
1. Nooit zelf uitgemaakt.
2. "Ik ben niet meer verliefd op je."
3. "Ik ben niet meer verliefd op je."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:37
Verwijderd
1. Ik was verliefd op een vriend van hem
2. Die vriend, omdat ik vreemdging met mijn ex
3. Je bent te lief voor mij... Pff wat nou te lief, kutsmoes!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:42
Esmée
Esmée is offline
Citaat:

ik ben benieuwd.
1. niet meer verliefd, vond m een beetje te plakkerig ook
2. niet meer verliefd/situatie was er niet naar/passen niet bij elkaar
3. 'ik kan jou niet gelukkig maken, zo'n geweldige meid verdient beter'
Oud 21-05-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 21-05-2003 @ 17:42:

3. 'ik kan jou niet gelukkig maken, zo'n geweldige meid verdient beter'
erg is die he! en ondertussen met een slet van de landmacht in bed liggen!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:55
Verwijderd
1. Toen ik 14 was en het 1,5 maand ofzo met een ontzettend knappe jongen had, heb ik het uitgemaakt. Ik meende er nix van, maar ik wilde graag merken dat hij gek op me was. Helaas dacht hij dat ik het wel meende en hij hing kwaad op. Ik heb er nog weken liefdesverdriet van gehad
Maar als rede gaf ik toen "je bent toch niet gek op me".. ofzo..

Verder heb ik het nooit uitgemaakt, althans.. niet definitief.

2. Eentje was nog steeds verliefd op z'n ex, ookal ontkende hij dat de hele tijd. En op een dag knipte die ex weer met haar vingers en hop, weg was hij..

De volgende was 5 dagen met school weg naar Florence. Voordat ie wegging was hij zogenaamd nog stapelgek op me. Toen hij onderweg was belde hij nog, hij stuurde 4 kaarten terwijl hij daar zat, dus ik dacht dat het wel goed zat. Toen kwam ie terug en was hij vreemdgegaan met een meisje van z'n school. Zijn woorden: "ik ben véél verliefder op haar dan dat ik ooit op jou ben geweest."
Ik had hem zo teruggenomen als hij dat wou, maar hij wilde liever met haar verder. (Zij had het ook uitgemaakt met haar vriend). Ik hoorde een tijd later dat ze maar 2 weken wat hebben gehad.

De volgende heeft het niet uitgemaakt. Hij voelde waarschijnlijk nix meer voor me en durfde dat niet te zeggen ofzo. Ineens belde hij niet meer en als ik hem belde deed ie heel kortaf en hij verscheen niet meer op afspraken.

En de laatste.. tsja.. meer in overleg uitgegaan ofzo. We vertrouwden elkaar niet meer, er was teveel gebeurd, teveel ruzies, het kon niet meer goedkomen.

3. Iemand ineens negeren vind ik behoorlijk erg. Als je er dan toch mee wilt kappen kun je tenminste toch nog het respect opbrengen om er normaal over te praten..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
1. om welke redenen heb jij ooit toen je wat met iemand het het uitgemaakt?Ik wist te weinig van hem, kon hem alleen bereiken als dat hem uitkwam, en hij deed veel te asociaal. Kortom: eigenlijk totaal niet mijn type... Dat zag ik toen ook in.
2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit?Verliefd op een ander. (bij nader inzien maar beter ook)
3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt?Reden... pfff... iets van: ik was niet verliefd op je, maar vond je wel leuk, en ik wilde kijken of ik misschien toch nog verliefd zou worden, maar dat werd ik niet, dus maak ik het nu maar uit. Zoiets?
Wil ik ook nog even zeggen dat ik het behoorlijk kinderachtig vind als je het 'uitmaakt' terwijl je nix aan die ander laat weten... Ik was op vakantie, en naderhand moest ik van een vriendin horen dat hij intussen een andere vriendin had. Hij was te laf om het me te laten weten, zelfs te laf om de telefoon op te nemen....
Maar ik hoop dat zoiets nooit meer hoeft, ik heb nu echt het liefste vriendje van de hele wereld... *sorry*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:02
DaWeZ
DaWeZ is offline
1. Niet
2. "Ik heb niet meer die gevoelens die ik in het begin had"
3. "Ik ben nog niet toe aan een relatie"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:24
Verwijderd

1. -Ik was nooit verliefd geweest
-hij was ook op iemand anders verliefd... hoe kun je nou op twee personen tegelijkertijd verliefd zijn?
2. Ik woonde te ver weg
3. die ik ooit gehoord heb is... "je kunt veel beter krijgen"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:

ik ben benieuwd.
1. Bij ex #1 was ik niet meer verliefd, bij ex # 2 bereikte hij mijn grens met zijn gedrag, ik voelde me zijn moeder, niet zijn vriendin, en dat was ik zat. Bij ex # 3 had het niks met hem, maar alles met mij te maken. Ik moest leren op mijn eigen benen te staan en ervaren dat ik het leven ook in mn eentje aankon. Het was voor mij de enige manier om vooruit te blijven gaan, en niet stil te staan.
2. Niemand heeft het ooit met mij uitgemaakt.
3. Nou ja, persoonlijk heb ik er geen meegemaakt, en er schiet me ook niet zo 1 2 3 eentje te binnen van iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:

ik ben benieuwd.
1. niet meer verliefd op hem maar wel op een ander (meer dan 1 keer voorgekomen)
2. hij zei dat hij het niet meer zag zitten en dat hij met mij niet nog een keer door wilde maken wat hij al eerder met iemand had doorgemaakt (dwz een vriendin hebben die vaak down is) maar eerlijk gezegd denk ik dat hij me gewoon niet leuk meer vond. Of misschien wel een combinatie van die twee

3. zie 2. niet onacceptabel, wel een beetje dom.
Oud 21-05-2003, 18:43
DisNaks
DisNaks is offline
1. om welke redenen heb jij ooit toen je wat met iemand het het uitgemaakt? Omdat ik geen gevoelens meer had voor die jongen, verliefd op een ander en een keer was ik helemaal niet verliefd en nam ik met die jongen omdat ik het zo ontzettend zielig vond, was echt een verschrikkelijke rot actie, heb het heel snel uitgemaakt omdat ik erachter kwam hoe ziek het was..

2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? Niet meer verliefd, de afstand was toen te groot(nu niet meer )

3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? ik had 2 maand verkering met een jongen, zegtie dus na 2 maanden ja ze is leuk voor een weekendje of avondje.....best dom
Oud 21-05-2003, 18:47
Punkygirl
Punkygirl is offline
Omdat ik niet meer verliefd was.

Omdat eehh... is bijna nooit uitgemaakt met mij.. 1x maar alleen die geldt bij de volgende vraag.

We zagen elkaar te weinig en hij had weinig tijd voor me..
Oud 21-05-2003, 19:01
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
wat is dat toch altijd met de meisjes die 'niet meer verliefd zijn'
Oud 21-05-2003, 19:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
het welbekende "ik ben niet meer verliefd".

omdat hij verliefd was op mn beste vriendin.
omdat hij iemand anders had ontmoet.
blabla..

geen idee..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 21-05-2003 @ 20:01:
*grijns* ik zag jouw post pas staan toen ik al had gepost..
ik denk dat t de hormonen zijn ofzo.. hehe.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:10
Kali
Kali is offline
1. verliefd op zen vriend/niet meer verliefd/ kon zen handne niet thuishouden

2. het blijft nt duren tussen ons/ ben niet toe aan ene vriendin

3. ben niet toe aan een vriendin, maar 3uur later had hij al een ander...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 19:10
Bijoux
Bijoux is offline
Citaat:
Omdat ik niet verliefd was en hij erg stalkerig was.

Citaat:
2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit?[/B]
Is maar 1 keer gebeurd. Hij was verliefd op een ander en hield van haar en had eigenlijk nooit van me gehouden. Dat gebeurde in een week, terwijl we bijna een jaar hadden (11,5 maand) Maar tis een wijze les geweest.

Citaat:
3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt?[/B]
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ben ook een keer gedumpt omdat mijn toenmalig geliefde zijn leven wilde beteren en op zoek ging naar zichzelf omdat ie een taakstraf had gekregen omdat ie een andere jongen neergeslagen had.
tja.

en op dit moment zit t op t randje van uitgaan of niet. ik had gezegd dat ik em vaker wilde zien en hij vond dat niet nodig.. en hij bracht t nogal lullig, dus was ik boos geworden. maar ik hoor nu van allerlei kanten dat ie er niets meer van snapt waarom ik boos ben en bladiebla.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:03
Verwijderd
Heel origineel... Ik was niet meer verliefd, ik wilde hem liever als beste vriend dan als vriendje
Omdat hij vond dat ik te veel met andere jongens omging
Geen reden, wel de manier waarop die jongen het uitgemaakt heeft: ingesproken op de familievoicemail... Hoe afschuwelijk... (gelukkig mij niet overkomen)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:08
snoopy
snoopy is offline
redenen waarom ik het uitmaakte: tijd en ruimte voor mezelf nodig om een aantal dingen te verwerken. Tja, stom, ik weet het...

redenen waarom het met mij uitgemaakt is: niet (meer) verliefd

stomste reden: euh... ik vind je kamer lelijk, ofzow? moet ik nou echt iets bedenken, of moet dit het stomste zijn wat je ooit gehoord hebt? Ik kan wel 1000 stomme redenen bedenken.
Oud 21-05-2003, 20:59
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
"Ik voel me minder gelukkig met je. Als ik bij je ben voel ik me wel gelukkig, maar als ik thuis ben minder."

Iets in die richting....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:

"You're too good/sweet for me, I need time to think I'm confused (Ziek heet dat jongen, niet in de war.. maar okay)" En tsja wat zei die nog meer I love you and I want you back but I don't want to be with you die vatte ik echt niet... lol.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:04
Gothic
Gothic is offline
1: het werkt niet meer, ik ben niet meer verliefd (was 13), ik irriteerde me aan hem (niet letterlijk hem verteld)

2: niet meegemaakt, gelukkig

3 kweet niet, de meeste dingen kan ik me wel iets bij voorstellen...
Oud 21-05-2003, 21:05
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:

ik ben benieuwd.
1: 1 keer zelf uitgemaakt.......omdat op een of andere manier het gevoel gewoon weg waz......en misgien ook wel een beetje door leeftijds verschill.....

2: eigenlijk altijd omdat op een of andere manier het gevoel weg iz...

3: von het altijd onzin om het uittemaken als het "gevoel"weg iz...mar ja nu had ik het zelf ook.......als je het idee hebt dat je het uit moet maken om wat voor reden dan ook...moet je dat gewoon doen........tenzij er echt een hele serieuze relatie op spel staat...dan zou ik nog wle ff nadenken......kijken of het tog nog werkt.....IMHO is er niet egt een reden waarom je het niet zou kunnen uit maken!
Oud 21-05-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Shah of Blah schreef op 21-05-2003 @ 20:01:
Die hebben het waanidee in hun hoofd dat verliefdheid een soort statische toestand is waar ze altijd in kunnen blijven, maar de realiteit is andesr.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2003 @ 22:06:
Die hebben het waanidee in hun hoofd dat verliefdheid een soort statische toestand is waar ze altijd in kunnen blijven, maar de realiteit is andesr.
En gelukkig gaat dat bij sommige meisjes over ...
Oud 21-05-2003, 21:12
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ehm... meestal kwam het neer op dat ik gewoon niet meer gek genoeg op diegene was om er een relatie mee te hebben, wat meestal voortkwam uit twijfels die ik mezelf had aangepraat
Hetzelfde als bij 1 maar dan omgekeerd: hij niet meer gek genoeg op mij dus
Ik heb geen domme of acceptabele reden van uitmaken meegemaakt eigenlijk. Bovendien denk ik dat elke reden wel een goede reden is als het gaat over uitmaken... ik bedoel, je doet dat niet voor niks lijkt me.
Hoewel, uitmaken omdat je vrienden je vriend/vriendin niet zouden mogen, zou ik dat wel zeer dom vinden moet ik zeggen
Oud 21-05-2003, 21:19
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
omdat ie nix om me gaf. nooit belde/smste en omdat ik m een week al nie had gesproken. ik was m zat.
en andere omdat t na 14 maanden gewoon doodgebloed was. toen hebben we met zn 2-en zitten huilen. maar ik begon me zo extreem aan m te ergeren, wou niet dattie me zoende, had geen zin om naar m toe te gaan, vond t nie prettig alsie aan me zat.dus t was t beste.[/B][/QUOTE]

[QUOTE]2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit?
ehmm.. omdatie nie meer 'verliefd' was, niet dattie dat ooit was geweest.?

Citaat:
3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt??[/B]
onacceptabel is via een vriend of smsje/mailtje/telefoon. heb iig t lef om naar die persoon toe te gaan. ookal woontie misschien 100 km verderop.

(anders kan ik ff niet quoten... maar ga t nie overnieuw doen hoor...)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:28
Thomas
Thomas is offline
Vreemdgaan was de reden om het uit te maken, maar zelf heb ik het nog nooit eerder uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 21-05-2003 @ 22:08:
En gelukkig gaat dat bij sommige meisjes over ...
Ja, er zijn meisjes die nuchter genoeg zijn om niet met zo'n shitsmoes aan te komen. Tot op heden ben ik die helaas nog niet tegengekomen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 07:17
Verwijderd
1. nog nooit gebeurd.

2. 't was altijd al voordat er iets was "ik ben verliefd op een ander, je bent mijn type niet, ik ben niet verliefd op je maar je bent m'n beste vriend enz..."

3. uhm... ik zoek niemand... ben het zat (en dan paar dagen later wel met iemand iets hebben).

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 08:01
Bamblerose
Bamblerose is offline
1) Omdat hij het eerst ging uitmaken, maar een uur later kwam vertellen dat het toch niet uit was....
2) Ik ben er toch nog niet klaar voor....
3) Zie hierboven
Oud 22-05-2003, 09:16
Verwijderd
Nooit gedaan
Omdat hij niet meer verliefd was en we erg vaak ruzie hadden
Een kennis maakte het ooit uit omdat haar toenmalige vriendje kleren aan had gehad die zij niet leuk vond (maar dat was dan wel een disco-ontmoette-verkering die pas twee weken duurde, dus t valt mee)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 09:56
gizmo
gizmo is offline
1. Ik had hem een poos niet gezien en merkte gewoon dat het van mijn kant gewoon over was. Ook had ik weer contact met mijn ex. Ik zag alleen nog maar de negatieve kanten en dat veranderde niet toen ik hem weer zag. Heb het dus toen maar uitgemaakt.
2. (1)Hij was weer verliefd op zijn ex en maakte het uit. De dag erna ging hij met die ex geloof ik. (2) Een andere reden was dat hij niet meer verliefd was.
3. Een vriend van mijn vriend had een vriendin. Die vriendin was 17 maar mocht niet veel van haar ouders. Elke keer als hij haar na iets meevroeg kon/wilde/mocht ze niet. Op een gegeven moment zei hij "ik ga het uitmaken als ze nou niet mee gaat zwemmen"... dat heeft hij dus ook echt gedaan
Oud 22-05-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:

ik ben benieuwd.
1. omdat hij volgens onze gezamenlijke beste vriend al twee maand iemand anders had (wat achteraf een leugen bleek: die vriend was ook verliefd op me en wilde ons uit elkaar halen om zelf een kans te kunnen wagen) / omdat hij met z'n ex het bed deelde terwijl hij nog met mij was / omdat ik iemand anders leerde kennen

2. hij beweerde dat ik vreemdging (ik was net 13 en wist amper wat 'vreemdgaan' betekende) / hij vond het stom dat ik Winnie de Pooh geweldig vind (whatever, ik wou 'm toch kwijt )

3. die laatste. was echt wel komisch eigenlijk. ik wou die jongen dus kwijt (ik had trouwens in die twee weken dat we verkering hadden een paar keer met een jongen uit m'n klas gekust, de grote reden waarom ik die andere liever kwijt dan rijk was, om de één of andere reden voelde ik me schuldig, hoewel ik van m'n vriendje totààl geen aandacht kreeg als ik bij hem was). als hij het die dag niet had uitgemaakt had ik het wel gedaan, maar toen hij dus zijn redevoering begon van dat hij het wou uitmaken dacht ik, ok ik laat hem in ere en doe alsof ik het erg vind. "waarom dan?" hij: "ja... pfff... *werpt blik achter muur naar zijn vriendjes* ... gewoon... dieje winnie de pooh..."
ja hu-u
hij stond natuurlijk onder druk van zijn vrienden. achteraf bleek trouwens dat één van die vrienden toen al een jaar verliefd was op mij, en nog een andere me ook leuk begon te vinden...
als ik nu die 'ex' tegenkom op een fuif ofzo draait ie heel de tijd rond me heen, wil hij me vastpakken enzo...
de idioot... ('t was eigenlijk wel een lieverdje )

xxx
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:16
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:

ik ben benieuwd.
1 ik heb nog nooit iemand gedumpt...
2 ik ben nog nooit gedumpt...
Oud 22-05-2003, 16:28
Loezzel
Loezzel is offline
1. Ik was verliefd geworden op iemand anders. Ik heb het nog proberen te verstoppen, maar dat gevoel ging maar niet weg. Ik vond het super lullig van mezelf. Maar een relatie met hem behouden, terwijl ik op iemand anders was, was al helemaal lullig, dus toen heb ik het maar uitgemaakt en gezegd dat ik niet meer verliefd was.
2. Hij had niet echt een reden. Hij was niet meer verliefd. Maar dat was ineens van de ene op de andere dag. Ik vond het supererg, want ik was superverliefd op hem...
3. Dat vond ik ook de domste reden waarom iemand het met mij had uitgemaakt (ook de enige keer dat ik gedumpt was... hihi, en nummer 1 van mijn lijst was ook de enige keer dat ik iemand anders gedumpt heb...)
Oud 22-05-2003, 16:30
Verwijderd
Éigenlijk komen álle uitmaaksmoezen maar op één reden neer: ik vind je niet leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:32
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Éigenlijk komen álle uitmaaksmoezen maar op één reden neer: ik vind je niet leuk genoeg .
Inderdaad, das waar....
Oud 22-05-2003, 17:01
Verwijderd
Eigenlijk is het ook heel logisch. Als je iemand écht nog heel leuk vindt, zo leuk dat je misschien wel verliefd bent op die persoon, dan maak je het niet uit omdat je 'er nog niet aan toe bent'. Liefde maakt blind is een veelgehoord, afgezaagd maar ontzettend waarheidsgetrouw cliché.

Natuurlijk kunnen er wel situaties zijn waarin je écht verliefd bent op iemand maar waarin verkering écht heel vervelende complicaties met zich zou meebrengen. Dan kun je inderdaad wel het uitmaken om een andere reden terwijl je nog wel verliefd bent.

Volgens mij denken veel mensen dat ze iemand minder kwetsen bij het uitmaken wanneer ze zeggen 'ik ben er nog niet aan toe' of 'je bent mijn type niet' of 'ik wil me nog niet binden'. Blijkbaar heerst de gedachte dat 'het dan niet aan jou ligt' maar in de praktijk zorgt het alleen maar voor meer frustratie en valse hoop.

Ik heb in ieder geval liever dat mijn vriendin zegt: sorry, ik vind je niet meer leuk genoeg, dan dat ze met zo'n slappe lulsmoes als 'ik wil me nog niet binden' aankomt. Dan maar vrijblijvende seks, toch? Wees gewoon eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:37
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:

ik ben benieuwd.
1) omdat ik niet meer gek op diegene was.
ook keer omdat diegene megamega jaloers was... écht ziek gewoon...

2) hij was niet meer gek op me....

3) een vriend had het een keer met meisje uitgemaakt omdat hij haar toch wel wat te dik vond .. en omdat hij niet meer gek op haar was.. maar dat van te dik vinden vind écht een kut reden...
Reageren

Regels voor berichten