Advertentie | |
|
![]() |
|
Bekijk het eens van de andere kant.
Je hebt een paar mensen die telefoontjes beantwoorden. Als er dan een vloedgolf aan telefoontjes komt, hoe los je dit dan het beste op? ![]() ![]() Meer mensen in dienst nemen daarvoor is ook geen goede oplossing, omdat je dan het risico loopt dat ze niet allemaal ook echt altijd iets te doen hebben. Het is dus logisch dat je in de wacht wordt gezet.
|
Vreemd, maar ik word bijna nooit in de wacht gezet als ik naar een helpdesk o.i.d. bel.
Wat ik wél bloedirritant vind, zijn van die helpdeskmedewerkers met het IQ van een visstick. Dan stel je gewoon een vraag en hebben ze echt geen idee waar je het over hebt. Dan moeten ze het weer even na gaan vragen... "ogenblikje alstublieft! .... bedankt voor het wachten!" Echt zwaar irritant ![]()
|
Waarom denk je dat je voor merendeel van die nummers xtra moet betalen. Vriend liep ooit stage bij Chello, en als er iemand belde, en ze waren bezig met n spelletje op de computer. Toen belde er iemand, en dan wordt je in de wacht gezet tot ze klaar zijn met t spelletje...
|
dat doen ze gwoon om makkelijk geld te kunnen verdienen. En merendeel van de mensen trapt er gwoon in. Of ze hebben er geen zin in, en ze blijven je doorverbinden. Willen ze zich alweer voorstellen, en dan hun naam al zeggen, das lachuh, zijn ze meteen stil, en wordt je weeeer doorverbonden naar de volgnde telefoondoos
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Samsung mobiele telefoon connect niet met NPS. Verwijderd | 2 | 03-12-2010 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen met mobiele telefoon Verwijderd | 5 | 14-10-2010 19:59 | |
Werk, Geld & Recht |
telefoon Tuta | 9 | 10-07-2008 15:59 | |
Software & Hardware |
Opzoek naar een nieuwe telefoon en abbo Jazzcrime | 7 | 15-10-2007 23:35 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: helpen jullie mij? gaat over een nieuw soort telefoon oplader Chill | 46 | 19-12-2004 17:45 | |
De Kantine |
Mobiele Telefoons diamonde | 29 | 13-04-2003 18:04 |