Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is trouwens erg gezellig in mijn moeders buik hoor! ![]() Ik denk dat ik hem snap (sorry, ben een beetje traag van begrip ![]() ![]() |
![]() |
|
neen,
die andere is, wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan, dus, nou ja, goed lezen wanneer heb je voor het eerst iets voor het laatst gedaan staat hierboven en nou bennik hem ook kwijt en dat is jou schuld. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga maar eens denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar daarna heb jij dus nog vanalles gedaan wat je nu nog doet? jaja, je gaat dus ook nog steeds naar de peuterspeelzaal? ok, veel succes.
|
Ik snap em niet
![]() HEt gaat er toch om dat je iets noemt dat je een tijdje geleden voor het eerst gedaan hebt, maar wat ook meteen de laatste keer was? Want dan kloppen er hierboven een aantal posts niet egt ![]() Ohh, wacht effe...nou vat ik hem denk ik. ![]() hahaha, ja, het is niet echt goed gedefenieerd. Zeg maar welke het is ?!?! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst? Missy | 500 | 28-03-2010 21:58 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? Verwijderd | 59 | 08-09-2007 09:54 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 72 | 03-09-2004 03:38 | |
De Kantine |
wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 41 | 16-01-2003 16:07 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? Verwijderd | 28 | 08-05-2002 15:45 |