Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
o.a wat jij net zegt. In de Telegraaf staan vaak audities bij de speurders. Op musical.pagina.nl heb je een auditie forum en een link waar audities zouden kunnen staan. Acteren.pagina.nl heb je ook forums waar audities op kunnen staan. Omdat ik al eens auditie heb gedaan bij J v/d E krijg ik een uitnodiging voor die audities! Hopelijk kun je hier iets mee! xxx
|
![]() |
ik zat vroeg op een koor, en voor solo moest je auditeren, heb ik 5 keer gedaan waarvan ik 3 keer een solo kreeg.
Ik heb auditie gedaan om op een musicalgroep te komen, waar ik nu op zit, was er dus doorheen. Toen auditie voor solo, niet gekregen. Ik heb auditie gedaan voor meerdere hoofdrollen in fame, geen hoofdrol aan over gehouden. Wel als spelstudent (stil spel) en aanvullend dans en zang. Ik heb auditie gedaan voor de NME academie. Nieuwe musicalakademie sinds januari van het Nederlans Musical Ensemble. Ik had 2 rondes, eerste ronde was dans en zang. Was ik door, en tweede was monoloog. ook door, ik ben dus aangenome nop de academie en begin in september. Heb gehoord dat er 400 auditanten waren, en er zijn er maar 20 ongeveer aangenomen. Toch cool he? Nou doeg! Oh ja volgend maand sta ik met FAME in de schouwburg!!!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Auditietips! Verwijderd | 30 | 14-08-2015 21:15 | |
Films, TV & Radio |
Audities voor film "Zonder pardon" Met Najib amhalie en Jochem Myjer Jase | 2 | 16-11-2009 21:27 | |
Studeren |
Monoloog Auditie JMelchior | 25 | 06-05-2009 22:10 | |
Studeren |
Vrije auditie opdracht zmorganaz | 0 | 19-03-2009 01:51 | |
Muziek |
Auditie? Rioto | 20 | 21-10-2002 19:59 | |
Muziek |
wanted:bandje in de buurt van Tilburg,waar ik auditie kan doen(zang+instru.) *Finding*Niki* | 4 | 09-10-2002 21:51 |