Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Witte chocolade, of anders nutella. Of sinasprilletjes. Geitekaas.
Jeemig, zoveel eigenlijk. Chocolademousse. Slagroom, gecondenseerde melk, puur uit het blikje. Verse aardbeien, bramen. Ik hou op, ik krijg honger en ik heb net gegeten. En qua geur: zwitsal babyzeep. En nivea for men deo, gecombineerd met een beetje vers transpiratievocht. Echt, dan scheur ik hem de kleren van zijn lijf.
|
Geur != smaak, smaak = geur... Maar goed
Ik hou van wierrook; rozen, rozen/anjers, vanille.. En dingen als aardbei, chocola.. Van die gestoord zoete luchten.. Maar helaas krijg ik een migraine-aanval als ik een geurkaars aansteek en mag ik geen wierrook branden want dan krijgt mijn moeder een migraine-aanval... Heel fijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
citroen is anders ook lekker
![]() neej ik weet wat je bedoeld, maar als je het zo gaat bekijken is ieder voedsel, lekker of niet essentieel voor je lichaam. De topic gaat erom welke smaak je juist het lekkerst vind. Dus je hebt wel gelijk, maar ik kies zoutsmaak boven vanille, aardbij, zoet, zuur of wat dan ook...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
De nieuwe Lays 'maak de smaak' chipssmaken Daantje_0705 | 29 | 05-10-2012 15:42 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
Eten & Drinken |
Welke thee is jouw favoriet! adon1s | 70 | 19-02-2007 14:08 | |
De Kantine |
He jij daar, zal je antwoorden? perfectme | 500 | 21-02-2005 11:50 |