Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik erger me altijd aan de telefoon aangezien ik echt een hekel heb aan telefoneren.. Als me mobiel al gaat dan klotsen me oksels en handpalmen al... Toch maar iets waar ik smakelijk om kon lachen; -"Goeden middag u spreek met blablabla ik zoek meneer *achternaam*" +"En waar is dat voor?" -"Blablabla verzeking, blabla. Kan meneer aan de telefoon komen?" +"Nou meneer is er momenteel niet." -"Bent u de vrouw des huizes?" + "Nou officieel niet" -"Dat dacht ik al ja. Mag ik de vrouw des huizes spreken?" *inmiddels best pissed* +"Nou ik ben behoorlijk in staat om een bericht aan te nemen." -"Ik bel vanavond wel terug, tot ziens" Oeh... En me moeder zat naast me zich helemaal kapot te lachen (en ik had een hartslag van 180 en een humeur om op te schieten)
|
sms schrijven, niet opslaan, doorsturen, en "sending failed"
![]() slechte verbinding (je wilt altijd discreet blijven maar tóch moet je je longen uitroepen om verstaan te zijn) ![]() 3/4 hoor je een bezetttoon, en als de lijn uiteindelijk vrij is... is de persoon net weg ![]() en dan al die irritante dingen die hierboven zeker nog vermeld zijn. Beter stuur je een mail ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een hekel aan mensen die bellen als er niemand anders dan ik thuis is...
![]() ![]() ![]() "is mevr. *naam* er? ik: "ja.." *lulverhaal* "maar ik denk dat u mijn moeder wil hebben" (dat is altijd leuk om te zeggen, dan moeten ze nadenken ![]() "o, dan bel ik later deze week wel even terug" "ja dat is goed(als je maar niet tijdens me favo programma belt ![]() "goedenavond" "dahaaaaaag... " Irritante mensen op deze wereld! |
![]() |
||
Citaat:
|
vorig jaar met Planet Internet. 11 dagen geen internet gehad terwijl het probleem in een dag opgelost kon zijn.. Zo lang moeten wachten voordat een medewerker aan de lijn kwam (vaak wel meer dan een half uur) om vervolgens te horen te krijgen dat ze wéér niets konden doen, best wel om gek van te worden :/
|
jaah... bij ons bellen ze altijd om de huisarts.. want ons nummer is een cijfertje anders dan die van een of andere huisarts...
en ook naar school bellen is kut.. en naar huis moeten bellen als je ziek bent. -hallo ik ben ziek, mag ik ook naar huis? *is er iemand thuis op dit moment? -ja mijn moeder maar die slaapt want die heeft nachtdienst.. *dan moet je even bellen -nee dat kan niet... mijn moeder heeft de stekker eruit getrokken want ze moest slapen.. * nou dan bel je maar naar je vaders werk - mijn vader zit op dit moment in engeland * hmm ow.. nou ja.. dan maak je je moeder maar wakker als je thuiskomt om te zeggen dat zij moet bellen.. en zo had ik dus een sjagerijnige moeder...
|
'Met Stefan Norbruis'
'Ja hoi Dirk (mijn vader), over dat kenteken van je auto..' 'Mevrouw, u moet mijn vader hebben.' 'Wat zeg je, Dirk?' AAargh! ![]() Irritante enquêtisten zijn cool trouwens, ik krijg ze altijd zo ver dat zíj ophangen! ![]()
||
Citaat:
vroeger werd ik daar nog voor betaald... ik erger me meer aan enquetes (behalve dan als het een quasi leuke jongen is met een leuke stem die een date met me wilt ![]()
||
Citaat:
![]() Maar het komt erop neer dat ik over de telefoon vaak aangehoord word voor mijn vader en dat ze dat vaak niet begrijpen als ik dat zeg en gewoon doorgaan over zaken waar ik de balle van snap.
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu snap ik m volgens mij ![]() 'Met Stefan Norbruis' (jij?) 'Ja hoi Dirk (mijn vader), over dat kenteken van je auto..' (die vrouw die belt) 'Mevrouw, u moet mijn vader hebben.' (jij) 'Wat zeg je, Dirk?' (die vrouw) Toch? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Frustraties over groepsprojecten Annie Koek | 5 | 12-01-2014 08:59 | |
Verhalen & Gedichten |
frustratie SiemdeCyper | 14 | 16-11-2004 17:45 | |
Games |
Welk(e) level/missie/objective/whatever. .heeft jou het meest gefrustreerd ??? Verwijderd | 31 | 06-11-2002 10:08 | |
Seksualiteit |
Heb jij seksuele frustraties? ^AmArU^ | 35 | 29-04-2002 18:22 | |
ARTistiek |
frustraties (verhaaltje) Ninnoc | 6 | 21-02-2002 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Gefrustreerd (engels) Fun4ever | 8 | 05-10-2001 15:55 |