![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het dieet van een zak krentenbollen per dag levert hier wel goeie resultaten op.
|
Verwijderd
|
hmm... soja-melk schijnt heel erg vies te zijn
![]() dat van ex-vriend smaakte verschrikkelijk zout en nogal bitter (hij leefde zo'n beetje op vlees, roerei, curry en gefrituurd voedsel) dat van vriend smaakt wat zoutig, verder niet echt een smaak aan (hij leeft meer van brood, fruit en 'hollands' avondeten) dus tot zo ver geloof ik de verhalen dat het er toe doet wat je eet ![]() Ik denk dat veel jongens deze vraag niet zelf kunnen beantwoorden, wegens het 'nee man ik ga mijn sperma niet proeven doe niet zo vies'-idee dat velen hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van m'n zus had eens een jongen gepijpt, en ze wilde 't alleen doen als-ie niet in haar mond zou klaarkomen. Dat vond-ie best, en hij dacht kennelijk dat ze vanzelf wel op zou houden als hij bijna klaarkwam, want hij haalde 'm niet uit haar mond en waarschuwde ook niet, dus kreeg ze de volledige lading in haar mond. Zij zat dus alles uit te spugen en van de smaak te gruwen, en hij zei heel voorzichtig 'lust je misschien een slokje.... vruchtensap..?'
Desbetreffende vriendin van m'n zus vertelde dit twee jaar geleden tijdens een schoolkrantvergadering, en ik kan de redactieleden die toen ook al redactielid waren nog steeds aan het lachen maken door heel voorzichtig te vragen of ze misschien een slokje vruchtensap lusten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Snow ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jaaa, en na de eerste ozo subtiele jongen kwam de tweede, die de eerste nacht liet vallen dat sperma toch zo gezond was, en in ieder geval goed voor je huid, als maskertje, zeg maar. Nou, ik ben kerngezond en ik heb nog geen enkel rimpeltje, dus wie weet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb geen probleem met het proeven van mijn eigen vaginale vocht. Het smaakt toch nergens naar. |
![]() |
|
![]() |
Het sperma van mijn huidige vriend smaak meestal heel lekker (zoet), vind ik dan, want das natuurlijk een mening. Soms smaakt het anders, bitter, dan vin ik het niet lekker, maar ach, pijpen is fijn en het sperma erna opeten voorkomt ook geklieder, en het is wel zo netjes: je kunt hem toch niet met de rotzooi latten zitten
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
kwakje seks wat doen? olha1 | 22 | 21-02-2011 02:42 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
kan iemand omschrijven hoe sperma nu smaakt? X-je | 62 | 20-05-2003 11:01 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |