Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb het 1 keer uitgemaakt omdat ik écht niet (meer) verliefd was (en we hadden pas 3 weken) ik had me gewoon gruwlijk vergist (best lullig)
Ik was nl een halfjaar op de desbetreffende jongen verliefd geweest en toen hij er wat durfet van te zeggen (hij was allang verliefd op mij, wist ook dat ik op hem was maar durfte niks te zeggen...) was ik al een stuk minder verliefd (eigenlijk niet meer denk ik)... maarja omdat ik zo fckn lang verliefd op em was geweest........ ![]() kon niet goed gaan Nu hoop ik noooit meer te dumpen of gedumt te worden ![]() ![]()
||
Citaat:
2. niet meer verliefd/situatie was er niet naar/passen niet bij elkaar 3. 'ik kan jou niet gelukkig maken, zo'n geweldige meid verdient beter' ![]()
|
Verwijderd
|
1. Toen ik 14 was en het 1,5 maand ofzo met een ontzettend knappe jongen had, heb ik het uitgemaakt. Ik meende er nix van, maar ik wilde graag merken dat hij gek op me was. Helaas dacht hij dat ik het wel meende en hij hing kwaad op. Ik heb er nog weken liefdesverdriet van gehad
![]() Maar als rede gaf ik toen "je bent toch niet gek op me".. ofzo.. ![]() Verder heb ik het nooit uitgemaakt, althans.. niet definitief. 2. Eentje was nog steeds verliefd op z'n ex, ookal ontkende hij dat de hele tijd. En op een dag knipte die ex weer met haar vingers en hop, weg was hij.. ![]() De volgende was 5 dagen met school weg naar Florence. Voordat ie wegging was hij zogenaamd nog stapelgek op me. Toen hij onderweg was belde hij nog, hij stuurde 4 kaarten terwijl hij daar zat, dus ik dacht dat het wel goed zat. Toen kwam ie terug en was hij vreemdgegaan met een meisje van z'n school. Zijn woorden: "ik ben véél verliefder op haar dan dat ik ooit op jou ben geweest." Ik had hem zo teruggenomen als hij dat wou, maar hij wilde liever met haar verder. (Zij had het ook uitgemaakt met haar vriend). Ik hoorde een tijd later dat ze maar 2 weken wat hebben gehad. ![]() De volgende heeft het niet uitgemaakt. Hij voelde waarschijnlijk nix meer voor me en durfde dat niet te zeggen ofzo. Ineens belde hij niet meer en als ik hem belde deed ie heel kortaf en hij verscheen niet meer op afspraken. En de laatste.. tsja.. meer in overleg uitgegaan ofzo. We vertrouwden elkaar niet meer, er was teveel gebeurd, teveel ruzies, het kon niet meer goedkomen. 3. Iemand ineens negeren vind ik behoorlijk erg. Als je er dan toch mee wilt kappen kun je tenminste toch nog het respect opbrengen om er normaal over te praten.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. om welke redenen heb jij ooit toen je wat met iemand het het uitgemaakt?
2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? 1. -Ik was nooit verliefd geweest -hij was ook op iemand anders verliefd... hoe kun je nou op twee personen tegelijkertijd verliefd zijn? ![]() 2. Ik woonde te ver weg 3. die ik ooit gehoord heb is... "je kunt veel beter krijgen" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Niemand heeft het ooit met mij uitgemaakt. 3. Nou ja, persoonlijk heb ik er geen meegemaakt, en er schiet me ook niet zo 1 2 3 eentje te binnen van iemand anders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. hij zei dat hij het niet meer zag zitten en dat hij met mij niet nog een keer door wilde maken wat hij al eerder met iemand had doorgemaakt (dwz een vriendin hebben die vaak down is) maar eerlijk gezegd denk ik dat hij me gewoon niet leuk meer vond. Of misschien wel een combinatie van die twee 3. zie 2. niet onacceptabel, wel een beetje dom.
|
1. om welke redenen heb jij ooit toen je wat met iemand het het uitgemaakt? Omdat ik geen gevoelens meer had voor die jongen, verliefd op een ander en een keer was ik helemaal niet verliefd en nam ik met die jongen omdat ik het zo ontzettend zielig vond, was echt een verschrikkelijke rot actie, heb het heel snel uitgemaakt omdat ik erachter kwam hoe ziek het was..
2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? Niet meer verliefd, de afstand was toen te groot(nu niet meer ![]() 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? ik had 2 maand verkering met een jongen, zegtie dus na 2 maanden ja ze is leuk voor een weekendje of avondje.....best dom
|
Omdat ik niet meer verliefd was. 2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? Omdat eehh... is bijna nooit uitgemaakt met mij.. 1x maar alleen die geldt bij de volgende vraag. 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? We zagen elkaar te weinig en hij had weinig tijd voor me..
|
![]() |
het welbekende "ik ben niet meer verliefd". 2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? omdat hij verliefd was op mn beste vriendin. omdat hij iemand anders had ontmoet. blabla.. 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? geen idee.. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook een keer gedumpt omdat mijn toenmalig geliefde zijn leven wilde beteren en op zoek ging naar zichzelf omdat ie een taakstraf had gekregen omdat ie een andere jongen neergeslagen had.
tja. en op dit moment zit t op t randje van uitgaan of niet. ik had gezegd dat ik em vaker wilde zien en hij vond dat niet nodig.. en hij bracht t nogal lullig, dus was ik boos geworden. maar ik hoor nu van allerlei kanten dat ie er niets meer van snapt waarom ik boos ben en bladiebla. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel origineel... Ik was niet meer verliefd, ik wilde hem liever als beste vriend dan als vriendje 2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? Omdat hij vond dat ik te veel met andere jongens omging 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? Geen reden, wel de manier waarop die jongen het uitgemaakt heeft: ingesproken op de familievoicemail... Hoe afschuwelijk... (gelukkig mij niet overkomen) |
![]() |
|
redenen waarom ik het uitmaakte: tijd en ruimte voor mezelf nodig om een aantal dingen te verwerken. Tja, stom, ik weet het...
![]() redenen waarom het met mij uitgemaakt is: niet (meer) verliefd stomste reden: euh... ik vind je kamer lelijk, ofzow? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
1: het werkt niet meer, ik ben niet meer verliefd (was 13), ik irriteerde me aan hem (niet letterlijk hem verteld)
2: niet meegemaakt, gelukkig 3 kweet niet, de meeste dingen kan ik me wel iets bij voorstellen...
||
Citaat:
2: eigenlijk altijd omdat op een of andere manier het gevoel weg iz... ![]() 3: von het altijd onzin om het uittemaken als het "gevoel"weg iz...mar ja nu had ik het zelf ook.......als je het idee hebt dat je het uit moet maken om wat voor reden dan ook...moet je dat gewoon doen........tenzij er echt een hele serieuze relatie op spel staat...dan zou ik nog wle ff nadenken......kijken of het tog nog werkt.....IMHO is er niet egt een reden waarom je het niet zou kunnen uit maken!
||
Citaat:
![]()
|
Ehm... meestal kwam het neer op dat ik gewoon niet meer gek genoeg op diegene was om er een relatie mee te hebben, wat meestal voortkwam uit twijfels die ik mezelf had aangepraat ![]() 2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? Hetzelfde als bij 1 maar dan omgekeerd: hij niet meer gek genoeg op mij dus 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? Ik heb geen domme of acceptabele reden van uitmaken meegemaakt eigenlijk. Bovendien denk ik dat elke reden wel een goede reden is als het gaat over uitmaken... ik bedoel, je doet dat niet voor niks lijkt me. Hoewel, uitmaken omdat je vrienden je vriend/vriendin niet zouden mogen, zou ik dat wel zeer dom vinden moet ik zeggen ![]()
|||
Citaat:
en andere omdat t na 14 maanden gewoon doodgebloed was. toen hebben we met zn 2-en zitten huilen. maar ik begon me zo extreem aan m te ergeren, wou niet dattie me zoende, had geen zin om naar m toe te gaan, vond t nie prettig alsie aan me zat.dus t was t beste.[/B][/QUOTE] [QUOTE]2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? ehmm.. omdatie nie meer 'verliefd' was, niet dattie dat ooit was geweest.? Citaat:
(anders kan ik ff niet quoten... maar ga t nie overnieuw doen hoor...) |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. nog nooit gebeurd.
2. 't was altijd al voordat er iets was ![]() ![]() 3. uhm... ik zoek niemand... ben het zat (en dan paar dagen later wel met iemand iets hebben). Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 17:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nooit gedaan 2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? Omdat hij niet meer verliefd was en we erg vaak ruzie hadden 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? Een kennis maakte het ooit uit omdat haar toenmalige vriendje kleren aan had gehad die zij niet leuk vond (maar dat was dan wel een disco-ontmoette-verkering die pas twee weken duurde, dus t valt mee) |
![]() |
|
1. Ik had hem een poos niet gezien en merkte gewoon dat het van mijn kant gewoon over was. Ook had ik weer contact met mijn ex. Ik zag alleen nog maar de negatieve kanten en dat veranderde niet toen ik hem weer zag. Heb het dus toen maar uitgemaakt.
2. (1)Hij was weer verliefd op zijn ex en maakte het uit. De dag erna ging hij met die ex geloof ik. (2) Een andere reden was dat hij niet meer verliefd was. 3. Een vriend van mijn vriend had een vriendin. Die vriendin was 17 maar mocht niet veel van haar ouders. Elke keer als hij haar na iets meevroeg kon/wilde/mocht ze niet. Op een gegeven moment zei hij "ik ga het uitmaken als ze nou niet mee gaat zwemmen"... dat heeft hij dus ook echt gedaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. hij beweerde dat ik vreemdging (ik was net 13 en wist amper wat 'vreemdgaan' betekende) / hij vond het stom dat ik Winnie de Pooh geweldig vind (whatever, ik wou 'm toch kwijt ![]() 3. die laatste. was echt wel komisch eigenlijk. ik wou die jongen dus kwijt (ik had trouwens in die twee weken dat we verkering hadden een paar keer met een jongen uit m'n klas gekust, de grote reden waarom ik die andere liever kwijt dan rijk was, om de één of andere reden voelde ik me schuldig, hoewel ik van m'n vriendje totààl geen aandacht kreeg als ik bij hem was). als hij het die dag niet had uitgemaakt had ik het wel gedaan, maar toen hij dus zijn redevoering begon van dat hij het wou uitmaken dacht ik, ok ik laat hem in ere en doe alsof ik het erg vind. "waarom dan?" hij: "ja... pfff... *werpt blik achter muur naar zijn vriendjes* ... gewoon... dieje winnie de pooh..." ja hu-u ![]() hij stond natuurlijk onder druk van zijn vrienden. achteraf bleek trouwens dat één van die vrienden toen al een jaar verliefd was op mij, en nog een andere me ook leuk begon te vinden... als ik nu die 'ex' tegenkom op een fuif ofzo draait ie heel de tijd rond me heen, wil hij me vastpakken enzo... de idioot... ('t was eigenlijk wel een lieverdje ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
2 ik ben nog nooit gedumpt... ![]()
|
1. Ik was verliefd geworden op iemand anders. Ik heb het nog proberen te verstoppen, maar dat gevoel ging maar niet weg. Ik vond het super lullig van mezelf. Maar een relatie met hem behouden, terwijl ik op iemand anders was, was al helemaal lullig, dus toen heb ik het maar uitgemaakt en gezegd dat ik niet meer verliefd was.
2. Hij had niet echt een reden. Hij was niet meer verliefd. Maar dat was ineens van de ene op de andere dag. Ik vond het supererg, want ik was superverliefd op hem... 3. Dat vond ik ook de domste reden waarom iemand het met mij had uitgemaakt (ook de enige keer dat ik gedumpt was... hihi, en nummer 1 van mijn lijst was ook de enige keer dat ik iemand anders gedumpt heb...)
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is het ook heel logisch. Als je iemand écht nog heel leuk vindt, zo leuk dat je misschien wel verliefd bent op die persoon, dan maak je het niet uit omdat je 'er nog niet aan toe bent'. Liefde maakt blind is een veelgehoord, afgezaagd maar ontzettend waarheidsgetrouw cliché.
Natuurlijk kunnen er wel situaties zijn waarin je écht verliefd bent op iemand maar waarin verkering écht heel vervelende complicaties met zich zou meebrengen. Dan kun je inderdaad wel het uitmaken om een andere reden terwijl je nog wel verliefd bent. Volgens mij denken veel mensen dat ze iemand minder kwetsen bij het uitmaken wanneer ze zeggen 'ik ben er nog niet aan toe' of 'je bent mijn type niet' of 'ik wil me nog niet binden'. Blijkbaar heerst de gedachte dat 'het dan niet aan jou ligt' maar in de praktijk zorgt het alleen maar voor meer frustratie en valse hoop. Ik heb in ieder geval liever dat mijn vriendin zegt: sorry, ik vind je niet meer leuk genoeg, dan dat ze met zo'n slappe lulsmoes als 'ik wil me nog niet binden' aankomt. Dan maar vrijblijvende seks, toch? Wees gewoon eerlijk. |
![]() |
||
Citaat:
ook keer omdat diegene megamega jaloers was... écht ziek gewoon... 2) hij was niet meer gek op me.... 3) een vriend had het een keer met meisje uitgemaakt omdat hij haar toch wel wat te dik vond .. en omdat hij niet meer gek op haar was.. maar dat van te dik vinden vind écht een kut reden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn dramatische liefde Juana__ | 8 | 13-10-2009 12:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rapport over Schipholbrand Mark Almighty | 192 | 25-10-2006 15:38 | |
Liefde & Relatie |
Reden van uitmaken gurl19 | 53 | 19-04-2006 00:24 | |
Liefde & Relatie |
Weer uitgemaakt.... bindmiddel | 92 | 09-02-2005 20:33 | |
Liefde & Relatie |
alsnog uitgemaakt Verwijderd | 24 | 11-07-2002 18:52 | |
Liefde & Relatie |
ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken lake bodom | 8 | 24-02-2002 18:57 |