Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Btw ik heb SP gestemd ![]()
||
Citaat:
Dus uit meer een strategisch oogpunt heb ik gestemd
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb PvdA gestemd.
Wilde eerste SP of GroenLinks stemmen, maar die hebben alletwee in hun programma staan dat ze Rotterdam Airport willen sluiten. Enneh, daar ben ik nogal tegen! Hopelijk gaat de PvdA hier in Zuid-Holland nu ook wat meer doen aan de goedkopere huurwoningen, zodat ik ooit nog eens uit mijn één-kamerappartement vandaan kan gaan. ![]() |
![]() |
||
Heb SP gestemd.
Mensen die konden stemmen maar het niet hebben gedaan moeten straks niet zeiken over fileproblemen, het openbaar vervoer, groenvoorzieningen, een tekort aan betaalbare huisvesting en wetsvoorstellen die straks door de Eerste Kamer worden tegengehouden (aangezien leden van de PS straks de Eerste Kamer kiezen).... Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw stem is nodig voor wereldwijd onderwijs! Verwijderd | 16 | 18-10-2008 00:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blanco stemmen Verwijderd | 6 | 22-11-2006 12:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Jongen van 16 moeten kiesrecht krijgen met een halve stem. Nastro | 29 | 10-01-2006 09:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking) Draakje83 | 352 | 06-06-2005 21:33 |