Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, een paar weekjes geleden nog. Ik was moderator op een forum geworden, en ik was er zo blij mee!
http://frost.bbboy.net/fluidfantasy T is een fantasy-forum over D&D, Vahevia en dergelijke.
||
Citaat:
![]() Of is zij zo gevoelloos in d'r doos?
|
Verwijderd
|
jaa..soms om niks (helaas, als het om niks is is het ook gauw over) en soms door een niet verwacht goed cijfer.. Ik was best blij toen ik een 9.5 voor Frans proefwerk had gehaald en daarmee ook nog es een weddeschap had gewonnen en me daarmee echt goed voelde, omdat ik eindelijk es beter was dan zij
![]() ![]() ![]() Ennem, soms gewoon omdat de zon schijnt, alles goed gaat, ik me gelukkig voel enzo.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ben je wel eens (gewelddadig) beroofd of zo? Verwijderd | 62 | 31-08-2010 03:19 | |
De Kantine |
Ben jij wel eens gemeldpunt-en-mededelingd en waarom? Uice | 54 | 27-10-2006 13:41 | |
De Kantine |
F*cking Internet! Ben jij wel eens boos op een medeforumer? Verwijderd | 113 | 10-07-2006 20:20 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij wel eens verliefd geworden op iemand.. droomkoningin | 50 | 29-09-2004 14:33 | |
De Kantine |
poll: Ben jij wel een scholier? Verwijderd | 57 | 26-05-2003 12:42 | |
Liefde & Relatie |
ben jij wel eens gebruikt? Violet15 | 28 | 13-11-2002 12:51 |